Pärjäisitkö jos palkasta jäisi laskujen jälkeen
900e ? Lisäksi kk-tuloon lisäksi elatusmaksu 220e ja lapsilisä 150e
Kommentit (18)
Helposti, siis todella hyvin suorastaan!
Pärjäisin, olettaen, että "laskut" sisältää myös vuokran tai lainan lyhennyksen? Siis ihan puhtaasti se määrä rahaa, mikä menee talousostoksiin kuukaudessa.
Hehe, saan n. puolet tuosta/kuukausi, josta vielä maksan laskut. Hengissä vielä ja katto pään päällä :)
- Sinkku opiskelija
Heittämällä!
Tässä kuussa nostin 60e elämiseen eli ruokaan, hygieniaan jne kaikki loppu menee laskuihin ja vuokraan. Ja silti pärjään. No ok, oli mulla lompakossa joku 15e jo valmiina eli tän kuun budjetti on 75e. Joista koiran ruokaan menee muuten 30e.
Eli siis palttiarallaa 1200 ja vähän päälle sulla siis jää laskujen jälkeenkö? Todellakin pärjäisin! Miten ei voisi pärjätä?
Tuohan olisi aivan unelma. Ei ole vuosiin jäänyt noin paljoa rahaa laskujen jälkeen :-( tosin ei ole lapsia
No aivan varmasti pärjäisin ja lapsia on kolme.
Ei autoa ja yksi teini minun lisäksi. Ap
Olen opiskelija ja kaikki tuet menevät laskuihin. Pärjään silti.
Helposti. Tämän kuun päiväbudjekti 6€. 16 ja 17 vuotiaiden yh-äiti.
Jos laskut pitävät sisällään laskut, lainat, vastikkeen niin ei mitään ongelmaa.
Riippuu ihan laskuista. Kaikenhan saa vaikka Visalle, mikä tarkoittaa että säästöön jää 900e/kk.
Hyvin pärjään kun asumiskulujen jälkeen jää 1500e kaikkeen muuhun. Olen 3 lapsen yh.
Mitä tarkoittaa "laskujen jälkeen"? Pitääkö ruoka ostaa isollekin perheelle tuosta 900 eurosta vielä? Harrastukset?
Mulla jää aina "vapaata rahaa" tonnin verran kuussa. Mutta siinä ei ole ruokamenot enää mukana. Ainoastaan lasten harrastukset n. 100 / kk maksan tuosta tonnista. Ja omat lounaat, meikit, leffat, raflat, puhelimen, vaatteet, kampaajan, lahjat ym. menot.
Pärjäisin. Nyt rahaa on ENNEN laskuja 800e.