Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ah, mukavaa päästä kohta rannalle esittelemään kroppaa. ;)

Vierailija
15.05.2014 |

Olen siis kesäkunnossa. :)

Salilla 2-5 kertaa viikossa on tehnyt tehtävänsä. Vaatiihan se itsekuria paljon, mutta on se sen arvoista kun katsoo peiliin. Miten muilla? Oletko jo kesäkunnossa vai onko talvi mennyt lihoessa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, hattu ylös!

Vierailija
2/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet käynyt salilla? Itse 6kk ja noin 2 krt viikossakeskimäärin. Ei suurta muutosta kropassa. Alkavat selluhötöt tosin hävinneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Anne!

Vierailija
4/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:47"]

Salilla 2-5 kertaa viikossa on tehnyt tehtävänsä. Vaatiihan se itsekuria paljon, mutta on se sen arvoista kun katsoo peiliin. Miten muilla? Oletko jo kesäkunnossa vai onko talvi mennyt lihoessa?

[/quote]

Hienoa! Asun itse maassa jossa on biitsikelit ympäri vuoden, altaalla tai rannallla tulee oltua viikoittain. Olen treenannu vuosikaudet 5-7 kertaa viikossa ja hyvän dietin kanssa kroppa on aika kivassa kunnossa. Onhan se kiva nähdä aina naisten ihailevat katseet + ja miesten kateelliset kun paidan vetää pois päältä!

Vierailija
5/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hienoa! Asun itse maassa jossa on biitsikelit ympäri vuoden, altaalla tai rannallla tulee oltua viikoittain. Olen treenannu vuosikaudet 5-7 kertaa viikossa ja hyvän dietin kanssa kroppa on aika kivassa kunnossa. Onhan se kiva nähdä aina naisten ihailevat katseet + ja miesten kateelliset kun paidan vetää pois päältä!

Vierailija
6/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun biitsille shortseissa ja topissa, bikinejä käytän vain ulkomailla. Oishan se kiva, jos kroppa ois viimesen päälle, mutta mua ei kiinnosta äärimmäisyyksiin treenaaminen, saisin siitä vaan liikaa stressiä. Liikun hyvänolon ja terveyden takia. Mutta nauti tuloksista ja huomiosta biitsillä :)

Vierailija
7/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mitä mukavaa siinä on?

En ymmärrä. Mua ei kiinnosta pätkääkään itseni esittely.

Vierailija
8/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:49"]

Kauanko olet käynyt salilla? Itse 6kk ja noin 2 krt viikossakeskimäärin. Ei suurta muutosta kropassa. Alkavat selluhötöt tosin hävinneet.

[/quote]

Olen aina liikkunut paljon yms.. Salilla käynyt noin 2 vuotta, välillä tosin ollut taukoja. Yleensä kesällä. Syksyllä, talvella ja keväällä käyn salilla niinkuin hullu. :)

Jos haluat laihtua, niin aloita salilla käynin lisäksi juokseminen pari kertaa viikossa niin takaan että kilot karisee. Myös leivokset, karkit ja limukat pois. Limukan voi korvata kivennäisvedellä. Vähennä vehnätuotteiden käyttöä, koska ne turvottaa. Muista juoda paljon kylmää vettä.

Kerran pari kuussa sitten saa herkutella, se on hyvää shokkihoitoa aineenvaihdunnalle. :D

-Ap

Vierailija
9/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle ja miksi oma vartalo pitää esittä,tietää jokainen itse millaisessa kunnossa on ja pitääkö laihtua.. Outoa että joku tykkä itsensa esittäminen muille. Onko se jonku itsensa pönkiminen.

Vierailija
10/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina rantakunnossa. Hieman kyllä jumppaa, kuten vatsalihasten harjoitusta. 

Vierailija
11/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rantakunnossa enkä tule varmaan ikinä olemaankaan. Meinaan kyllä mennä rannalle kesällä jos töiltä ehdin. Varokaa, olen läski. Kandee hommata kunnon aurinkolasit jos ihra häiritsee.

T. 85kg ja 178 cm

Vierailija
12/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko tänään lehdestä että miesten mielestä pömppömaha on seksikäs ?

Vierailija
13/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:41"]

Luitko tänään lehdestä että miesten mielestä pömppömaha on seksikäs ?

[/quote]

Miehillä on kyllä huono maku. 

Vierailija
14/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole treenatussa kunnossa muiden iloksi tai ihailevien katseiden takia vaan sen takia, että mulla olisi hyvä olo. Oon aina ollut sporttinen. Käyn joka päivä lenkillä, koiran kanssa pakostikin, ja 3-5 kertaa viikossa salilla. Näiden lisäksi yritän joka viikko käydä pyöräilemässä, uimassa, zumbassa tai tanssimassa.

Vierailija
15/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat vain järkyttävän riippuvaisia toisista ihmisistä ja näiden huomiosta. Ehkä tällaiset tyypit eivät tunne olevansa elossa, jos eivät saa huomiota? Mites se meni se slogani siinä Hinnalla millä hyvänsä -leffassa - 'cause what's the point of doing anything worthwhile if there's nobody watching?

Vierailija
16/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kunnossa kroppa kesät talvet, mutta leuka pystyssä vaan rannalle.

Nimim. Rantakurppa, joka löysine perseineen ja raskausarpineen löysi piitsiltä nuoren miehen itselleen ja joka juuri silloin kulki mutapaakku persiissä, jonka lapset vedessä heitti ja jota kurppa ei itse huomannut :D

Vierailija
17/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:37"]

En ole rantakunnossa enkä tule varmaan ikinä olemaankaan. Meinaan kyllä mennä rannalle kesällä jos töiltä ehdin. Varokaa, olen läski. Kandee hommata kunnon aurinkolasit jos ihra häiritsee.

T. 85kg ja 178 cm

[/quote]

Olen samoissa ja mitoissa ja mulla on kyllä lihaksikkaan muodokas ja hyvä vartalo! 

Vierailija
18/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:45"]Mä en ainakaan ole treenatussa kunnossa muiden iloksi tai ihailevien katseiden takia vaan sen takia, että mulla olisi hyvä olo. Oon aina ollut sporttinen. Käyn joka päivä lenkillä, koiran kanssa pakostikin, ja 3-5 kertaa viikossa salilla. Näiden lisäksi yritän joka viikko käydä pyöräilemässä, uimassa, zumbassa tai tanssimassa.

[/quote]

Komppaan !

M

Vierailija
19/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:56"]

[/quote]

[/quote]

Jos kirjoittaja on mies niin ymmärrän tämän, mutta jos nainen, niin kuvittelisin olevan toisin päin (naiset kateellisia ja miehet ihailee) siis ainakin näin vanillaheteronäkökulmasta.

Vierailija
20/22 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:47"]Olen siis kesäkunnossa. :)

Eli olet niitä liian laihoja kuikeloita, joissa ei ole muotoja, eikä pehmeyttä, joita miehet ihailevat. No, toisia naisia vartenhan nämä fitnesrimpulat salilla käyvätkin. Onpa vääristynyt naiskuva näillä syömishäiriöisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi