Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paristokäyttöinen raspi..onko hyvä?

Vierailija
15.05.2014 |

Onko kukaan ostanut tuota telkkarissa mainostettua paristokäyttöistä jalkaraspia. Tekisi mieli ostaa ja testata, kantapäät kun on aivan korppuina. Minkä hintainen se muuten on??

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tommonen on ihan pakko saada! On taas motivaatiota rasvaillakin oikein urakalla kun saa ensin koppurat pois! 

Vierailija
22/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyläkö on raspia parempi? Itsellä ei raspi oikein auta, niin on korput jalkapohjat, valitettavasti tuo rasvaus aina unohtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:08"]

Miten tuo höylä toimii, sattuuko?

[/quote]

Sillähän leikataan kuollut paksuuntunut iho pois. Se on samaa ainetta kuin hiukset. Ei hiustenleikkuukaan satu.

Jalkahöylä on vähän kuin juustohöylä. Sillä höylätään kovettumat pois.

Toisilla ihmisillä, kuten minulla, on ihan sukurasitteena jalkojen kovettumat. Eikä niitä millään raspeilla pysty poistamaan, vaan kunnon jalkahöyläys noin 3 viikon välein on tarpeen. Jollei kovettumia säännöllisesti poista, paksuuntuvat ja kuivuvat kantapäät niin, että lopulta tulee repeämä verinahkaan asti ja se aiheuttaa niin kivuliaan haavan, ettei käveleminen onnistu.

Ihon liikakasvu jalkapohjissa on perinnöllistä. Äitini ja siskoni eivät ole koskaan edes raspanneet jalkojaan ja heidän jalkansa ovat täysin pehmeät. Isäni taas kärsii samasta liikakasvusta kuin minä ja hänen kantapäänsä ovat aina auki ja kipeät, koska hän ei poista kovettumia kuin satunnaisesti jalkahoitajan luona. Minulla oli huono tuuri, kun perin isäni geenit tässä asiassa. Jalat ovat ikuinen riesani... Onneksi omassa perheessäni liikakasvua ei ole muilla kuin minulla ja lapseni ovat perineet isänsä pehmeät jalat.

Vierailija
24/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tätä tätä tuotetta en pystyisi edes kävelemään:

http://www.sokos.fi/fi/sokos/scholl-jalkahoyla

Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka kärsivät jatkuvista kovettumista jalkapohjissa!

Vierailija
25/43 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just tänään ton raspin ja aivan ihana on suosittelen!

Vierailija
26/43 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tummelia

Vierailija
27/43 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin myös semmoisen...

Vierailija
28/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kolme Footner-kertaa peräkkäin ja totesin ettei oo mun juttu... T:28

Vierailija
29/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32=29

Vierailija
30/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tuo jatkuva raspaaminen pahenna kovettumia?

Miksi ammattilaiset sanovat, että jalkojen rasvaus on tärkeämpää? Huvikseenko

Vierailija
31/43 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylä on ihan must mulle. Ikävä vaan,että nämä sarvikuononnahkajalat kuluttavat teriä ihan mielettömästi....Joskus kun ei ole aikaa liotella ja höyläillä niin kuivaraspaan. Tuo kone kiinnostaisi minuakin....haavat kantapäissä tuttuja,silloin menee ontumiseksi :(

Vierailija
32/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jalkarasva on hyvää?

Vierailija
33/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo jalkahöyläkin ollut vuosia, mutta taisi tuo paristoraspi jättää sen nyt työttömäksi. Sen verran kätevämmin kävi.

Vierailija
34/43 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huipputuote. On ollut mulla noin kuukauden käytössä ja on todellakin syrjäyttänyt raspit ja höylät. Jo yhden käsittelyn jälkeen kantapäät ihanan pehmeät. Käytän sitä pari kertaa viikossa ja aamuin illoin rasvaan kantapäät ja kovettumista ei tietoakaan.

Vierailija
35/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin raspaus tai höyläys, jos on tarpeen, sen jälkeen rasvaus. Edullinen ja tehokas aine on mikä tahansa marketissa myytävä after sun -rasva. Imeytyy nopeasti, ehtii hoitamaan jalkansa vaikka päivittäin.

Vierailija
36/43 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jokin aika sitten, hinta oli vähän alle 40 euroa. Oon ollut ihan tyytyväinen. Parempi tämä kuin ei mitään. Aika tehottomiahan nämä patterivehkeet aina on, mutta pitää vaan jaksaa käsitellä samaa aluetta ajan kanssa KAUAN. Jos painaa liikaa, kone hyytyy. Jos jalkojen iho on liian märkä, esim. suihkun jälkeen, ei tehoa niin hyvin kuin kuiviin jalkoihin. Ei siis mikään nopea operaatio ainakaan minulla. 

Mulla on luontaisesti "omituinen" iho jalkapohjissa ja varpaissa.  Varpaiden iho ns. repeilee ja hilseilee irti, ihon pintakerros uusiutuu jatkuvasti ja se vanha irtoaa omia aikojaan, kantapäihin (erityisesti toiseen) tulee aika ajoin tosi kipeä ja syvä halkeama, juuri kovettumien/kuivien kohtien alle. Kun pitää ihon ohuena eikä kovettumaa ehdi muodostua, jalat ovat kauniit ja terveet. Rasvaankin jalkapohjia laadukkailla voiteilla paljon, mutta pelkkä rasvaus ei auta, ainakaan minulla.

Suosittelen lämpimästi myös maitohappokuorintasukkia. Footner taisi olla merkki. Saa apteekeista ja esim. sokokselta. Kerran tai kaksi vuodessa riittää, itselläni ne on ihan ehdottomat ennen kesäkautta. Ja puhtaus ja rasvaus tietysti ylläpitävänä käsittelynä jatkuvasti.

Vierailija
37/43 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:05"]

Höylä on ihan must mulle. Ikävä vaan,että nämä sarvikuononnahkajalat kuluttavat teriä ihan mielettömästi....Joskus kun ei ole aikaa liotella ja höyläillä niin kuivaraspaan. Tuo kone kiinnostaisi minuakin....haavat kantapäissä tuttuja,silloin menee ontumiseksi :(

[/quote]

Minä en koskaan liottele jalkoja ennen jalkahöylän käyttöä. Mielestäni höyläys sujuu helpommin kuin jalat ovat kovat koppurat.

Teriä menee minullakin ihan hirveät määrät, kun ylimääräisen koppuraihon määrä on mitä on... :(

Vierailija
38/43 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa kantapäät ihan kamalassa kunnossa... :( en oikeasti kehtaa edes mennä jalkahoitajalle näiden kanssa. Nytkin on kipeitä haavoja toisessa jalassa. En ole pitänyt moneen vuoteen sandaaleja jalassa... Näiden jalkojen kunto on päässyt niin surkeaksi :( olen tuurirasvaaja mutta eihän siitä rasvasta ole mitään apua kun kovettumat on ja pysyy... Pitäisiköhän kokeilla sitä höylää ja sitten vasta rasvata....kiitos vinkistä!

Vierailija
39/43 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuodenvaihteessa, olen käyttänyt muutaman kerran enkä voi suositella. Liian kovakourainen, mulla on tällä hetkellä kantapäät verillä...

40/43 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinko ainoa joka luuli että kyseessä on Raspberry Pi?

This is how I roll. A natural twenty every time.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi