Yli 4 000 euron illallinen Kämpissä ja 40 000 euron koulutusohjelma
Voitteko käsittää tätä? Me veronmaksajat maksamme näiden herrojen palkat ja tuhlailut. Iltasanmat ovat ansiokkaasti uutisoinut tästä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007687452.html
Me veronmaksajat maksamme julkisen puolen palkat ja muut kulut, silloin ei törsäillä! Jos joku meistä perustaa yrityksen, saa sen menestymään, kaikkia lakeja ja säädöksiä noudatten, voi silloin maksaa itselleen ja johtajille mitä haluaa, mutta julkisella puolella pitää olla joku roti!
Vaaliuurnilla tavataan keväällä!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Illallinen Kämpissä maksoi 135 euroa henkilöä kohti. Veikkaan vähän, että noissa piireissä on kalliimpiakin illallisia tarjottu.
Vai pitäisikö valtiovieraat viedä ABC:lle syömään?
Kyllä tässä on turhantärkeä virkatäti ajatellut omaa egoaan.
Tuo on yksi syy miksi teen työni pimeästi.
Kyseessä venäläiset vieraat. 135 euroa illallisesta juomineen ei ole kyllä mitenkään kohtuutonta, ei siellä mitään ryyppäjäisiä tuolla rahalla ole saanut. Samaa hintaa se olisi jossain muussa asiallisessa ravintolassa.
Noloahan se olisi tarjota jotain huoltamoruokaa, varsinkin kun venäläiset itse isäntänä laittavat aina parasta pöytään.
Miten olit ajatellut kunnallisvaaleissa vaikuttaa tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä venäläiset vieraat. 135 euroa illallisesta juomineen ei ole kyllä mitenkään kohtuutonta, ei siellä mitään ryyppäjäisiä tuolla rahalla ole saanut. Samaa hintaa se olisi jossain muussa asiallisessa ravintolassa.
Noloahan se olisi tarjota jotain huoltamoruokaa, varsinkin kun venäläiset itse isäntänä laittavat aina parasta pöytään.
Pura vastauksesi osiin, ja etsi jokaiseen syy miksi noin neljä suomalaista veronmaksajaa maksoi Kämpin lounaan kuukausituloistaan veroina.
Vierailija kirjoitti:
Illallinen Kämpissä maksoi 135 euroa henkilöä kohti. Veikkaan vähän, että noissa piireissä on kalliimpiakin illallisia tarjottu.
Itse pidin tuota summaa pienenä. Kavereiden kanssa kun käydään juhlistamassa jotain asiaa paikallisessa ”kämpissä” niin ilta maksaa nuppia kohden helposti tuon verran
äänestämällä puoluetta, joka ei tue tällaista vinoutunutta julkisen puolen taloutta, jonka kulut, minä työtätekevänä veronmaksajana osaltani kuittaan.
Usein mietin, kun kuulen esim. tutkimuksesta, jonka tuloksen voisin päätellä ihan itsekseni, miksi tuollaisiin tuhlataan veroeuroja.
Käsitykseni mukaan SDP, Vihreät ja muut vasemmistolais puolueet ovat valmiita pumppaamaan julkiselle puolelle veroeuroja. En toisaalta ole suurituloinen, joten Kokoomuskaan ei aja etujani. Mitäs jäkään jäljelle?
Pähkäilijä kirjoitti:
äänestämällä puoluetta, joka ei tue tällaista vinoutunutta julkisen puolen taloutta, jonka kulut, minä työtätekevänä veronmaksajana osaltani kuittaan.
Usein mietin, kun kuulen esim. tutkimuksesta, jonka tuloksen voisin päätellä ihan itsekseni, miksi tuollaisiin tuhlataan veroeuroja.
Käsitykseni mukaan SDP, Vihreät ja muut vasemmistolais puolueet ovat valmiita pumppaamaan julkiselle puolelle veroeuroja. En toisaalta ole suurituloinen, joten Kokoomuskaan ei aja etujani. Mitäs jäkään jäljelle?
