Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAMAMMAT VIIKKO 31....

31.07.2006 |

Heipsan nopeasti täällä käymään..

Meillä tyty potee rapatautia, tulinkin ROMILTA kyselemään pikaista apua...

Miten sait nestettä menemään???? Entä muuta sosetta???? Käytitkö Osmosalia???

Meillä alkoi eilen aamulla, muutaman kerran oksensi, muutoin tulee pyyperöstä. Iltaa myöten muuttui vesiripuliksi, no ei ihme kun ei muuta suusta mene kuin neste. Kuumekin nousi 38.4. Eilen illalla ripuloi klo 18, sen jälkeen tänä aamuna seittämältä. Muu ei ole tänä aamuna suusta mennyt alas kuin Gefilus mustikkajugurtti puoli purkkia, hiven mehua...

Nyt pitää rientää....

-eekkis-

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Kättäristä sen verran, että oli tosiaan tyyli muuttunut muutamassa vuodessa.. Kaikki meitin lapset on syntyneet siellä ja aina oon kovasti tykän

nyt paikasta ja hoitsuista, mutta Milon hakureissusta jäi kans jäi jotenskin kakka-maku suuhun... Siel oli hirvee hässäkkä, ja silti hoitsut istui osaston kaffehuoneessa kikattelemassa oven takana, ettei kehdannut mennä mitään kysymään ja jos kysyitkin, niin tuntu kun ois jotenkin jatkuvana pahana siinä:O(. No, eipä siellä tarvinnut(tai ees saanut) olla kuin vuorokauden, kun jo kengän kuvaa peffaan tarjosivat..

Yritän muistella viimesiä galluppeja kovasti, mutta eipä tällä päällä paljon muisti aukene millään miettimisellä...Maissinaksuista joku jonain päivänä jutusteli; meillä on annettu jo iät ja ajat sekä niitä että vaniljanaksuja, ja molemmat maistuu ihan kivasti..Ei niitä montaa tule Milon syötyä, mutta toisinaan on ihan jees..Toisaalta olen antanut myös mm.kaurakeksiä, riisimuroja, viinirypäleitä(kuorittuna ja paloiteltuna)yms., mutta parasta on reilusti leipäviipale! Se pitää pilkkoa omissa käsissä kivaksi muussiksi, ja jokunen pala osuu suuhunkin, mutta suurin osa syödään pöydän alta sitten ruokailun loputtua.

Portaat on semmoinen surmanloukku, että joka päivä saa jännätä, milloin tapahtuu haaveri:O(. Meillä on portti kellarin portaiden edessä, mutta yläkertaan menevissä ei kummassakaan päässä..Sohvatyynyt on pitäneet toistaiseksi pojun portaista poissa, mutta johan oli yks päivä luikahtanut tyynyjen välistä, ja ennen kuin kukaan huomas, niin herra nökötti portaiden puolivälissä, ja tietysti kapeammalla puolella!!! Pieni paniikki iski, mutta toistaiseksi haaveritta selvittiin..

Kesäloma meni ihan kotioloissa, en ees uimassa käynynnä, vaikka Hah!!! luulitte kuiteski, että se olin minä, kun Perämerellä oli nähty Ryhävalas!!! Enpäs ollukkaan, oon säästellyt immeisiä siltä näyltä, että julkisesti esiintyisin uikkareissa!Ukkokultani oli meijän kolmosen, nelosen ja vitosen kanssa viikon verran reissussa asuntoautolla, ja kyllä oli hiljaiseloa kotona, kun Milo ja minä oltiin vaan parin teinin kanssa kotona...

Pitäs vissiin 10-kk-neuvolakin varata pikkuhiljaa, kun nla-kortissa niin lukee...

Vaan nyt lupaan taas jättää teille edes yörauhan, ja toivotan kaikille rauhaisaa unta!!!

Hyvät yöt kaikillen ja aamulla taas uusiin kujeisiin!

Truide

Vierailija
22/33 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessellä onneks taas vaan ihan pienenlainen mutta tuntuu että mullakin pahin alkaa vasta nyt, aivastelen ihan koko ajan ja nenä vuotaa, toivottavasti ei Jessellä pahenis enää yhtään.

Tervetuloa TRUUTTA takaisin :)

Joku kyseli 1v kuvausta, mä olen sitä miettinyt ja ajattelin änkeä työpaikalleni silloin. Olen töissä päiväkodissa ja jos ne siellä kuvais meidänkin vintiön siinä samassa kun muutkin, siellä on yleensä ollu syksyllä kuvaus niin eiköhän se aika lähelle 1v osuis. Tarttee vaan kysellä että koska se on ja oisko se yleensäkkään mahdollista. Tai sit järkätään ihan oma kuvaus, olis kaikista halvin.

Töihin olen muuten palaamassa vasta sitten kun Jesse on 2v. Kuinka ajoissa pitää muuten hakea hoitopaikkaa nykyään, meinaan täällä Vantaalla päin, tietääkö kukaan? joko pitäis vai hakemukset laittaa jos haluaa ens vuoden syksyllä hoitoon, enpä arvellu et näin pian, enhän mä tiedä vaikka tulis pikku kakkonen ja Jesse jäiskin viel kotiin.

Mua ärsyttää nyt nuo e-pillerit, okei on ihanaa kun menkat tulee silloin kun pitääkin mutta kyllä musta huomaa että jotain napsin kun olen niin usein väsyny ja kiukkunen. Ja suuhunkin on nyt taas alkanu tulla niitä aftoja, tosin mulla nyt jyllää tää flunssa viirus että voipi johtua noi rakkulat siitäkin.

No mutta taidan alkaa seurailee tuota teho-osastoa.

Hauskaa illan jatkoa

T.Silja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitä paikkaa pitää hakea viimeistään 4kk ennen ku sitä tarttee, mut jos ei tiedä millon pääsee töihin ja se tule yllättäen ni riittää 2vk ennen. Tän ohjeen pitäs kai pätee koko Suomes?

Pääs taas pikaseen käymään ku sai vihdoin viimein tyttärenkin simahtamaan! Se on NIIN vaikeeta nykyään! Pimu kiukuttelee ja raivoaa, eikä auta vaik kuin pitää kädestä kii tai yrittää laulaa tai ihan mitä vaan... Aargghhh!!! Ei sen puoleen, et eihän tuo oo koko pienen elämänsä aikana menny varmaan ku viidesti nukkumaan ilman huutoa...

Tuttipullosta syönti ei meilläkään onnistu ite. Kyllähän tuo hienosti pitää siitä kiinni, mutta kun ei nosta pulloa ollenkaan... sillon hieman huonosti tota maitoa tulee... ;)

Ootteko antanu tummaa leipää? Saisinko kysyä mitä merkkiä? Meidän äippä suositteli jälkiuunileipää, sitä halkaisematonta, mut en löytänyt siitä kun sellaista voimakassuolaista vaihtoehtoa... Ootteko antanut tuoreena vai antanut vähän " kuivahtaa" ? Kuulema jos antaa sit ihan kovaa leipää, ni sillä ois hyvä hinkata ikeniä ja siitä irtois vaan sellasia pienen pieniä murusia...?

Me ollaan onneks oltu terveitä! (koputtaa puuta) Ei oo ollu flunssaa eikä vatsatautia. Toivottavasti teillä muillakin nuo pienokaiset paranee pian! :)

No, eiku nukkumaan. Jos vaikka ehtis hetken nukahtaa ennenku tyttö taas karjuu... Viime yönä herätti kuus kertaa ennenku jo kolmelta otettiin se meidän viekkuun... rasittavaa...

Öitä! :)

Vierailija
24/33 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TRUUTTA!!! Pidit meitä sitten lähes koko kesän suorastaan piinavassa jännityksessä! Kyllä on maatuskojen päässä pyöriny ties mitä ajatuksia kun yks vaan tolla lailla häviää. Siis ihan JÄTTEKIVA kun tulit takas! Etteikö muka huolittais.. höh. :)

Ja kyllä mulla ainakin siitä ryhävalaasta tuli muutamakin muu ihminen mieleen, etkä sinä laisinkaan, hih! ;)

Ja muihin kommentteihin.. KÄTTÄRIllä oon ollu kolmesti, eikä mitään valittamista. Nyt viimeksi siellä oli osastolla hieman yli-innokas hoitsu, joka kysyi mm. että muistanko vielä miten vaippa vaihdetaan? Muitakin asioita selitti kuin ensisynnyttäjälle, mutta musta se oli lähinnä huvittavaa, eikä ollenkaan ärsyttävää. Osaan muutenkin suodattaa monia asioita niin, ettei ne jää vaivaamaan. Olisko tällä huonomuistisuudella myös jotain tekemistä asian kanssa.. hmm.

