Kuvaile kahvikuppisi
Siis se mistä yleensä juot kahvia kotona tai töissä. Mulla on indiskan jätti kuppi, punakuviollinen (vetää 7dl). Niitä tyhjenee 3-4 vrk.ssa.
Kommentit (33)
Eero Aarnion musta pony muki, jotenkin istuu niin hyvin käteen ja on kaunis. :)
Indiskan iso kuviollinen muki, jossa turkoosia, lilaa, vihreää ja keltaista. Tai sitten joku muumimuki. Rakkausmuki ehkä suosikki niistä.
Vetääköhän tuo 5dl. Vihreitä kuvioita valkealla pohjalla. Ostin sen aikanaan vuoden tupakoimattomuuden kunniaksi :)
Villeroy bochin Amapola ja Lucaffeen cappuccino kuppi, molemmat pieniä, sillä keitän vahvaa kahvia ja juon se mustana.
http://www.lucaffe.com/en/gadget/gadget.php?ID_gadget=56
http://www.etsy.com/listing/187719566/vintage-set-of-villeroy-boch-amapola?ref=listing-shop-header-0
Teetä juon kotona 0,5 litraisesta Kermansaven sinisestä mukista tai sinisestä Taika-mukista. Töissä juon teetä valkoisesta Taika-mukista ja kahvia vihreästä Viuhti ja Tiuhti -mukista, se on söpö :)
Mukeja on erilaisia, mutta useimmiten juon ruudullisesta.
Musta mentalwearin kuppi missä lukee oranssilla pohjalla valivalivalivali.....
Mulla on Clas Ohlsonista paniikkiostettu kamala haljunturkoosi puolen litran kolpakko. Ei kauheen hyvä kädessä, ruma, ja työkaveritkin haukkuu jalkakylpysaaviksi. Mutta toisaalta, en uskalla töihin ottaa muumimukia, koska kovakourainen siivooja vie sen aina tiskikoneeseen ja muut tunkevat omat mukinsa kiinni mun muumimukiin ja pelkään et se naarmuttuu ja hajoo. Joten siksi töissä ruma, halpa muki, joka ei herätä tunteita.
Teema muki, jossa lukee KOIRA 2013 HELSINKI, kuvituksena lilan, keltaisen, pinkin ja vihreän värisiä koirahahmoja, pohjaväri valkoinen. Pohjassa teksti "specially made for Kennelliitto".
Arabian Maisema teekuppi kahvikuppina, mahtuu vähän enemmän
Arabian Maisema teekuppi kahvikuppina, mahtuu vähän enemmän
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:55"]
Musta mentalwearin kuppi missä lukee oranssilla pohjalla valivalivalivali.....
[/quote]
mulla on sama kippo :)
Mä juon kahvin ja teen isosta lasista, ostettu muistaakseni Clas Ohlsonilta. Vetoisuus taitaa olla 5 desiä. Välillä Indiskan lilasta jättikupista,