Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle voi lukea harry pottereita?

Vierailija
14.05.2014 |

Tai minkä ikäisille olette lukeneet? Onko 6v liian pieni niitä kuuntelemaan? (ja 5v siinä sivussa...)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lukeneet iltasatuna vai muuten?

Vierailija
22/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana ajatuksena siirtyä pottereihin lukemaan. Nyt luetaan hobitti sinne ja takaisin niin että minä yleensä luen ja mies sekä 7v ja 5v (nuorempaa tosin ei kiinnosta) kuuntelee. 7v tyttö on tykännyt kovasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7v eskarilainen lukee itse iltaisin. On todella innoissaan kirjasta.

Vierailija
24/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaan kanssa ollaan leffat katsottu (todellinen kauhuhullu, ei tunnu pelkäävän kauhuelokuviakaan, siis niitä ei niin hurjia), mutta kirjoihin ei ole jaksanut keskittyä. Mä veikkaan että kiinnostuu mahdollisesti sitten itse lukemaan kunhan oppii, muutenkin kotona todella huono kuuntelemaan satuja.

Vierailija
25/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä luetaan iltasaduksi. Seuraavana pojalla on toivelistalla Hobitti.

3

Vierailija
26/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen tyttö luki itse kaksi ekaa osaa ja muut sitten seuraavana vuonna. Elokuvat on kaikki katsottu myös jo , tytöllä ikää 12 vuotta. Viimeisen (viimeiset) katsottiin ensin miehen kanssa ja sitten koko perheen voimin:)

Vierailija
27/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yleensä voi lukea 6-vuotiaalle, mutta vähän lapsen mukaan. Minä olin herkkä muksu, 11 kun ensimmäinen Potter ilmestyi suomeksi, ja se vessassa riehunut peikko oli kyllä pelottava.

Vierailija
28/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä luetaan iltasaduksi, lapset 9 ja 6. Kuuntelevat innoissaan, vaikka onhan siinä urakkaa. Ollaan kolmonen saatu kohta loppuun.

Vierailija
29/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissa varmaan oli kun luin Viisasten kiven iltasatuna, siitä eteenpäin taiskin sitten lukee itse iltasaduksi niitä.

Vierailija
30/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä myöhemmissä kirjoissa kyllä käsitellään synkempiäkin aiheita, kuten kuolemaa, murhaamista, kiduttamista ym. En osaa ikää sanoa kelle sopii, kun ei itsellä lapsia ole, mutta kyllä ne 4-7-kirjat voi olla jo pelottavia ainakin alle kouluikäisille.

Vierailija
31/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvii tapella siitä mikä kirja tänään luetaan kun tietää mitä luetaan jokunen ilta. :D

Vierailija
32/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:52"]

5-vuotiaan kanssa ollaan leffat katsottu (todellinen kauhuhullu, ei tunnu pelkäävän kauhuelokuviakaan, siis niitä ei niin hurjia), mutta kirjoihin ei ole jaksanut keskittyä. Mä veikkaan että kiinnostuu mahdollisesti sitten itse lukemaan kunhan oppii, muutenkin kotona todella huono kuuntelemaan satuja.

[/quote]5-vuotias! Huhhuh... Ja millaisia muita elokuvia sinä hänelle näytät?!

Vierailija
33/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:16"]

[/quote]

Samaa mietin minäkin... Kuulostaa aika hurjalle. 

Vierailija
34/34 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:16"]

[/quote]

Samaa mietin minäkin... Kuulostaa aika hurjalle.