Mutta jokaisella meistä on omat kokemuksensa, eikä niitä oikeen voi edes vertailla.

1v-valokuvauksesta; aion viedä tytön samaan liikkeeseen kuvattavaksi kuin isommat aikanaan. Toivon siis saavani kuvista ikään kuin " samaa sarjaa" , samanlaiset kehykset yms. Muistaakseni kuusi vuotta sitten kuvat maksoi n. 300mk, siihen kuului yksi isompi kuva kehystettynä ja oisko ollu neljä kuvaa semmoisessa pahvihaitarissa, jos ymmärrätte mitä tarkotan. En tiedä mitä nykyään maksaa, enemmän joka tapauksessa niinku kaikki muukin..

Jaahas, täällä huokaillaan siihen malliin, että on taas mentävä hellan ääreen. Lapset riutuu nälissään ja äiti istuu netissä, hyi mua. Ei sit kai muuta kuin pirteää perjantaita kaikille!

Pähkis :)

Vierailija
25/33 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä pinoutumaan ennen kun lähdemme Eetun kanssa mummolaan. Mun mies on lähdössä kaverinsa kanssa viikonlopuksi veteraaniralliin (moottoripyörätapahtuma). Me mennään poitsun kans sit mummolaan. =)

Tosiaan niin kun Pähkis kirjoitti, ei noita kättärikäyntejä voi oikeen verrata. Toisille sattuu huonompia kätilöitä. Mulla on moni kaveri synnyttänyt siellä ja kehunut kovasti. Mullakin oli ihana kätilö siinä synnytysvaiheessa.

Eetu on ilmeisesti jättämässä aamutirsoja pois. Heräilee nykyään seiskan jälkeen. Ruoan annan sit puol 11 ja 11 pintaan päikyille. Nukkuu vielä sit myöhemmin iltapäivällä 1/2h-1h. Tosin, jos on sellainen aamu et piku-ukko herää jo kuudelta ni sit vaatii pienet tirsat. Noi aamun heräämisajat vaihtelee aika paljon. Mites muilla???

Aivan ihanaa, kun Eetu on vihdoin ja viimein oppinut syömään " kökkö" ruokaa. Ei tarvi enää taistella. Muutenkin ruokahalu on hirmuinen. Ainoo mikä ei niin uppoa on maito.

Eetu on jo pari kertaa seisonut huomaamatta ilman tukea. Meikä on ollut sit ihan kauhuissaan että nyt mätkähtää. Mut onnex kellahtaa nätisti aina pyllylleen.

Ollaan käyty miehen kanssa pyytämässä asuntolainaa, kun vuokra on niin hillitön et sillä lyhentäis jo hyvin lainaa. Saadaan ens viikolla tietää vastaus. Hyvältä näyttää =) Meinataan sit ostaa tontti mun kotipaikkakunnalta ja rakentaa sinne. Toivottavasti saatais se laina!!!

Nyt meen pakkaamaan loput kamat kassiin ja menox! MAHTAVAA VIIKONLOPPUA MAATUSKAT JA " BEIBIT" =))

T. Nasu ja Eetu

Vierailija
26/33 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitäisi antaa Jumboon porttikielto, ikinä en pääse sieltä tyhjin käsin pois. Tulimme juuri sieltä ja ruokien lisäksi on sitten parit bodyt ja housut poitsulle. Ja itselle kävin katsomassa (en ostanut) että mitä löytyisi yksiin juhliin.

PÄIVÄUNET meillä nukutaan edelleen kahdet unet, aamupäivällä 1-2h ja iltapäivällä yleensä 1h. Sitten vuoden kieppeillä ajattelin pikkuhiljaa siirryttää yksiin päikkäreihin.

Mihins te NASU mahdollisesti sitten rakentaisitte (lue: mistä olet kotoisin, heh)? Peukkuja että saatte lainan!

Meillä poika on nyt toden teolla ruvennut kiipeilemään, tänään mätkähti soffalta alas. Lempparipaikka on myös rappusten eka rappunen, siinä makoilee sitten pitkittäin kun ei muuta hiffaa. Heh noita tyyppejä!

Jaa ei mulla tähdellisempää enkä muista mihin muuhun piti kommentoida. Jospa pakkaisi loput kamat kasaa ja menisi kaffen keittoon niin kauan kun pikkuherra on päikkäreillä.

