Raskaustesteistä?
Siis, normaalit raskaustestithän näyttää plussaa vasta kun menkat on jäänyt pois. Ja clearblulla voi saada positiivisen jo vähän aiemmin. Voiko raskautta nähdä kun stixaa pissanäytteen? Nouseeko siinä joku? Kun proteiinit ja sokerit ei pitäisi raskaana olevalla nousta. Mulla siis ollut raskausoireita. Mutta menkkojen alkuun vielä pari viikkoa:(
Kommentit (5)
Yritetään siis vauvaa ja sen takia olen malttamaton. Alavatsassa painon tunnetta, itkuisuutta, välillä etoo ja ruoka maistuu liiankin hyvin. Viime raskaudesta 5 vuotta ja ensimmäisestä 8vuotta. Aiemmin olen tullut helposti raskaaksi mutta nyt ongelmia oman sairastelun vuoksi. Ekan lapsen aikana menkat tuli kerran vaikka olin jo raskaana. Ja noista sokereista ja proteiibeista, näin neuvolassa mulle on sanottu. -ap
Niin, ei pitäisi nousta, se on pahaksi jos nousee, _MUTTA_ kyllä ne monella nousee.
Käsitin varmastikin samalla tavalla kuin ensim. vastaaja että "luulit" etteivät ne nouse raskausaikana. ( miten sinulle muuten tuli mieleesi nuo proteiinit ja sokerit, siis tässä yhteydessä?)
Kysyin että nouseeko stixatessa joku erityisesti ? Ja totesin ettei näiden kahden pitäisi nousta. Ap
Voi jeesus mitä tonttuja täällä taas liikenteessä. Ap ilmeisesti meinasi että voiko noita perus stix-tikkuja käyttää raskaustestinä? Vastaus: ei voi. Haepa kaupasta raskaustesti ja stixaa sillä.
"Kun proteiinit ja sokerit ei pitäisi raskaana olevalla nousta" Ja höpön, höpön...
Raskausoireita n. ovisaikaan? Millaisia oireita? Jos raskausoireita niin raskautesi on sitten tapahtunut aiemmin ja näkyy testissä (jos siitä hed. on aikaa vajaa kaksi viikkoa).
Jos olet kovin kärsimätön niin mene veritestiin. Milloin tämä mahd.raskauteen johtanut yhdyntä on ollut?