Miten puolueesi aikoo jatkossa toimia valtiollisten vierailuiden suhteen? Eikö vieraita päästetä maahan vai viedäänkö heidät Mäkkärille syömään?
Nuo illalliset ja niiden kustannukset ovat mielestäni aivan normaalilla tasolla.
Enemmän kiinnittäisi huomiota näihin jatkuviin koulutuksiin, jotka suuntautuvat poikkeuksetta johonkin lomaparatiisiin (mielellään vielä keskellä talvea). Eikö muka etänä voi osallistua koskaan?
Pähkäilijä kirjoitti:
Puutun nyt tuohon 'tutkimustulos jonka olisin itsekin voinut päätellä'. Asioita tutkitaan siksi, että tiedettäisiin, ovatko asiat oikeasti niinkuin joku Tiina mutuna päättelee, vai ehkä niin kuin Pertti päättelee, vai ihan toisin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo illalliset ja niiden kustannukset ovat mielestäni aivan normaalilla tasolla.
Enemmän kiinnittäisi huomiota näihin jatkuviin koulutuksiin, jotka suuntautuvat poikkeuksetta johonkin lomaparatiisiin (mielellään vielä keskellä talvea). Eikö muka etänä voi osallistua koskaan?
Poikkeuksetta? Nyt meni överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksetta? Nyt meni överiksi.
No joo ei poikkeuksetta, mutta usein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin tuota summaa pienenä. Kavereiden kanssa kun käydään juhlistamassa jotain asiaa paikallisessa ”kämpissä” niin ilta maksaa nuppia kohden helposti tuon verran
Sehän on ok, jos itse haluaa maksaa illallisestaan vaikka 500 €. Itse tienattuja rahoja saa lain puiteissa tuhlata miten vaan. Jutun pointti on siinä, että en halua maksaa jonkun virkamies villen illallista enempää kuin on tarpeen. Ja jos katsoo tarkemmin tuota Valtion tarkastuslaitosta, sitä ei valvo mikään taho ja todella kallispalkkaisia pomoja ja päälliköitä on siellä toistasataa.
Jos kerran nyt pitää säästää kansalaisten rahoja, tuo VTV olisi hyvä kohde.
"Johdon palkat ja palkkiot liki kaksinkertaistuivat 477 273 eurosta 921 505 euroon"
Miksi hel....ssä julkisella puolella pitää olla tällaisia palkkoja? Ei Suomessa ole pulaa akateemisesti koulutetuista ja valtio on velkainen.
Joku tässä mättää pahasti.
Kuinkan paljon vastaavia löytyykään julkiselta puolelta, kun tutkiva journalismi tekisi työtään kuten IS nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä on turhantärkeä virkatäti ajatellut omaa egoaan.
Ja näitä mitään tuottamattomia virkatätejä on hallinto pullollaan, liksat maksetaan verorahoista. Ei huolta huomisesta rouvalla.....ei iske kiky, ei lomautukset, ei irtisanomiset. Elää siellä virkakuplassa kovalla liksalla ihan omaa elämäänsä, kuten uutisesta voi lukea.
On siellä porukkaa duunissa, eikävarmaan pienillä palkoilla. 16 sivua yhteystietoja....ei prkl!
https://www.vtv.fi/henkilot/?filters[post_type][post_type][person]=1&fi…
Sulle virka, sulle ja mulle palkka
Ohis,
tuolla 135eurolla söisi leipäjonossa seisova kuukauden.
Toisekseen miksei käytetä esim. pitopalvelua, Kämpissä on varmasti ns. "Kämppi-lisää" mukana, joku "Tiinan pitopalvelu"-tyyppinen firma tekee HYVÄT ruuat paljon edullisemmin (toki pitää valita hyvä pitopalvelu).