Muita naisia jotka ei halua miestä arkeensa?
Oon koko ikäni ajatellut että mies se on oltava. Muutaman kerran oon seurustellut pitempään, ne on aina päättyneet. Viimeisimmästä suhteesta yksi alakouluikäinen lapsi.
Nyt on ikää vähän yli 40v ja oon alkanut miettiä haluanko miestä enää ollenkaan elämääni. Raskain pikkulapsivaihe on takana, ja alkaisi olla aikaa jo omillekin jutuille. Välillä harvoin kaipaan miehen seuraa ja läheisyyttä mutta en niin paljon, että olisin enää valmis siihen, että joku mies pyörisi jatkuvasti kotona. Oon aikanaan pyrkinyt miellyttämään miehiä liikaakin ja nyt se vaaka on jotenkin napsahtanut toiseen asentoon, ei tee mieli miellyttää enää ketään. Kaipaan omaa aikaa.
Onkohan tää joku ikään ja hedelmällisyyden hiipumiseem liittyvä vaihe vai onko muilla samaa? En siis kaipaa miestä enää lapsentekoon, en elättämään enkä oikein arkeakaan jakamaan. Keskityn mielellään itseeni ja lapseeni. Tilanne voi tietysti olla eri kun lapsi lähtee kotoa.
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Muutaman miehen peppukipeys tässä ketjussa on kyllä hupaisaa seurattavaa :-) Näkyy myös erittäin hyvin tuo miehinen tarve kontrolloida naisten, täysin tuntemattomienkin, ajatuksia, tunteita ja tekoja. Ei kaikki miehet toki sellaisia ole, mutta juuri tuon Mies52:n kaltaiset. Eivät vaan voi hyväksyä, että joku tuntematonkaan nainen toimii jotenkin muuten kuin miten HE haluaisivat naisten toimivan.
Jos tämä on teille muutamalle miehelle noin ikävä aihe ja tuntuu noin vaikealta, että kaikki naiset eivät halua miestä elämäänsä, niin säästelkää vähän jaksujanne ja lukekaa jotain muita ketjuja, joista teille tulee parempi mieli...
Vinkki on ilmainen ;)
N36
Ihmetyttää vaan, että miksi sitten keski-ikäisten miesten suhteet nuorempiin naisiin aiheuttaa närää, jos oman ikäiset naiset eivät halua enää miestä? Eihän se pitäisi teiltä pois olla.
Korkean tason mies saa naisen maassa kuin maassa. Pohjoismainen nainen on suuri kirosana kaikkien miesten keskuudessa. Sellaista ei kannata ottaa koska he ovat miehiä. On koulutusta ja työpaikka, mutta mitään muuta ei ole annettavaa.
Sitten itkevät kun eivät edes kehtaa laittaa bikinikuvaa Instaan? No sinne ne alfauroot jäivät sitten haaveeksi. Hyvät geenit jatkavat ja rakkaus voittaa feminismin.
Venäjällä on standardi175/55-60. Miksi tyytyisin muuhun? Siksi että saisin katsoa itseensä tyytymättömön naisen kanssa telkkaria, kuten niin monet hölmöt suomalaiset miehet pakosti tekevät, kun eivät tajua mitään.
quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä tämä. Tyypillistä Pohjoismaalaista elämää. Onneksi olen nähnyt maailmaa, parhaat naiset tulevat Venäjältä. Ei tarvitse lyödä päätä seinään Suomessa ja pidän Tindein täällä kiinni. Onneksi Darvinin laki, survival of the fittest, pitää paikkansa ja kohta feministit ovat jo poissa. Heidät on korvattu paremmilla geeneillä, rakkaus ja elämä voittavat. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Täällä. En kaipaa miestä. sotkemaan minun ja lapseni kotia. En aio passata ketään tai alkaa käyttämään viikonloppuvapaita toisen perheen tapaamisiin ja äijäporukoiden kaljailtojen kestitsemiseen. Ei kiinnosta. Ja mitä seksiin tulee, onneksi on hieromasauvat.
Lehdessä oli juuri juttu miten Venäjällä (paremmin toimeen tulevat) naiset on enenevässä määrin alkaneet asua itsekseen, ja sekös venäläisiä miehiä ottaa päähän. Sitä se elintason nousu teettää joka maassa. Lyö Darwinin laitkin.
Sama juttu etelänaapurissa. Lisäksi sieltä löhtevöt korkeasti koulutetut naiset mm. Suomeen ja Ruotsiin töihin, ja eivöt kyllä täällä elettyään huoli paikallista miestä, kun huomaavat mitä "ihanuutta" on tarjolla. Jäljelke ei jää kuin hakea ostovaimo kehitys- maasta.
Ukrainassa alkaa olemaan sama. Thaimaan kasvukeskuksissa osa naisista kokee elävänsä suhteellisen hyvää elämää ja ovat siksi nostaneet henkilökohtaista lähtöhintaansa hiukan ylemmäs. Maalta voi irrota edullinen vaimo, mutta pikku hiljaa köyhiksi tiedetyt maat nousee eikä naiset koe pakottavaa tarvetta lähteä. Sille 🥳👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman miehen peppukipeys tässä ketjussa on kyllä hupaisaa seurattavaa :-) Näkyy myös erittäin hyvin tuo miehinen tarve kontrolloida naisten, täysin tuntemattomienkin, ajatuksia, tunteita ja tekoja. Ei kaikki miehet toki sellaisia ole, mutta juuri tuon Mies52:n kaltaiset. Eivät vaan voi hyväksyä, että joku tuntematonkaan nainen toimii jotenkin muuten kuin miten HE haluaisivat naisten toimivan.
Jos tämä on teille muutamalle miehelle noin ikävä aihe ja tuntuu noin vaikealta, että kaikki naiset eivät halua miestä elämäänsä, niin säästelkää vähän jaksujanne ja lukekaa jotain muita ketjuja, joista teille tulee parempi mieli...
Vinkki on ilmainen ;)
N36
Ihmetyttää vaan, että miksi sitten keski-ikäisten miesten suhteet nuorempiin naisiin aiheuttaa närää, jos oman ikäiset naiset eivät halua enää miestä? Eihän se pitäisi teiltä pois olla.
Ei ne aiheuta närää, mutta kun tietää miten hirveitä ne on niin niitä ei halua tyttäriemme riesaksi.
Vierailija kirjoitti:
Korkean tason mies saa naisen maassa kuin maassa. Pohjoismainen nainen on suuri kirosana kaikkien miesten keskuudessa. Sellaista ei kannata ottaa koska he ovat miehiä. On koulutusta ja työpaikka, mutta mitään muuta ei ole annettavaa.
Sitten itkevät kun eivät edes kehtaa laittaa bikinikuvaa Instaan? No sinne ne alfauroot jäivät sitten haaveeksi. Hyvät geenit jatkavat ja rakkaus voittaa feminismin.
Venäjällä on standardi175/55-60. Miksi tyytyisin muuhun? Siksi että saisin katsoa itseensä tyytymättömön naisen kanssa telkkaria, kuten niin monet hölmöt suomalaiset miehet pakosti tekevät, kun eivät tajua mitään.
quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä tämä. Tyypillistä Pohjoismaalaista elämää. Onneksi olen nähnyt maailmaa, parhaat naiset tulevat Venäjältä. Ei tarvitse lyödä päätä seinään Suomessa ja pidän Tindein täällä kiinni. Onneksi Darvinin laki, survival of the fittest, pitää paikkansa ja kohta feministit ovat jo poissa. Heidät on korvattu paremmilla geeneillä, rakkaus ja elämä voittavat. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Täällä. En kaipaa miestä. sotkemaan minun ja lapseni kotia. En aio passata ketään tai alkaa käyttämään viikonloppuvapaita toisen perheen tapaamisiin ja äijäporukoiden kaljailtojen kestitsemiseen. Ei kiinnosta. Ja mitä seksiin tulee, onneksi on hieromasauvat.
