UNOHTAKAA naiset jo ne likuvärjätyt
"Ombre" -tukat!
Se juna meni jo ja on aina ollutkin pysähtymättä niillä maaliämpäriin upotetuilla asemilla.
Ei näytä hyvältä nyt, eikä myöskään vanhoja kuvia kauhistellessa vuoden päästä.
Hyi!
Kommentit (41)
4, Kyllä se on ihan tiedossa, mut ei näytä nämä kotivärjääjät sitä tajuavan!
Ihan oikeaoppisesta liukuvärjäyksestäkin, miksi pitää näyttää tarkoituksella siltä että on jäänyt juurikasvut värjäämättä pidemmältä ajalta?
Ihan yhtä wt -tyyli kuin se joskus suosiossa ollut "blondit, eli keltaiset päältä, mustat alta" -tyyli
-ap
Jaa, että koska SÄ oot sitä mieltä, ei kukaan saisi tehdä niin koska se näyttää SINUN silmiisi wt:ltä.
Se on muuten ihan hyvä tyyli, saapa vaihtelua tukkaan lyömättä myrkkyjä päänahkaan. Nuorillekin oikein suotava muoti.
Kyllä.
Ei ole reilua eikä oikein että silmiini sattuu.
Miksei jokainen nainen halua olla kauneimmillansa ja huoliteltu?
-ap
Unohtakaa myös "pastelli"-värjäys... Kaameaa!
Tyylipoliiseilla taitaa olla tylsää.
Onneks en koskaan tee niinku käsketään ja mulla "likuvärjäys" tapahtuu yleensä itsestään.
Silloin kun itse värjäsin liukuvärin pois joskus puoli vuotta sitten, se oli jo mielestäni menossa out. No mitäs, tarviko sitä kuitenkaan paasata muille ja yrittää päteä jossain nettifoorumilla anonyyminä? Ap hanki elämä.
Pitäkää sellaista tukkatyyliä kun ikinä haluatte.
Okei. Oot tehtaillut aloituksia, jossa olet kehottanut meitä unohtamaan ripsienpidennykset, rakennekynnnet, hiustenpidennykset ja nyt siis viimeisimpänä nuo liukuvärjäykset. Nyt me kaikki tiedetään, mitä ehdottomasti tulee vältellä. Kun nyt kerran tuollainen trendisetteri olet, niin kerro ihmeessä, mihin kannattaa satsata. Mitä meidän junttien muotitiedottomien pitää tehdä, että sä saat mielenrauhan?
Unohtakaa myös vetyperoksidi-blondit, niin halvan näköinen
Eilen Katien ohjelmassa tehtiin katsojille makeovereita ja jokaisen tukka leikattiin lyhyeksi. Nayttivat sen jalkeen 10 vuotta nuoremmilta ja paljon kauniimmilta kun pitka tukka ei vetanyt piirteita alas. Lyhyt trendi on ihan selva.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:34"]Okei. Oot tehtaillut aloituksia, jossa olet kehottanut meitä unohtamaan ripsienpidennykset, rakennekynnnet, hiustenpidennykset ja nyt siis viimeisimpänä nuo liukuvärjäykset. Nyt me kaikki tiedetään, mitä ehdottomasti tulee vältellä. Kun nyt kerran tuollainen trendisetteri olet, niin kerro ihmeessä, mihin kannattaa satsata. Mitä meidän junttien muotitiedottomien pitää tehdä, että sä saat mielenrauhan?
[/quote]
Valitettavasti erehdyt nyt henkilöstä :)
Hyvä kuulla tosin että joku muukin on oikeilla jäljillä kauneuden suhteen!
Tulevana trendinä voin kertoa ombretukille olevan peruukki. Käyttäkäähän siihen sitten vaikka vauvantalkkia jos kiiltää liikaa.
Luulisi joka av -mammalta löytyvän.
- ap
Leikatkaa kaikki kaljuksi, niin kukaan ei pahastu hiuksistanne.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:37"]Ap ei nyt tiedä mistä puhuu. [/quote]
Toimiikohan sun näkökykysi kunnolla?
- ap
Why? Kylie Jenner still does it ;)
En unohda! Kesällä ois tarkoitus nostaa liukuvärjäystä ylöspäin ja vaalentaa vielä lisää. Haaveissa Mungo-Anna-hiukset.
Ap, miltä likuvärjäys näyttää? Voisin kokeilla seuraavaksi, alkaa jo vähän tämä liukuvärjätty tukka kyllästyttää.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:23"]
Kyllä.
Ei ole reilua eikä oikein että silmiini sattuu.
Miksei jokainen nainen halua olla kauneimmillansa ja huoliteltu?
-ap
[/quote]
Miksi pitäisi olla kaunis? En ole sitä sinulle, yhteiskunnalle, naapurille, työnantajalle, äidille, kissalleni tai miehelleni velkaa. Minä olen minä ja hyvä juuri sellaisena ja sen näköisenä kuin olen. Olin sitten kaunis, ruma, pitkä, ruskeasilmäinen, punavihervioletti-tukkainen pitkällä juurikasvulla, isotissinen, pieniperseinen tai mitä vaan.
[/quote]
Taidat olla yksi sekasikiö
Tyylin tarkoitus on kai luoda "huoleton" vaikutelma hiuksiin, mut näyttää vaan suttuiselta.
Hienoa 2, että viihdyt omassa värissäsi, mutta kyllä se jäätävä juurikasvukin näyttää yhtälailla kamalalta..
Ja 3, turha saivarrella mistään sinisistä hiuksista, voit itse googlettaa kuvia tästä maaliämpäri -effektistä jos meni pointti ohi :)
-ap