Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset ovat vapaa ehtoisesti sinkkuja koska eivät tiedä mitä hyvä ja terve parisuhde on.

Vierailija
20.12.2020 |

Todella monet jotka ovat vapaaehtoisesti sinkkuja ovat olleet todella huonoissa suhteissa ja kärsineet siitä, sitten kun he ovat eronneet he ovat kokeneet olevansa vapaita ja todenneet että parisuhde ei ole heidän juttunsa...
Todella monet sanovat että eivät kaipaa ketään paapottavaa, eivät halua ketään joka rajoittaa heitä tai olla kellekään tilivelvollinen jne.
Oikeassa hyvässä ja terveessä parisuhteessa kumppani on se paras ystävä kenen kanssa jaetaan elämää, jaetaan yhteisiä kokemuksia, luodaan yhteisiä muistoja ja yhdessä kasvamista.
Parisuhde on rakastamista ja rakastetuksi tulemista, ei hallitsemistä, määräiräilemistä tai manipulointia.

Kukapa ei haluaisi parisuhdetta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oltiin naimissa, koska toimeentulo vaati sitä. Maatilan työt ja talonpito eivät sujuneet yksin.

Nykyään yhteiskunta ja tilanne on toinen. Ei ole pakottavaa syytä etsiä suhdetta. Tiivis parisuhde voi viedä enemmän energiaa kuin antaa, ei sellaisessa ole järkevää elää.

Vierailija
42/44 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko että on hyviä parisuhteita. On vain itsepetosta tai esittämisen tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Ite oon kylläki sen takii sinkku, ku en voi tarjota naiselle yhtikäs mitään. :) Ja vaikka tuo joskus muuttuski, nii en tee naisella mitään, ku en haluu lapsii. En ala seurustelee sen takii, ku "kaikki" muutki tekee nii.

Olen miettinyt samaa, ettei minulla ole tarjota miehelle yhtään mitään. Sitten toisaalta, miksi pitäisi pystyä tarjoamaan, eikö rakkaus ja rakastaminen riitä? Eikö se riitä, että on hyvä olla yhdessä? Voi pitää kiinni kädestä, voi katsoa hymyillen toista, voi rakastella ja nauttia, voi ihmetellä maailmaa yhdessä? 

Suoraan sanottuna itseäni ärsyttää ajatus, että pitäisi jotenkin pystyä nostamaan toisen elintasoa tai elämänlaatua, että olisi riittävä. Tämä rinnastetaan vielä usein materiaalisiin asioihin. Itse haluan vain ihmisen, joka näkisi maailmaa edes vähän samalla tapaa kuin minä, nauttisi melko pienistä asioista niin kuin minäkin ja jonka olemassaolo ja kosketus tuntuisi vaan niin hyvältä. Silloin ihan vain iltakävely tuntuisi paremmalta kuin yksin, koska toisen lämmin hymy ja yhteinen ymmärrys riittäisi. 

Ihan samaa mieltä oon siun kaa. :) Tos on vaa se, et itel on nii paljo ongelmii, et ei haluu vaivata niillä muita. Sit ku on työtön ja elää vaatimattomasti, nii harva sellasta jaksaa katella. Ja vaikka jaksas, nii sit itellä kasvais kauheet paineet löytää se työpaikka, et toine ei jätä. Ja sit kaiken ton lisäks mikä tahansa työpaikka ei tunnu aina kelpaavan. :D Jos työtön kelpaisiki, nii kyl siinä luultavasti ittesä tuntisi iha luuseriks, ku toine käy töis. :/ Ja sit yhtee ei vois muuttaa, ku menettäs asumistuen. Et tuntuu, et se raha on esillä iha kaikes, nii senki takii on helpompaa olla yksin. :)

Vierailija
44/44 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä parisuhteita on vain fantasiassa. Jossain kirjoissa ja ehkä peleissä. Ei tosielämässä.