Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ja alkuraskaus... millaisia raskausoireita?

Vierailija
14.05.2014 |

Imetän siis vielä ja mahdollisesti olen raskaana, ja jos olen niin raskaus on aivan alussa. Voiko raskausoireena olla se että rintoja "heruttaa" tavallista useammin eli tuntee esim kaupassa että maitoa alkaa herua vaikkei edes vauva ole mukana eikä rinnalla silloin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on kaksi kertaa käynyt niin että tulin raskaaksi kun vielä imetin ja molemmilla kerroilla tajusin sen siitä että maidon tulo tyrehtyi, tuli sitä vähän mutta selvästi väheni. Mutta toki voi olla yksilöllistä tuokin.

Vierailija
2/4 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kuten kakkoselle. Lisäksi tisseistä tuli niin arat, että lähes itkin imettäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että maidon tulo väheni ja kun aloin imettää, tuli kamala pahoinvointi. Elikä kun sitä maitoa olisi lähtenyt herumaan, olin aina oksentamassa. Minulla kävi lisäksi niin, että vauva kieltäytyi syömästä enää rintaa, vaan katsoi sitä hömistyneenä. Ilmeisesti maku muuttui. Rinnat tulivat tosi aroiksi.

Vierailija
4/4 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla välillä maitoa alkaa ihan yhtäkkiä valumaan, tunnen kuinka rintoja kihelmöi ja pian vuotaa kumpikin kunnolla :D vauvan ei tarvitse olla lähelläkään tai edes mielessäni sillä hetkellä.

Enkä satavarmasti ole raskaana, seksiä olen nimittäin harrastanut viimeksi ollessani raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan