Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies veti AIKA ISON herneen nenään kun vaihdoin ehkäisyä

Vierailija
14.05.2014 |

Keskusteltiin aiemmin siitä minkä ehkäisymuodon otan. En siis voi aurallisen migreenin takia käyttää yhdistelmäehkäisyä, ja unohdan melkein joka kerran kuussa ottaa pillerin vaikka minulla on kännykässä muistutus lääkkeiden ottamisesta.

Siispä päätin vaihtaa ehkäisyimplanttiin, mutta mies toisteli vain ''hyi hyi se on ällö'', ja ei keksinyt muita syitä kuin että ''se on ällö'' miksi en ottaisi implanttia. Sanoin sitten että minun keho, minä päätän missä muodossa hormonit siihen tungen. Mies hoki vain kuinka ällöttävä implantti on ihon alla ja sanoin että et edes huomaa sitä sitten kun se on siellä, koska se ei näy ja sanoin että otan sen enkä kerro sinulle milloin ja täräytän kuukauden päästä sitten että tadaa, siellä se on etkä ole huomannut.

Kävin pari päivää sitten laitatuttamassa sen, ja mies ei huomannut mitään kunnes paitani löysä hiha valui ja paljasti haavan päällä olleen laastarin. Tästä mies veti aivan hirveät pultit, ei ole puhunut mitään minulle kahteen päivään yrityksistäni huolimatta. 

Yritän olla ymmärtäväinen ja kysellä miksi hän on suuttunut, mutta suusta ei kuulu mitään muuta kuin että SE ON NIIN ÄLLÖTTÄVÄ! ÄLLÖTTÄÄ AJATUSKIN SEMMOISESTA! Sanoin miehelle että olen pitänyt häntä ihmisenä joka katsoo naista kokonaisuuten eikä kiinnitä huomiota yksityiskohtiin, esim. vaikka rupeen naamassa, ja ihmettelin että implantti, jonka olemassaoloa ei edes huomaa, on hänelle niin suuri ällötys. Tähän hän vastasi että ei millään ruvilla naamassa ole mitään väliä, mutta HYYYI SEMMONEN JOKU IMPLANTTI KÄSIVARRESSA YÖÖÖK!

Sanoin että päätän itse mitä kehooni laitan, ja että hänen on vain hyväksyttävä päätökseni. Tähän mies sanoi, että minun on vain hyväksyttävä se ettei hän puhu minulle ja ettei pidä implantista.

Mies ei tule enää vapaaehtoisesti pussaamaan, halaamaan eikä halua harrastaa seksiäkään, välillä kävi koskemassa sormella kohtaa jossa implantti on säestän tätä tapahtumaa huudolla HYYYYYIII ja puistatellen päätään ällötyksen ilme kasvoillaan. Kyselin, onko minusta tullut hänen silmissään nyt ällöttävä, vastaus oli että ei, vaan implantti on tosi ällöttävä.

Miten saan miehen puhumaan? En kestä tällaista mykkäkoulua. Kun meillä oli kaikista pahin riitamme, silloinkaan mykkäkoulu ei ole kestänyt näin kauaa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yhdeltä Jarilta.

Vierailija
2/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Implantti voi räjähtää ja siinä sitten tulee rumaa jälkeä sille ruumiinosalle jossa implantti sijaitsee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Implantti voi räjähtää ja siinä sitten tulee rumaa jälkeä sille ruumiinosalle jossa implantti sijaitsee...

Vierailija
4/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös implantti ja mies ei suostu koskemaan siihen kohtaan. :D

Vierailija
6/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan tuo implantti on kuin herne nenässä.Nenäherneellä ei raskaus ehkäisty.

Vierailija
7/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kortsu on kyllä oikeesti paras ehkäisymenetelmä, joten vaihtakaa siihen. Ainoa menetelmä josta ei ole kummallekaan mitään terveyshaittoja. En koskis pitkällä tikullakaan hormoneihin tai kierukkaan, joka ylläpitää jatkuvaa tulehdusta.

Vierailija
8/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:34"]

No kortsu on kyllä oikeesti paras ehkäisymenetelmä, joten vaihtakaa siihen. Ainoa menetelmä josta ei ole kummallekaan mitään terveyshaittoja. En koskis pitkällä tikullakaan hormoneihin tai kierukkaan, joka ylläpitää jatkuvaa tulehdusta.

[/quote]

Juuri näin. Miksi NAISEN pitäisi sotkea elimistönsä, hormonitoimintansa ja pahimmillaan mielenterveytemsä hormoniehkäisyn takia. Tai kuljettaa sisällään vierasesintettä.

