Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vihaa minua. Miksi ?

19.12.2020 |

Olen ihan tavallinen, kiltti ihminen. En ymmärrä, miksi miehen käytös on yhtäkkiä muuttunut suoranaiseksi raivoksi minua kohtaan.
Olen niin turvaton ja surullinen.
Miksi näin kävi ? Miksi ?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Parisuhteessa tapahtuu kaikenlaista. Kauanko olette olleet yhdessä? Miten viha ilmenee?

Vierailija
2/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutko olemaan hänen kanssaan tekemisissä? Ellet, etäännytä välit. Näin korona-aikana voi onnistua, ellette asu yhdessä. Ihmisen oma mielentila voi muuttua negatiiviseksi, välttämättä se ei oikeasti liity sinuun mihinkään. Välttelyä suosittelen, kunnes tokenee tai tajuaa, ettet suostu välikappaleeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luonteeltaan sellainen ja se paljastui nyt. Pääset eroamaan. Sinussa ei ole vikaa, vaikka toinen ei pidä sinusta, moni muu pitää. Raivo voi kertoa myös joskus miehen alkoholinkäytöstä tai on narsismi tai muu luonnehäiriö(?). Älä jää odottelemaan että napsahtaa hänen päässä enempää. Soita sukulaiselle ja otatte sinulle uuden asunnon. Muillekin on käynyt noin, hän on eri ihmistyyppiä ehkä kuin sinä ja eri arvomaailma. 

Vierailija
4/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avio/avomieskö? Jos kyllä niin hänellä on alkanut suhde toisen naisen kanssa. Pahoittelen. Sinä ärsytät jokaisella solullasi miestäsi ihan vain siksi ettet ole tämä toinen nainen jonka luona mies haluaisi olla.

Jos kyse on kenestä tahansa muusta miehestä niin ignooraa moinen käytös ja koita olla tapaamatta tällaista ankeuttajaa.

Vierailija
5/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudutko olemaan hänen kanssaan tekemisissä? Ellet, etäännytä välit. Näin korona-aikana voi onnistua, ellette asu yhdessä. Ihmisen oma mielentila voi muuttua negatiiviseksi, välttämättä se ei oikeasti liity sinuun mihinkään. Välttelyä suosittelen, kunnes tokenee tai tajuaa, ettet suostu välikappaleeksi.

Valitettavasti se kertoo yleensä perusluonteesta eikä se muutu. On kokemusta näistä. Ja jos mies kokee että suhde on ohi, on joku muu nainen ja ties mitä sieltä paljastuu sitten. Sukset ristissä.

Vierailija
6/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pettänyt. Nyt inhoaa sinua. Niillä toimii tuo ajatusmaailma noin kierosti, että aletaan vihata sitä ketä on petetty. Ei tule syyllisyyttä kun kohde ajatellaan läpimädäksi ja syytetään sitä siitä kun tuli petettyä.

Vierailija
7/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on omia tunnelukkoja ja kiintymyssuhdehäiriöitä. Eksäni muuttui myös häijyksi. Kun sanoin että on varmaan parasta erota kun vaikutat vihaavan minua, niin siitäkin raivosi minun olevan vainoharhainen hullu.

Vierailija
8/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on luonteeltaan sellainen ja se paljastui nyt. Pääset eroamaan. Sinussa ei ole vikaa, vaikka toinen ei pidä sinusta, moni muu pitää. Raivo voi kertoa myös joskus miehen alkoholinkäytöstä tai on narsismi tai muu luonnehäiriö(?). Älä jää odottelemaan että napsahtaa hänen päässä enempää. Soita sukulaiselle ja otatte sinulle uuden asunnon. Muillekin on käynyt noin, hän on eri ihmistyyppiä ehkä kuin sinä ja eri arvomaailma. 

Mistä sinä voit tietää, että ap:ssä ei ole mitään vikaa. Kaikissa meissä on vikoja.

Vierailija
9/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sille luun kurkkuun. 

Vierailija
10/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde miehellä on äitiinsä? Onko patoutumia?

Vierailija
11/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä voit tietää, että ap:ssä ei ole mitään vikaa. Kaikissa meissä on vikoja.

Lapsellista jos ei osaa kohdella ihmistä hyvin siksi että siinä on vikoja.

Vierailija
12/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan jatka suhdetta noin huonoluonteisen miehen kanssa. Miehellä on ongelmia.

Vierailija
13/19 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko suhde on kestänyt?

Milloin käytös muuttui? Mikä sitä ennen muuttui? Oletko torjunut seksuaalisesti usein/kauan? onko mies lomautettu? Rahahuolia? Testot alhaalla? Uupunut? Masentunut? Ahdistunut?

Mulle aviomies aikoinaan itki sitä että vihaan häntä. En vihannut mutta ulospäin se näytti siltä. Ihan vaan koska olin niin rikki kun mies torjui vuosia seksuaalisesti eikä hakenut apua.

Vierailija
14/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Näin itsekin tulkinnut.

Mutta ei ole hänellä munaa kertoa

asiasta. Ikääkin vasta 55+.

Vierailija
15/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väittää myös ettei voi keskittyä etätöiden tekoon, kun piereskelen lähes jatkuvasti. Häntä kuulemma häiritsee kovaääninen, pitkäkestoinen rutina ja kaikkialla asunnossamme leijuva hirveä löyhkä. Oon tosi loukkaantunut tästä😢

Ap

Vierailija
16/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän kiusaat miestäsi. Piereskelet ym. Haisee koko kämppä. Ja sä vielä loukkaantunut siitä. Ohhoh...Naurettavaa ja lapsellista touhua sinulta.

Vierailija
17/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän kiusaat miestäsi. Piereskelet ym. Haisee koko kämppä. Ja sä vielä loukkaantunut siitä. Ohhoh...Naurettavaa ja lapsellista touhua sinulta.

Olet todella törkeä!!!! Olen vegaani ja mulla on ibs. Sen takia pieren lähes koko ajan.

Ap

Vierailija
18/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei johdu sinusta, vaan toisesta. Selvisikö syy miksi on sellainen.

Vierailija
19/19 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies vihaa minua. Käytös on sanallisesti julmaa törkeää, haluaa satuttaa tahallaan. Luonnehäiriö, ei ole päässyt ylitse lapsuudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä