Olen tavannut muuten tosi kivan naisen, mutta hampaat
on jotenkin huonossa kunnossa, näkyy ruskeita viivoja. Itsellä täysin valkoiset hampaat. Muuten on tosi hyvä ja kiva nainen.
Kommentit (27)
Ruskeat viivat on useimmiten vanhoja tai uusia reikiä. Tummentumat on asia erikseen ja niitäkin tulee eniten paikattuihin hampaisiin, niihin paikkakohtiin, esim. hammasväleihin. Kyllä ymmärrän, että aloittajaa harmittaa naisen huonokuntoiset hampaat.
Anna joululahjaksi hammaslääkärilahjakortti.
Kyllähän nuo kiinnostuneita ovat vaikka hampaat eivät ole todellakaan kauniit itsellä ja kaukana valkoisesta, mutta muuten ehjät. Joillekkin asia varmasti merkitsee jopa eniten toisen olemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hampaissa joku kehityshäiriö. Hampaat jäivät tosi pieniksi. Muutamaa pysyvää hammasta ei tullutkaan koskaan eli niiden kohdalle jäi maitohampaat. Hampaiden väri luonnostaan kellertävä ja teini-iässä jäi hampaiden hoito huonoksi koska inhosin hampaitani. Edessä hampaiden välissä niin iso rako että siitä mahtuu melkein mehupilli.
No onneksi mies kestää asian. Lapsiakin meillä on ja onneksi heillä ei ole hampaiden kehityksessä mitään häikkää.
Mutta näillä hampailla on kuitenkin elämä selvitty. Kuoria ym olen joskus tutkinut mutta siinä kiusaa että omien hampaiden kiille pitäisi tuhota ym. Eli nyt sentään on hampaat millä syödä. Eikä edes kovin paljoa reikiä ja paikkoja niissä. No koettakaa kestää jotka joudutte puhuessani kestää hampaideni katselun. Itse en juurikaan niitä katsele muuta kuin hampaita pestessä joskus.
Mulle on laitettu kuoret ilman hiomista.
Ne on sitten vain muovipäällysteet, ei kuoret.
Hammaslääkäri kutsui niitä kuoriksi. Mikä ero materiaaleissa sitten on? Eikö ne kaikki ole jotain muoviseoksia? Hyvin nämä ovat kestäneet ainakin.
Kävin taannoin treffeillä naisen kanssa, jonka kanssa mätsättiin deittisovelluksessa. Kuvien perusteella oli normaalin kaunis naisellinen nainen, pitkät hiukset/jne. Mutta kuvissa suu oli aina kiinni, ei yhtäkään "hammashymykuvaa", tosin harva osaa hymyillä luonnollisesti tällä tavalla.
No treffeillä tämä asia sitten selvisi. Oli tupakoitsija (ei haittaa), ja kahviakin meni pannu päivässä. Hampaat olivat värjäytyneet tumman ruskeiksi, ihan käsittämätön kontrasti muun ulkoisen olemuksen kanssa. :/ Häpesi ilmeisesti itsekin tilannettaan, koska puhuikin lähes suu kiinni, etteivät hampaat näkyisi. Tuli siitä kuitenkin lyhyt seurustelu, eikä asia kaatunut tietenkään niihin hampaisiin. Mutta kyllä asia ihmetytti hetken aikaa, eikö ihmiset tosiaan itse huomaa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Palstauli heräsi. Huomenta
Niin näköjään ulinainenkin. 😀
Minulla oli yhdessä hampaassa tummentumaa. Kävin suuhygienistillä ja hän poisti sen. Hampaassa on paikka ja rosoa johon voi kertyä hammaskiveä. Nyt kynsiään tuon hampaan perusteellisesti sähköhammasharjalla aamuin illoin.