Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö nyt kaverin puolesta ryysikseen ostamaan joululahjoja?

Vierailija
20.12.2020 |

Kaveri soitti, saanut positiivisen koronatuloksen. Ei ole kuulemma mitään hankkinut lapsille jouluksi ja nyt pyysi, jos kävisin ostamassa hänen lasten joululahjat ja ruokakaupassa.

Itse ostin kaikki lahjat jo marraskuussa. Joulukuussa en ole käynyt kaupoissa, olen ostanut tuotakin verkon kautta. Jouluviikon ruokatoimitusajankin varasin jo hyvissä,ajoin.

Tuntuu tyhmältä, että itse ennakoin, ettei tarvitsisi jouluruuhkassa käydä kaupoissa. Ja nyt pitäisi mennä kuitenkin.

En luvannut mitään. Selitin kyllä tilanteen. Mutta säälittää kaverin lapset.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Vielä saa noutoaikoja kotiin tuodoista tavaroista ja prismasta saa ostettua lelujakin.

Vierailija
2/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuka muutenkaan jättää joululahjaostokset näin viimetinkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö lisäämään vielä tavraa omaan seuraavaan kuljetukseesi ja lisäämään kaverin ostokset siihen?

Vierailija
4/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtanut rahat loppua. Kun olet käynyt kaverille kaupassa, niin yllättäen ei rahaa näy. Muuten en ymmärrä, miksei vielä ole tehty jouluhankintoja.

Vierailija
5/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin kaverille paskat ja toivottaisin nopeaa kuolemaa.

Vierailija
6/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Vielä saa noutoaikoja kotiin tuodoista tavaroista ja prismasta saa ostettua lelujakin.

Isommista kaupoista ei saanut enää meidän kaupungissa.

Vierailija
7/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi hyvä kaverini niin tottakai kävisin. Vaikka sitten yöaikaan niin ei tarvitsisi ruuhkassa asioida.

Vierailija
8/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaostokset tehty jo marraskuulla. Katkaise välit tyhmään kaveriisi.

Vierailija
9/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että mullakin koronavilkku on vilahtanut, enkä saa poistua kotoa.

Vierailija
10/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö lisäämään vielä tavraa omaan seuraavaan kuljetukseesi ja lisäämään kaverin ostokset siihen?

Ruoat voin. Lahjoja en. Mun tilaus on läheiseen ruokakauppaan, ei ne myy kuin jotain ihan muutamia leluja.

Vierailija
11/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kaverisi on täysidiootti.

Vierailija
12/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtanut rahat loppua. Kun olet käynyt kaverille kaupassa, niin yllättäen ei rahaa näy. Muuten en ymmärrä, miksei vielä ole tehty jouluhankintoja.

En usko. Jättää kaikki aina viime tippaan. Puhuin hänelle kyllä jo lokakuussa, että osta nyt tänä vuonna lahjat ajoissa.

Vierailija
13/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille hakisin lahjat ruokatoimituksia saa taatusti jostain pienemmästä k kaupasta vielä.

Vierailija
14/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ainoa mihin suostuisin on valmiiksi maksettujen tavaroiden nouto yhden tai max kahden kaupan noutopisteestä. Itsekin olen hankkinut lahjat jo ajoissa suurimmaksi osaksi nettikaupoista juuri siksi, ettei enää joulun alla tarvitse ostaa kuin tuoreruuat.

Vierailija
15/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hiljaiseen aikaan.

Vierailija
16/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin osa nettikaupoista lupaa toimituksen jouluksi, jos tänään tilaa.

Vierailija
17/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka kaveri kyseessä. Tiedän että pari tekisi sen minun puolesta. Ollaam kyllä jo niiden kavereiden kanssa vaihdettu lasten lahjat eli jokaisen kuusen alla on jo jotain lapsille. Ne lahjat olisi se mikä minua huolehtisi, jouluruokaa en autottomana alkaisi toisessa kaupungissa asuville raahata.

Vierailija
18/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo 0/5

Vierailija
19/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Äidilleni korkeintaan kävisin, en muille.

Vierailija
20/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Kaverilla on ollut koko syksy aikaa ostaa lahjoja, eipä ole lapsiaan ajatellut yhtään ja yrittää nyt syyllistää muita elleivät lähde hänen puolestaan.

Jätin tänä vuonna monta lahjaa ostamatta, itse asiassa olen helpottunut että aika moni turha juttu ja tuttu on jäänyt väliin, jatkan samaan malliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän