Ihanaa, napsauttaa ikioma itse maksettu sauna päälle ! -Sincc
Mites muilla palstalaisilla ? Onko ns. oma ? ?
Sincc
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Paljon mukavampi on laittaa hirsiseen pihasaunaan kiukaaseen tulet ja saunoa pitkällä kaavalla. Käydä meressä pulahtamassa välillä. Viikolla sitten pikalöylyt sähkösaunassa.
Kyllähän niitä yleisillä rannoilla tosiaan on. Sitten pikalöylyt siellä kerrostalossa viikolla ..
Mutta onko saunojen omistajia paikalla ?
Sincc
Itse napsautin juuri OMANI päälle ..
saisit napsauttaa niskasi poikki niin loppuisi nämä typerät jaarittelusi tällä palstalla. sulla ei taida olla yhtään ystävää tai perhettä?
Vierailija kirjoitti:
saisit napsauttaa niskasi poikki niin loppuisi nämä typerät jaarittelusi tällä palstalla. sulla ei taida olla yhtään ystävää tai perhettä?
Miksi olet täällä? Sattuuko sinuun ?
Sincc
Autan ..
Vierailija kirjoitti:
Köyhät käy sähkösaunassa.
Tämä on totta
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon mukavampi on laittaa hirsiseen pihasaunaan kiukaaseen tulet ja saunoa pitkällä kaavalla. Käydä meressä pulahtamassa välillä. Viikolla sitten pikalöylyt sähkösaunassa.
Kyllähän niitä yleisillä rannoilla tosiaan on. Sitten pikalöylyt siellä kerrostalossa viikolla ..
Sincc
Itse rakennetussa ja velattomassa omakotitalossa tässä asustellaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Itse rakennetussa ja velattomassa omakotitalossa tässä asustellaan ;)
Good 4 you ;)
Sincc
Minä pujahdan ihan omaan, kuumaan hyvinvointipussiin, aahhhh!
Vierailija kirjoitti:
Ja kiireiset ..
Sincc
Mihin siulla on kiire kun räkälätkään ei oo auki?
Vierailija kirjoitti:
Minä pujahdan ihan omaan, kuumaan hyvinvointipussiin, aahhhh!
Onkos hajut jo pesty pois ?
Sincc
Voin lainata zinkille sijoitusasuntoni parveketta, 7. krs. Palokunnallekaan ei jää paljoa hommia, vähän haravoi ja letkulla suhauttaa piha-asfalttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kiireiset ..
Sincc
Mihin siulla on kiire kun räkälätkään ei oo auki?
Ei mulla ole mihinkään kiire. Kuten olen usein sanonut, minä kirjoitan asioista, en itsestäni.
Sincc
Juu, on sisällä yksi sauna, pihassa toinen ja mökillä kolmas. Ja kaikki on OMIA! Tänään lämpeää pihasauna. Lisäksi kaikissa on puukiuas.
Just napsautti poika saunan päälle ohjausyksiköstä ja ihan oma on.