Lehdessä oli juuri juttu miten Venäjällä (paremmin toimeen tulevat) naiset on enenevässä määrin alkaneet asua itsekseen, ja sekös venäläisiä miehiä ottaa päähän. Sitä se elintason nousu teettää joka maassa. Lyö Darwinin laitkin.
Sama juttu etelänaapurissa. Lisäksi sieltä löhtevöt korkeasti koulutetut naiset mm. Suomeen ja Ruotsiin töihin, ja eivöt kyllä täällä elettyään huoli paikallista miestä, kun huomaavat mitä "ihanuutta" on tarjolla. Jäljelke ei jää kuin hakea ostovaimo kehitys- maasta.
Ukrainassa alkaa olemaan sama. Thaimaan kasvukeskuksissa osa naisista kokee elävänsä suhteellisen hyvää elämää ja ovat siksi nostaneet henkilökohtaista lähtöhintaansa hiukan ylemmäs. Maalta voi irrota edullinen vaimo, mutta pikku hiljaa köyhiksi tiedetyt maat nousee eikä naiset koe pakottavaa tarvetta lähteä. Sille 🥳👍
Mikäs siinä jos haluaa päästä velkahelvettiin. Kavereilla on noita ja jatkuvasti joutuvat olemaan töiden äärellä tai kiinni vaativassa naisessaan. Noi tosiaan osaa vaatia enkä näe mitään järkeä miellyttää kuningatar syndroomasta kärsivää raha-aukkoa. Yksikin lähti ulkomaille töihin eikä juuri koskaan näe perhettään. Järki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki on ilmainen ;)
N36
Mitkä suhteet? Tilastot kertovat, että on todella todella harvinaisia. Että ihan rauhassa vaan teette itsenne naurunalaisiksi. kun yritätte isk.eä nuoria naisia Jättäkää meidät itsenne ikäiset ha vanhemmat rauhaan
Voi että mulle sopii niin hyvin että miehet hakevat venäläisen tai vaikka minkä maalaisen naisen. Nuoremman, vanhemman, ulkomaalaisen, ihan sama.
Kuten sanottu, niin mä en enää parisuhdetta halua ainakaan siinä mielessä, että samassa huushollissa asuisimme ja talouden jakaisimme. Palkkani on todella hyvä, omaisuutta on, perhettä sen verran kuin halusinkin. Kodinkoneena ei tarvitse olla edes itselleni, sellaisen voin palkatakin samoin kuin apua mihin ikinä tarvitsenkin.
Jos joku oikein kiva joskus tulee vastaan, miesystävän voin ottaa. Mutta tuskin saman katon alle muutan koskaan, mies pysyköön omilla tiluksillaan ja minä omillani. Taloudellinen riippumattomuus on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt yksinhuoltajakaudella lapsen kanssa ja sitten mennyt uusiin naimisiin. Nyt ollaan miehen kanssa kahdestaan, ja kyllä välillä miettii että en tiedä kauanko jaksan. Mies on useissa asioissa itsekäs, käyttäytyy kuin oltaisiin kaksi mieskaveria (sikailee melkein koko ajan eikä välitä vaikka sanon että en tykkää, arvaatte varmaan että se käytös ei hirveesti herätä seksihaluja), jättää suurimman osan kotitöistä minulle, saattaa istua vieressä kun laitan kotia kuntoon, mutta ei oma-aloitteisesti tee juuri mitään, silti pitää olla asunnossa lääniä vaikka ei kiinnosta sen ylläpito, on ison osan ajasta kaikesta eri mieltä ja tuntuu kuin haluaisi aina riidellä ja meuhkata jostain, siis ihan mistä vaan. Toisaalta tekee kyllä perinteiset "miesten hommat" vaikka kyllä välillä valittaa niistä kovaan ääneen ja syyllistää minua kun en tee niitä (kun ei mun fysiikka eikä osaaminen riitä), ei