Miten saan pienenettyä isoa persettäni? Vinkkejä kehiin.
En ole lihava, mutta muuten hyvässä lihassa. Perse on ainakin suhteessa vartaloon liian iso, mutta millä treenillä sen saa pienemmäksi lihamassaa pakaroihin lisäämättä?
Kommentit (14)
Pituus, paino, vyötörönympärys ja lantionympärysmitta pakaroiden päältä?
Maratoonarit on melko laihoja
Sincc
Kävele vähintään tunti päivässä yli vuoden verran. Tuloksia syntyy hitaasti mutta varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kävele vähintään tunti päivässä yli vuoden verran. Tuloksia syntyy hitaasti mutta varmasti.
Ei auta kävely mun kohdalla. Kävelen paljon.
Ap
Läski lähtee laihduttamalla. Luustolle ei oikein voi mitään.
Iso takamushan on yksi naisen seksikkäin kehonosa. Ei sitä kannata pienentää. Korosta sitä salitreenillä.
Mulla on leveä lantio, ja myöskin massaa takapuolessa. Treenaan salilla 3 x viikossa pakaroita ja lopputuloksena pyöreä ja kiinteä peppu! Ei ole miehet valittaneet. Enkä kyllä minäkään;)
Miksi ihmeessä pitäisi pienentää?! Iso takamus näyttää naisilla aina hyvältä. Suurin osa haluaisi omastaan isomman ja tuskin kenelläkään luonnostaan niin iso on että ihan haitaksi olisi toisinkuin isot rinnat voivat olla...
Et vastannut tuohon kysymykseen mitoista. Voi olla isoja takamuksia ja "isoja". Painoharjoittelu muokkaa kroppaa, joten ota kolme salitreeniä viikkoon ja sit tarpeen mukaan painoa alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on leveä lantio, ja myöskin massaa takapuolessa. Treenaan salilla 3 x viikossa pakaroita ja lopputuloksena pyöreä ja kiinteä peppu! Ei ole miehet valittaneet. Enkä kyllä minäkään;)
Millaista treeniå teet pakaroille? Mitä liikkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut tuohon kysymykseen mitoista. Voi olla isoja takamuksia ja "isoja". Painoharjoittelu muokkaa kroppaa, joten ota kolme salitreeniä viikkoon ja sit tarpeen mukaan painoa alaspäin.
En nyt muista mittoja enkä pääse mittailemaan. Peilikuvassa ja vaatteisa tämän huomaan.
Iso perse on aina hyvä asia naisella, samoin isot kiinteät tissit
Isoa treenattua pyllyä on ihana imeskellä😘
Kävely, juoksu, pyöräily