Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pois väkivaltaisesta suhteesta? auttakaa :(

Vierailija
14.05.2014 |

Riitelemme nykyään jatkuvasti ja mies käy päälle (vääntää ranteista, tönii seiniä ja sohvia päin, ottaa todella kovakouraisesti kiinni ja vääntää esim. Käsiä.. Itse saatan läpsiä/lyödä takaisin tai nipistää, sillä voimani ovat paljon heikommat kun 100 kiloisella miehellä.

Olen niin väsynyt tähän riitelyyn ja miehen arvaamattomuuteen, välillä hänestä ei edes huomaa miten raivoissaan hän on ja saattaa yhtäkkiä hyökätä päälle.. Vika on arvaten minussa: minun vikani koska sanoin sitä taikka tätä, häntä ei saa suututtaa! Saattaa suuttua aivan mitättömästä asiasta..

Mies myös rikkoo tavaroita, lyö nyrkillä seiniin/oviin yms suuttuessaan.. Ennen itse en ole käyttäytynyt noin mutta nyt olen itsekin alkanut hajottaa paikkoja, saatan heittää kaukosäätimen seinään ym. Jotenkin on tarttunut mieheltä tuo käytös. En sano että miehen vika tuo minun raivoaminen on,en tiedä mikä minuun on mennyt :(

Asiaa pahentaa se että meillä on 1 vuotias lapsi,siksi haluan saada apua ennen kuin lapsi kärsii pahemmin. Yleensä hän on nukkumassa kun riitelemme, pari kertaa ollut hereillä :/

Tämä on vaan ihan sietämätöntä ;( Mitä ihmettä teen tai minne menen? Mies on alkanut uhkailla että hän ottaa lapsen mukaansa, häntä ei tälläisen hullun kanssa päästetä saman katon alle.

Menenkö turvakotiin? Olen ihan hukassa :( rahaakaan ei ole kuin 100 euroa koko kuukaudelle, joten en pääse lähtemään esim. Vanhempieni luo 400 km päähän.. En jää enää mieheni sätkynukeksi..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ap, että mies käy joku päivä lapseen kiinni?

Vierailija
22/23 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:04"]Provokaatio, jos tilanne noin huono, ei ehdi viestittämään somessa. Joko palveluntarjoan provo tai ihminen ei oikeasti halua kuin julkisuutta. Vaihtakaa tamppoonit korviin.

[/quote]Kyllä ehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Missäpäin asutte, jos lähimpään turvakotiin on matkaa 100 km?

Jos päätät vielä yrittää jatkaa miehesi kanssa, niin yritä olla jankkaamatta asioita.

Se voi olla miehelle positiivista shokkihoitoa, kun puoliso on kuukaudenkin jankkaamatta ym. Vaikka asiat ei mensikkään niin hyvin, niin mies voi kuitenkin alkaa ajattelemaan asioita ja tutkimaan itseään. Ja jos pystyt vielä siihen, että omalta puoleltasi voisit pyytää anteeksi, niin aina parempi.

Kuitenkin sä itse tiedät tilanteen parhaiten ja mikä on tällä hetkellä parasta, mutta älä kuitenkaan tee lopullisia päätöksiä vielä.

Jos on väkivaltaa, niin siihen ei tietenkään tarvi jäädä. Se pitää saada poikki.

J-P

Täyttä P*****