jätä kamojaan ympäri kämppää, eikä valita siitä kun en ole hyvä ruoanlaittaja. Silti joskus lyö niin pahasti läpi jatkuva juoruilu julkkisten/politiikkojen/miljonäärien asioista (jotka ei vois vähempää mua kiinnostaa) jatkuva toisten ihmisten haukkuminen, negatiivinen asennoituminen asioihin, jatkuva vihaisuus ja agressiivisuus, koko ajan on naama kiinni jossain tuutissa (puhelin, tietokone, tv), ja mun mielipiteiden jyrääminen ja lyttääminen. On vaikeaa jollei mahdotonta olla onnellinen tällaisen ihmisen vaikutuspiirissä. Olen yrittänyt puhua asiasta nätisti ja välillä huutaakin. Lopputulos on aina sama, mitään kritiikkiä tai toiveita ei oteta vastaan, vaan puhe kääntyy aina siihen mitä minä olen tehnyt vuosi tai kymmenen vuotta sitten ja loppuviimetteeksi minä olen se joka itken. Eli saa hirveät siepit kaikesta minkä voi kääntää omassa päässään arvosteluksi.
Anteeksi tämä vuodatus, täällä on juuri nyt aika huonot fiilikset, enkä viitsi avautua miehelle, kun tiedän mihin se aina päätyy. Paljon huonompaan tilanteeseen. Parempi siis pitää mölyt mahassa.
Ap neuvoni sinulle. Jos fiilikset on jo valmiiksi tuollaiset, niin suosittelen että teet niin kuin moni muukin tänä päivänä tekee, erityisesti eläkeikäisillä tuntuu olevan tavallista. Jos kohtaat miehen, niin älä edes mieti mitään yhteisasumiskuvioita, vaan pidä suosiolla oma elämäsi ja oma asuntosi. Näin saat yksityisyyttä, omaa aikaa, etäisyyttä parisuhteesta silloin kun sitä haluat, saat päättää omista asioistasi, tärkeää on myös että saat päättää omista rahoistasi ja miten ne käytät, sinun ei tarvitse siivoilla toisten jälkiä jne hyviä puolia löytyy vaikka miten. Kukaan ei ole mustasukkainen, ei määräile, ei ryhdy seuraavaksi huollettavaksesi/yhdeksi lapseksi muiden joukossa. Ota huoletta rusinat pullasta, eli nauti miehen ja suhteen parhaista puolista ja sitten palaatte molemmat takaisin omiin koteihinne hoitamaan niitä arkipäivän asioita. Monista parisuhteista katoaa vuosien yhdessäasumisen aikana kaikki romantiikka, välittäminen, hellyys, läsnäolo, toisen huomioiminen jne. Jäljelle saattaa jäädä vain se itsekäs ihminen kaikkien paskoine puolineen joka pitää sinua itsestäänselvyytenä. Eikä siitä yhteiselämästä ehkä ole niin helppoa enää lähteä sitten kun on jo pitkä yhteinen historia takana.
Tässä on nähtävissä sukupolvierp. Alle 40- vuotiaat miehet ovat toisenlaisia.
Yli 40- vuotiaat miehet on sovinesteja ja odottaa että nainen on kodinkone. Jos suhteen aloittaa ton ikäisen mie kanssa, niin yhteen ei kannata muuttaa.
Meinaat, että nämä pleikkarinhakkaaja milleniaalit ovat parempaa parisuhdematskuu? Joo, ihan varmaan :D
Pleikkarinhakkaajia löytyy yli nelikymppisistäkin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vinkki on ilmainen ;)
N36
Jep. Öyhyöyhyöyhy- uhoamista. Hirmu yllätyksenä tulee näille miehille se, että naisten elämän keskipiste ja tarkoitus ei ole miehen löytäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki on ilmainen ;)
N36
Jokainen saa minun puolestani toimia kuten haluaa, ihan hullua edes olettaa muuta.
