UNOHTAKAA naiset jo ne likuvärjätyt
"Ombre" -tukat!
Se juna meni jo ja on aina ollutkin pysähtymättä niillä maaliämpäriin upotetuilla asemilla.
Ei näytä hyvältä nyt, eikä myöskään vanhoja kuvia kauhistellessa vuoden päästä.
Hyi!
Kommentit (41)
Joo siis VIHAAN sitä hiustyyliä.
Mä en oo ikinä värjänny mun hiuksia enkä aio.. Nää on mun kruunu ja sitä pitää arvostaa x)
En värjää hiuksiani ollenkaan, eikä tämä likuvärjäys ole mulle tuttu. No, ei kai se sit mua koskekaan.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:23"]
Kyllä.
Ei ole reilua eikä oikein että silmiini sattuu.
Miksei jokainen nainen halua olla kauneimmillansa ja huoliteltu?
-ap
[/quote]
Kuule ap, mitä jos kiristät vaan banaaninutturaasi ja menet vaikka Vogliashopin sivuilta tilaamaan itsellesi kivan leningin! Siellä ei täti-ihmisen silmiin satu.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:23"]
Kyllä.
-ap
[/quote]
Kuule ap, mitä jos kiristät vaan banaaninutturaasi ja menet vaikka Vogliashopin sivuilta tilaamaan itsellesi kivan leningin! Siellä ei täti-ihmisen silmiin satu.
[/quote]
Minä ostan vaatteeni vain Stockmannilta, kiitoksia vain vinkistäsi.
Käyn myös ihanalla luottokampaajallani joka tietää mitä on ajaton tyylikkyys.
- ap
Mitä se sun persettä raavittaa jos jollain on ombre liukuvärjäykset päässä? Ei elämä :D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:23"]
Kyllä.
-ap
[/quote]
[/quote]
Minä ostan vaatteeni vain Stockmannilta, kiitoksia vain vinkistäsi.
Käyn myös ihanalla luottokampaajallani joka tietää mitä on ajaton tyylikkyys.
- ap
[/quote]
Ai sä olet näitä ajattomasti tyylikkäitä!
Liukuväri on vielä in maailmalla, ainakin siihen asti kun jotain uutta kampausbuumia tulee ja nythän niin moni kasvattaa värikemikaaleja pois hiuksistaan koska porukka sairastuu kemikaalien käytöstä joista värit ja vaalennukset ovat yksi aiheuttaja joten se on ajankohtainen siinäkin mielessä, mutta se musta-valko-kerrostettu haisunäätätukka out, paitsi kuulemma tosi in Kouvolassa.
Nythän suurinta värimuotia on vielä vetaista ne vaaleammat ombre-latvat fuksianpunaisiksi tai violeteiksi :) Ettekö seuraa maailman trendejä???
No jaa,kukin tavallaan.Mulla on juurikasvua joku 5cm ja se juurikasvu on aika oleellinen osa oman värin takasi kasvua.Enkä todellakaan värjää hiuksia toisten mieliksi.
Oli kamalan näköinen kun olin kampaajalla laitattamassa lettiäni niin vieressä värjättiin jollekin tytsylle mustaan tukkaan semmoset latvukset niin kuin sitä olisi yritetty blondata ja sitten jäänyt kusen keltaiseksi kun ei ole värjätty kuin kerran. Oli ihan hirveen näkönen, mutta niin se tytteli lähti siitä onnellisena pois. Olin silleen että vähämpä se minäkään muodista tiedän.
Mulla on luontoäidin liukuvärjäys. Kesällä hiukset vaalenee monta astetta varsinkin latvoista kun ovat enemmän auringossa ja kuivemmat, sitten syksyllä kasvava hius on tummempi. Ikinä en ole värjännyt hiuksiani enkä aio, kiva että luonnollisuus on muotia :)
Sellainen ombre on kyllä kamala, jossa on suuri kontrastiero ja selkeä raja :S Kaikki kampaajatkaan eivät osaa tehdä värjäystä oikeaoppisesti.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:23"]
Kyllä.
-ap
[/quote]
Miksi pitäisi olla kaunis? En ole sitä sinulle, yhteiskunnalle, naapurille, työnantajalle, äidille, kissalleni tai miehelleni velkaa. Minä olen minä ja hyvä juuri sellaisena ja sen näköisenä kuin olen. Olin sitten kaunis, ruma, pitkä, ruskeasilmäinen, punavihervioletti-tukkainen pitkällä juurikasvulla, isotissinen, pieniperseinen tai mitä vaan.
No vielä näkee niitä skunkkitukkiakin. Voi kun ne häviäisivät katukuvasta.
Mitähän mun pitäis tehdä, kun sävyte on kasvanut ulos noin puoleen päähän ja en aio pitkää tukkaani leikata. Olen ollut ah niin trendikäs ihan huomaamattani, mutta nyt alan ilmeisesti olla out? Väripurkkiin en enää ikinä koske. :)
Ihanaa ku täällä joka päivä joku angstaa kun millon mikäkin häiritsee. Millon shortsit, kengät, hiukset ja ripset. Ei ne sun päässä ole joten anna olla.
Mulla on siniset hiukset, onks sekin sulle joku ongelma?
ombre on eriasia kun dippi latvat mitä selkeesti haet tässä, mut ei siltikään kiinnosta. Ihmisiä on erillaisia, eihän kaikki pukeudu edes muodin mukaan, vaan käyttävät semmoisia rytkyjä mistä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:04"]En unohda! Kesällä ois tarkoitus nostaa liukuvärjäystä ylöspäin ja vaalentaa vielä lisää. Haaveissa Mungo-Anna-hiukset.
[/quote]
Sittenhän sulle nauraa magnustitkin