Haluan olla puliukko!
koska ruokajonosta saa kaikki ruoat ja ilmaisateriat
ja puliukkona jää rahaa moottoripyöräiyyn ja uimahalliin
töissä ois kiva olla mutten kestä muita ihmisiä
Kommentit (14)
Äkkiä sulta se prätkä lähtee jos jätät kaiken hoitamatta ja maksamatta. Puliukkouteen liittyy iso määrä ulosottoja.
Minäkin olisin mielelläni puliakka jos vaan siihen kuvioon sopisi että asuu omakotitalossa eikä sillan alla.
Aloita hakemalla Gambiinaa Alkosta. Ei maksa paljon.
Yritin 5 vuotta sitten alkaa täyspäiväiseksi juopoksi. Ongelma on siinä etten saata juoda edes kokonaista viikkoa. Sellaiset 4-5 päivää tuntuu olevan maksimi. Syksyn ja alkutalven vuonna 2018 ryyppäsin sinnillä heti kun edellinen krapula helpotti. Olisi helpompaa olla puliukko ja sehän on suomessa lähes hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Aloita hakemalla Gambiinaa Alkosta. Ei maksa paljon.
Kaikki alkoholit ovat suomessa ylihintaisia. Boikotoikaa alkoa ja tilatkaa nettikaupoista.
Vieläkö pulituuria on saatavana?
Taitaa maksaa enemmän kuin halvin viina Alkossa?
Puliukothan joivat pulituuria saostettuaan ensin lakan.
Sulla on huonot perusteet alkaa puliukoksi.
Taitaa olla Valdemar- viini se puliukkojuoma nykyään.
Ja halvimmat kirkkaat viinat.
Mttra toki on juopoilla suosikkijuomia, yksi kaveri litkii yksinomaan Pirkka-keppanaa, n 24 tölkkiä/päivä.
Mä ihastuin jo 70-luvulla puliukkoihin. Meillä oli maatila ja puliukot tuli telttoineen töitä kyseleen keväisin. Siellä ne rannassa dokas ja yöpyi teltassa, päivät paiski töitä ja sai ruuat talosta. Ahkeria symppisukkoja.
No ole. Mitä sitä täältä lupaa kyselet.
Mä olin melkein pulieukko, onneks viisastuin. Ei mun juttu ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin jo 70-luvulla puliukkoihin. Meillä oli maatila ja puliukot tuli telttoineen töitä kyseleen keväisin. Siellä ne rannassa dokas ja yöpyi teltassa, päivät paiski töitä ja sai ruuat talosta. Ahkeria symppisukkoja.
Juu eipä pahaa sanottavaa mullakaan 80-luvun puliukoista. Auta armias ne sekakäyttäjät.
Puliukot on seksikkäitä ja hyvää rentoa seuraa ala vaan
saako puliakka tulla mostkarin kyytiin? yhdessä voimme kerätä ruokia ja kokkailla?