Kommentoin itse ketjuun vain siksi, että harmittaa omalta osaltani, että parisuhteen löytäminen oman ikäisistä on melko vaikeaa, tässä ketjussa onkin paljon syitä tullut esille. Harmi, että niin monella naisella on ilmeisen huonoja kokemuksia miehistä. En silti oleta, että kukaan toimisi niinkuin minä haluaisin.
No pitää vain jatkaa etsimistä,ehkä vielä löytyy joskus.
M38
Onko aloitus huomiohakuisuutta?
Juuri näin. Pohjoismainen nainen. Geenit eivät jatka. Klassinen esimerkki jääräpäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Voi että mulle sopii niin hyvin että miehet hakevat venäläisen tai vaikka minkä maalaisen naisen. Nuoremman, vanhemman, ulkomaalaisen, ihan sama.
Kuten sanottu, niin mä en enää parisuhdetta halua ainakaan siinä mielessä, että samassa huushollissa asuisimme ja talouden jakaisimme. Palkkani on todella hyvä, omaisuutta on, perhettä sen verran kuin halusinkin. Kodinkoneena ei tarvitse olla edes itselleni, sellaisen voin palkatakin samoin kuin apua mihin ikinä tarvitsenkin.
Jos joku oikein kiva joskus tulee vastaan, miesystävän voin ottaa. Mutta tuskin saman katon alle muutan koskaan, mies pysyköön omilla tiluksillaan ja minä omillani. Taloudellinen riippumattomuus on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Pohjoismainen nainen. Geenit eivät jatka. Klassinen esimerkki jääräpäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida kun vastasit mulle, että mulla on neljä lasta ja kaksi lastenlastakin jo.
Vierailija kirjoitti:
- Onhan nykyään miehiä mille kelpaa yksinhuoltajuus. Netti on mahdollistanut laillistettujen ulkomailla sijaitsevien vuokrakohtujen hakemisen. Kulukorvauksen jälkeen ei tarvitse murehtia muusta kuin lapsen kuluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki on ilmainen ;)
N36
Ei minua haittaa jos joku keski-ikäinen mies löytää nuoremman naisen. Yleistä se kuitenkaan ole, ja taitaa olla mahdollista lähinnä jos miehellä on statusta ja/tai rahaa. Nuorille naisille kun on tarjolla myös nuoria miehiä, ehkä vähän modernimmilla ajatuksilla. Muistan hyvin miten vanhalta jo 35-vuotiaat tuntuivat kun olin itse 25. En olisi ikinä voinut kuvitella itseäni niin "vanhan" miehen kanssa. Nyt voisin hyvinkin kuvitella itselleni 10 v vanhemman herrasmiehen kumppaniksi, en siis kuitenkaan saman katon alle. AP
"Mies tahtoo puhtaan naisen kainaloonsa nukkumaan
Viattoman enkelin kannustamaan ja lohduttamaan
Miestä täytyy rakastaa, ei se pysty muuten seisomaan
Ja kaipa mieskin joskus antaa palan kivisielustaan"
Hassisen kone Hiljaa virtaa veri
Sanat Ismo Alanko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki on ilmainen ;)
N36
Ei minua haittaa jos joku keski-ikäinen mies löytää nuoremman naisen. Yleistä se kuitenkaan ole, ja taitaa olla mahdollista lähinnä jos miehellä on statusta ja/tai rahaa. Nuorille naisille kun on tarjolla myös nuoria miehiä, ehkä vähän modernimmilla ajatuksilla. Muistan hyvin miten vanhalta jo 35-vuotiaat tuntuivat kun olin itse 25. En olisi ikinä voinut kuvitella itseäni niin "vanhan" miehen kanssa. Nyt voisin hyvinkin kuvitella itselleni 10 v vanhemman herrasmiehen kumppaniksi, en siis kuitenkaan saman katon alle. AP
Länsimaissa 23-25v. haluaa enimmäkseen tienata omat rahansa. Köyhästä maasta oleva 18-23v. voikin tarttua sedän tarjoukseen. Sekin saattaa jossain vaiheessa siirtyä työelämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta voimaantumista. Ei voi uskoa...kaikki kuitenkin kaipaa omaa prinssiään
mies52v
Toiveajattelua. Muutenkin hauska lukea, mitä "mies52v" on täällä lauantai-iltana selittänyt. Epätoivo ja epäusko näyttää vahvasti iskevän, kun hän huomaa että "omaa prinssiä" ei niin moni nainen enää haikailekaan. Paljon häntä nuoremmatkin on lopettaneet jo kumppanin etsinnän omasta tahdostaan.
Mies52v. joutunee hakemaan prinsessan Aasiasta itselleen, muuten saa taivastella "uskomatonta voimaantumista" täällä palstalla lauantai-ilta toisensa jälkeen ja mennä sitten yksin omaan sänkyyn nukkumaan ja näkemään märkiä unia unelmien prinsessasta...
Mieshän on ihan oikeassa. Tämä viestiketju taitaa olla vain naisten voimafantasiaa. Ainakin jossain toisessa keskustelussa kovasti väitettiin ettei Tinderistä tilailla mitään kertapanoja tai harrasteta FWB -suhteita. Ja nyt sitten muka kaikilla nelikymppisillä naisilla on tällaisia virityksiä. Koittaisivat nyt päättää. :D
Väitän, että kaikki naiset haluaa kyllä prinssin, mutta kun niitä on vähemmän. Ennemmin ovat yksin kuin ei-prinssin kanssa. Ja he ovat elämässään törmänneet vain niihin ei-prinsseihin. Siitä tämä ketju kertoo.
Ei pidä paikkaansa minun kohdalla. Prinssejä oli mutta en viihdy parisuhteessa. Viihdyn omassa seurassani paremmin, saan syödä, nukkua, valvoa oman halun mukaan. Omat harrastukset on sellaisia ettei niitä voi kahdestaan harrastaa, paitsi lenkkeily. Eli en siis tarvitse miestä mihinkään, en edes seksiin. Oma autokin on aina ollut, joten en tarvitse miestä kuskaamaan postiin, niinkuin joku kirjoitti.
Säälittää ne naiset jotka soittelee esim. astral-tv:een kysellen löydänkö uutta miestä, vaikka entinen on juuri saatu hautaan. Eivät yhtään pärjää yksinään. Samoin ne jotka eroaa ja ottavat heti ensimmäisen vastaantulijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki on ilmainen ;)
N36
Länsimaissa 23-25v. haluaa enimmäkseen tienata omat rahansa. Köyhästä maasta oleva 18-23v. voikin tarttua sedän tarjoukseen. Sekin saattaa jossain vaiheessa siirtyä työelämään.
Minä olen samaa mieltä, että ei se rahasta varmasti ole kiinni.
Tämä taitaa olla mitä suurimmassa määrin sukupolvikysymys.
Yli 40-v papparaiset haluavat parisuhteeseen, koska ovat siihen ehdollistuneet. Samanikäiset naiset ovat siihen usein kyllästyneet.
Sen sijaan 3-kymppiset tai nuoremmat miehet eivät pääsääntöisesti halua, poislukien maaseudun poikamiehet. Vastahan täällä oli pitkä vuodatus siitä, kuinka vaikeaa 3-kymppisen naisen on saada parisuhde, kun on lapsikin.
En usko, että nykyisten 30-v miesten ikääntyessä heidän halunsa tai kykynsä parisuhteeseen kasvaa, vaan ennemminkin he todennäköisesti hikkyyntyvät, incelöityvät, lautautuvat, mitä näitä nyt on.
Tulevaisuudessa on samanlaiset näkymät kuin Japanissa nyt.