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
27/33 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toinen jalka jo oven välissä... heh, heh. Mä oon tuolta karkkilasta kotoisin, joten sinne pitäis muuttovalmista taloa alkaa suunnitella. =))

t. Nasu

Vierailija
28/33 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut rankka perjantaiaamu, kun kauhea puusavotta alkoi heti aamusta! Klo 6 tömäytettiin meijän tontin viereen kuorma-auton lavallinen semmosta jätepuuta, josta saadaankin sitten koko talven polttopuut saunaan, mutta mutta...Ukkokulta lähti töihin seiskan mailla, ja minä jäin sitten lasten kanssa siirtämään sitä helevetinmoista kasaa omalle tontille..Vanhin penskoista on kaverinsa möksällä, joten lapsityövoima olikin tänään kova sana..Reilu pari tuntia paiskittiin töitä hiki hatussa, mutta ylpeänä voin tielle nyt katsella, kun on kaik puukalikat pois muiden tieltä:O). Lapset saavat kyllä palkkaa tuommosesta urakasta, ja sitten hain vielä pizzat paikallisesta karvalakkikuppilasta..Meijän kolmonen astui sitten noissa talkoissa lautaan, jossa oli naula, ja lenkkarin ja sukan läpi tuli haava jalkaan.Soitin terkkarille, ja niin vaan piti käydä jäykkäkouristuspiikki otattaa, ettei vaan saa mitään pöpöä siihen haavaan.

Onkos muiden " vauveleilla" vieläkin se tyyli, että kaikki mahdollinen tungetaan suuhun? Pihallakin tänään ollessa, Milo jostain syystä kaikista mätäsimmät omenat, mitkä maahan oli pudonneet, löysi ja tunki suuhuhnsa..YÖK! Mummilassa kun oltiin kesällä, niin katselin, että mitähän poju imeskelee, ja menin tarkastamaan tilannetta, niin voi jumatsuka, sillä oli suussa lasinsiru!!!!Imeskeli sitä kuin parempaakin herkkua!En tajua, mistä sen oli ees löytänyt, kun mummikin on oikea himosiivooja, mutta varmaan johonkin nurkkaan jääny, ja tuohan löytää kaiken..Kauhistutti vain ajatus, jos ois mennyt sen nielasemaan.

Nytpä muistinkin, että joku sitä leipähommaa kyseli..(se nyt olis liikaa, jos vielä muistaisin kuka, heh). Mä oon antanut ihan kaikensorttista leipää, patongista ruispalaan...Enkä kuivaa, vaan ihan tuoretta..Näkkäriä en uskalla antaa, kun Milo luultavasti sais kuiteskin semmosen palasen irti että ois taas tukehtumassa..Meillä ei oo nääs yks eikä kaks kertaa ollu semmonen tilanne, kun on joutunut laittaa poitsun pää alspäin ja hakata selkään, että henki taas kulkee.. Välillä oikeesti ihmettelen, millä ilveellä lapsen saa pysymään hengissä ees tonne täysikäseksi asti, huhhuh.

Juu, pitää varmaan laittaa Romin kuva Jumbon myymälöiden seinään, ja teksti, jossa pyydetään ilmoittamaan asianosaisen puolislle, jos kyseinen henkilö ilmestyy ostoskiilto silmissään johonkin myymälään...

Täytyy tunnustaa, että mäkin kyllä sorruin Jesper Juniorista ostamaan välikausihaalarin Milolle, ja Stokkan alesta kans tarttu mukaan yhtä jos toistakin..Mutta useimmiten kun käyn Jumbossa, jätän auton alaparkkiin, ja käyn vain Cittarissa vellit ja soosit hakemassa.

Mulla ois asiaa niin kauheesti, mutta on vaan pakko välillä armahtaa muita, ja sulkea suunsa....

Iloista alkavaa viikonloppua, ja päivänsankareille onnitteluserenadi!

Heissan taas hetkeksi

Truuttis

Vierailija
29/33 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin silloin tänne palstalle, kun neiti oli muutaman kuukauden, nyt lähinnä lueskelen juttuja. Tänään on tämän mammam viimeinen äitiyslomapäivä (iiiks), mutta onneksi on tähän päälle vielä kuukauden kesäloma. Syyskuun alussa sitten työt taas kutsuvat ja neidillä päiväkoti... Kylläpä aika menee nopsasti.

ANNU: Tosi kiva kun huhuilit :) Meille kuuluu oikein hyvää. Konttaamalla pääsee lujaa ja IHAN JOKA PAIKKAAN on kiivettävä. Mäkin kyllä monesti mietin, että mitä teille mahtaa kuulua. Kirjoiteltaisiinkos vaikka sähköpostia tai jotain? Samalla voitaisiin lähetellä kuvia pikkuisistakin :) Onko sulla jokin sellainen sähkäriosoite, jonka voisi antaa täällä, kun mun osoitteessa näkyy etu- ja sukunimi...

Oli muuten kiva nähdä, että tämä lokamammojen ketju oli näinkin pitkä, välillä olen oikein pelästynyt, että tämä kuihtuu kokonaan kasaan. Tietty voisin itsekin taas liittyä joukkoon ja kirjoitella ja näin edistää lokamammojen pinojen pituuttaa, mutta jotenkin se on vain jäänyt ja jäänyt.

Oikein lämmintä ja aurinkoista viikonloppua kaikille :)

-piipi & Minea 9,5 kk-

Vierailija
30/33 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis taasen perjantai..

Nyt meillä on sitte parvekelasit. Eipä niitä ooteltukaan kuin puolivuotta. Aamulla kävivät asentaa ja sen jälkeen kokopäivän oon siivonnu parveketta ja vähän muutakin kämppää, pessyt pyykkiä ja tiskannu jne jne.. Eipä tuo olis meikäläiseltä onnistunut muuten mutta kun miehellä oli vapaa päivä ja se otti pimun ja lähti Tiksiin niin sain rauhassa puuhailla. Nyt on kyllä hyvä mieli, pitkään aikaan en ookkaan saanu näin paljon aikaseks yhen päivän aikana.

EEKKIS: jokos teillä ollaan parannuttu?

NASU: Onnea lainan saantiin! Oma talo olis kyllä niin kiva! *haaveilee...* :)

TRUUTTA: Heh, vähä mä repesin (taas) sun ryhävalas jutusta! Siitä tulikin mieleen että mä jo jossain vaiheessa luulin että ne paparazzit on sut kaapanneet kun silleesti hävisit! :O Ja arvaa huolestuttiko ku syksy lähenee ja saunakaveria ei vaan näy-kuulu! Huh huh!

Olitko muuten sillon siellä Jumbossa kun sovittiin se tapaaminen siihen Waynes Coffeeseen? Meistä ei sitten kukaan ehtinyt/päässytkään paikalle. Sori kauheesti jos olit siellä ihan yssin! :/

Iik! Eipä olis kiva löytää lasinsirua vaavin suusta ei. :/ Meillä pimu eilen jäysti jotain minkä löysi lattialta ja kakoi koko ajan sitä jäystäessään. Mä luulin että se söi leivän palaa kun oli juuri hetkeä aikasemmin syöny leipää syöttötuloissa samassa kohtaa ja ainahan sieltä tippuu niitä paloja... Mutta kun katoin suuhun niin sieltä löytyi takiainen. Tullut ilm. koirien tassuissa sisään. On se kumma et takiaisetkin maistuu mut ei äitin pöperöt! Taitaa vissiin olla aikas hyvänmakuisia... hmmm.

Ja näin, unohdin lahjakkaasti taas mitä muuta maatuskat oili kirjotelleet joten täytyy nyt sit lopetella ja palailla paremmalla ajalla uudelleen...

P.S. Dina sai 10kk lahjaks POTAN, vähän kyllä etuajassa mutta siihen harjoittelu alkaa sitten virallisena päivänä. Vielä tuo ei siinä suostunut istumaan kuin sekunnin jos sitäkään...

T: Mari & pikkumuija (ei hitsit, kirjotin eka vahingossa pikkuNuija.. hmph! :))

Vierailija
31/33 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla vihdoin siirrytty lahemmas 30 astetta. Paivat on ollu ihan tuskaisia. istuttu vaan yhdessa huoneessa, jossa ilmastointi tai sitten lahdetty autoilemaan ja nautittu ilmastoinnista siella.