Vierailija
9/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni on jo kommentoinut tuota ehkäisyasiaa, ettei kandee toistella samoja asioita, vaan totean, et sulle tulee ton kaverin kanssa vielä helvetin vaikea elämä. Jos nimittäin saa tuosta ongelman, niin en edes halua ajatella miten isompien ongelmien kanssa käy. Kertaakaan aiemmin en ole sanonut kellään, että ota ja lähde, mutta nyt sen teen. Tai sano sille, että tuossa on ovi, sulkee sen perässään ja menee takaisin äitin hoiviin. Äläkä muuta mieltäsi, muuttuu implantti miten hyväksi tahansa, vaan sano, et homma on bueno.

Vierailija
10/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haluu lapsia ja nyt niitä ei sit tuu ees vahingossa,kun et unohtele niitä pillereitä? :D

Vierailija
11/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:36"]

[/quote]

Juuri näin. Miksi NAISEN pitäisi sotkea elimistönsä, hormonitoimintansa ja pahimmillaan mielenterveytemsä hormoniehkäisyn takia. Tai kuljettaa sisällään vierasesintettä.

[/quote]

Aika moni haluaa käyttää pillereitä esim kuukautiskipujen takia. Itse en luopuis mistään hinnasta.

Vierailija
12/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat lopettaneet e-pillereiden käytön. Hommatkaa kierukka, miehelle vasektomia. 

Vierailija
13/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on implantti? Tiedän hammasimplantin mutta onko jollain alapäässä implantti? kysyy nimimerkillä epätietoinen vaan ei epätoivoinen

Vierailija
14/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 23:13"]

Missä on implantti? Tiedän hammasimplantin mutta onko jollain alapäässä implantti? kysyy nimimerkillä epätietoinen vaan ei epätoivoinen

[/quote]

Käsivarteen pistetään.

Vierailija
15/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kondomin puolesta puhuvat käyttävät yleensä perusteluna tuota, että nainen joutuu sekoittamaan elimistönsä. Mä en tunne yhtään naista, joka ei itse olisi valinnut käyttää hormoniehkäisyä kondomin sijasta. Itsekin käytän ihan omasta vapaasta tahdostani. Tuo kondomipuolustus on vaan taas tätä perinteistä ehkäisykeskustelua, kuinka mukamas pidetään naisen puolia, mutta samalla julistetaan kuinka yleisesti ottaen naiset ovatkin heikkoja eivätkä osaa pitää puoliaan ehkäisyasiassa miestä vastaan ja itse esitetään joka naisen esikuvaa, vahvaa sankaritarta ainoastaan sen takia, että suhteessa käytetään naisen tahdosta kondomia :D

Vierailija
16/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 23:32"]

[/quote]

[/quote]

Kondomin puolesta puhuvat käyttävät yleensä perusteluna tuota, että nainen joutuu sekoittamaan elimistönsä. Mä en tunne yhtään naista, joka ei itse olisi valinnut käyttää hormoniehkäisyä kondomin sijasta. Itsekin käytän ihan omasta vapaasta tahdostani. Tuo kondomipuolustus on vaan taas tätä perinteistä ehkäisykeskustelua, kuinka mukamas pidetään naisen puolia, mutta samalla julistetaan kuinka yleisesti ottaen naiset ovatkin heikkoja eivätkä osaa pitää puoliaan ehkäisyasiassa miestä vastaan ja itse esitetään joka naisen esikuvaa, vahvaa sankaritarta ainoastaan sen takia, että suhteessa käytetään naisen tahdosta kondomia :D

[/quote]  nainenhan on vahvoilla mikäli haluaa vauvan niin ehkäisy pois ja valehtelu miehelle että ehkäisy petti. Yksinkertaista. 

Vierailija
17/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 17:23"]

Ehdota kortsua, sit alkaa implantti kelpaamaan ;).

[/quote]

Näin! Ilmoita  jo tänään miehellesi, että nyt se implantti on poistettu (eihän se voi tietää, onko) ja tästä päivästä eteenpäin käytämme kortsuja. Älä unohda ostaa niitä valmiiksi.

Vierailija
18/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun miehellä on sydämentahdistin. Näkyy aika selvästi tuossa rinnan päällä. Että sanohan sille miehelle, että tosiaan kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
19/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä voi olla kuin provo...

Vierailija
20/61 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattooko mtn muita ohjelmia kuin scifiä?

Taitaa mennä todellisuus ja fiktio sekaisin.

mies....kö hah kuulostaa niin kakaralta.

anna olla. Itse vaihtaisin miestä miten tulevaisuuden suunnitelmat. Jos hankkisitte lapsen huuutaisiko koko synnytyksen yääääk alien tulee nyt ne hyökkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi