Halpoja joululahjoja alle 10e
Nyt kun monella on raha tiukalla koronan vuoksi niin laittakaapa halpoja lahjaideoita aikuisille. Alle 10 euroa. Myös miehille.
Kommentit (34)
Jos lahjansaaja tykkää lukemisesta, niin kirjatorilta saa usein vitosella kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna mitään tai tee taatelikakku ja anna se.
Ei mitään on myös vaihtoehto, mutta jos edes jotain haluaa antaa lahjaksi.
Edullinen joulukukka tai vaikkapa ihanan tuoksuinen suihkusaippua ja suklaata. Kaunis kynttilä. Kynsilakat, jos tykkää lakata kynsiä.
Joku todella hyvä kahvi jota ei tulisi itse ostettua.
Miehille sukat, mun talouden miehillä on aina sukanpohjat jostain syystä rikki.
konvehtirasia, glögipullo, sukat, tee itse villasukat, hittipeleistä saa nykyään halvalla sellaisen matkaversion, kukka.
Jotain mikä ei jää nurkkiin pyörimään esim. kynttilät, joulukukka, itsetehdyt leivonnaiset/leivät/hillot tms.
Kaikki kuluva käyttötavara esim auton pesuaineet/säämiskä, ainekset kukkien kevät kunnostukseen(lannoite, kastelukannu), yrttien ja kukkien siemeniä.
Fazerin sininen suklaalevy on lahja joka sopii kaikille sen saa alle 10 eurolla. Mutta esim sukkiin joutuu käyttämään jo vähän enemmän rahaa kuin 10 euroa vaikka ostaisi ne H&M:ltä.
Pyyheliina tai pari tyynyliinaa. Lyhty, kynttilät ja lautasliinapaketti.
Vierailija kirjoitti:
Joku todella hyvä kahvi jota ei tulisi itse ostettua.
Suurimmalle osalle maistuu parhaiten se perus Juhlamokka, ja ne "todella hyvät" kahvit on liian väkeviä tai muuten omaan suuhun sopimattomia.
Pieni herkkukori, jossa esim. pienet pussit kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä, suklaata, teetä, kahvia, miniviinipullo tai mistä lahjan saaja nyt tykkää.
Kaunis tuoksukynttilä, laadukas kahvi, viinipullo, käsivoide jne.
Osta joku iso piparkakku muotti. Leivo pipareita, koristele kauniisti ja pakkaa yksittäin. Sitten lahjaksi yksi pipari ja ässä arpa/hlö.
Vierailija kirjoitti:
Pyyheliina tai pari tyynyliinaa. Lyhty, kynttilät ja lautasliinapaketti.
Lisään vielä - Patakinnas, keittiöpyyhe tai vaikka joku kiva saippua.
Heijastin käy kaikille ja tullee myös käyttöön. Voi valita kissa ihmiselle kissan mallisen, metstäjälle poron mallisen, osa myös korumaisia, saa esim, käsilaukkuun kiinni.
Neulo sukat. Langat yksiin sukkiin maksaa alle viisi euroa.
Älä anna mitään tai tee taatelikakku ja anna se.