Pahkis: se hinta muuten olikin 1310 dollaria, esitteessa oli vanha hinta. Silla hinnalla saa siis lapsen hoitoon ryhmaan, jossa alle 2 vuotiaita 8 kpl ja hoitajia 3. Tila on hyvin kodinomainen: 1leikkihuone,1 ruokailu/leikkihuone, keittio, kylppari ja nukkumahuone. Pihalla tietty leikkipaikka. Ei mikaan kovin hieno, mutta turvallisella alueella ja luotettava paikka. Halvemmallakin olis saanu, mutta alle tonnilla ei mitaan hyvaa kylla loyda. Tyontekijat oli tosi kivoja ja kun viela lapset kilvan kiipes niiden syliin niin kyllahan siina aika luottavainen mieli tuli. Tarjoavat valipalat, mutta kunnon ruoka pitaa tuoda itse, samoin vaipat, lakanat ym. Tosta rahasta viela. Taa on vahan hassu maa. Bensa, autot,ruoka, vaatteet on halpoja, mutta asuminen,hoitopaikat ym kallista. Eli ei taalla mitaan saastoon jaa, kaikki menee mika tienataan.

Mukavaa Truutta, kun tulit takas. Makin aloin jo huolestua, kun silla lailla katosit.

Maissinaksuja on taallakin syoty jo pari kuukautta. Nita pitaa vaan tuoda suomesta, kun taalla kaikissa on niin paljon lisaaineita ym.

Jaaha, tanaan saadaan vieraita Suomesta. Heilla yksi 1v2kk vanha poika, joten meidan neiti saa seuraa.

Ai niin KYSYMYS: miten teidan lapset suhtautuu muihin lapsiin? Meilla ei kauheesti muut lapset kiinnosta. Ollaan kylla tosi iloisia kun nahdaan muita ikatovereita,mutta muuten ei taida paljoa kiinnostaa. Ja sitten meidan neiti on niin hirveen herkka melulle. Jos joku laps itkee tai kiljuu niin tytto menee aivan poistolaltaan ja alkaa itkemaan kauheesti. Onko kellaan muulla tallaista?

Tulee taas paljon juttua. Kirjoittelin joku aika sitten siita, etta vadelma ei taida sopia meidan tytolle. Lastenlaakari sanoi, etta yleisesti ottaen vadelmia tai mansikoita tai vastaavia marjoja ei pitaisi antaa nain pienille. Jostain syysta ne eivat sovi. Mustikka kuitenkin nayttaa sopivan.

Sitten viela yks KYSSARI: tytto tekee valilla sellaisia kummallisia lihasten jannittamisia. Esim silloin kun nakee jotain kiinnostavaa kaikki raajat jannittyy ja huulet menee ihan pyoreiks ja sitten se pyorittelee ranteitaan ja vahan tarisee. Kuulostaa varmaan oudolta enka oikein sita osaa selittaa, mutta nayttaa vahan huolestuttavalta joskus.Lastenlaakari sanoi sen johtuvan viela kehitysvaiheessa olevista hermoradoista ja sellaisen pitaisi poistua ian myota. Onkos muilla mitaan tallaista havaittu?

Nyt annan tilaa muillekin ja poistun takavasemmalle. Kirjoittelemisiin!

BT ja tytto

Vierailija
32/33 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooosi väsyneenä pikaiset. Oltii sairaalassa, mentii ke:ko iltana kun tytyn kunto suoraan sanoen romahti. Joutui tippaan, kuivunut jonkin verran. No... syykin ripuliin löytyi, rota-virus...... Oli kyllä tosi vaikea katsoa tytyä. Silmäkulma märkänä. Laittoivat ekana tipan otsaan, joka irtosi toisena päivänä, paikkaa vaihdettiin, käteen. Nyt ollaa, tai päästiin tänä iltana vaille kaheksa kotio, kun veri arvot olivat hyvät, kiitos nesteytyksen. Olin itte yötä päivää siellä. On se vaa karmeaa kattoa , kun pikkuinen on ns. häkkilintuna koko ajan. Nyt on suht pirteä, ruoka ja juoma maistuu, pieninä annoksina, useasti päivässä.

MUTTA MUTTA, vaikka se auri ei juuri nyt paista tänne risukasaan, TRUUTTIS KIVA ET OOT PALANNU TÖRISEMÄÄN, olikin jo ikävä sun tarinoita...KIVA KIVA... Tervetuloa takas joukkoon niin aurinkioseen....

Palailen huomenil uudestaan, uusin kujein. Nyt pitää mennä nukkuu muutaman päivän univelat pois...

...mahtavaa et truttis palas....

-eekkis&annimanni-

Vierailija
33/33 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisämän, edelleen potevana ollaa. Tohtori sanoi, että ripuli saattaa vielä kestää viikonkii ellei kahta, mutta tänää on tullu VAIN kahdet ripsat....