Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko alussa hullaantunut rakkaudesta ja ihastuksesta häneen, josta tuli puolisosi?

Vierailija
19.12.2020 |

Kuinka yleistä mahtaa olla, että saa puolisokseen juuri sen, johon on hullaantuneen rakastunut?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!!! Ensi silmäyksellä, ennen kuin oli sanaakaan vaihdettu! Itseasiassa hän ei ollut vielä nähnytkään minua. Kaikki ympäriltä ”katosi”, en kuullut mitä minulle puhuttiin. Aika pysähtyi. Tuijotin vaan häntä, ja tiesin että tuo mies on minun tulevaisuuteni. Ja niin olikin!

Vierailija
22/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuimme deittisovelluksen kautta. Pidin hänen viesteistä: hyvin kirjoitettuja sekä tuli ilmi yhteisiä arvoja ja mielenkiinnon kohteita. Ensitreffien jälkeen huomasin, että ajattelevani, että hänen kanssaan oli luonteva jutella ja olla, mutta muistan kuitenkin jostain syystä ajatelleeni, että noinko vielä uudestaan tapaamme. En ihastunut, mutta ei tuntunut toisaalta siltäkään, että hän ei ole yhtään minun tyyppiäni. Tapasimme muutaman päivän päästä kuitenkin uudestaan ja nyt voi sanoa, että onneksi! Ei ole mitään superihastumista tai rakastumista tullut, mutta kiintymys on syvä ja hänen kanssa on hyvä ja turvallista olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
24/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut, tavatttiin nettitreffeillä ja hän oli vähän outo, mukava kylläkin. Edelleen vähän outo ja mukava. 17 v takana.

Vierailija
25/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se rakastumisen tunne hyvä kokea, että jaksaa sitten ne kaikki vastoinkäymiset mitä tää elämä väistämättä eteen tuo.

En toki epäile etteikö kaveripohjaltakin vois onnistua.

Vierailija
26/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, ihan täysin kertakaikkisesti ja niin oli hänkin. Alusta asti meidät valtasi kiistämätön tunne, että sielunkumppani tuli löydettyä. Tästä on kuusi vuotta aikaa ja ollaan edelleen kuin vastarakastuneita, toki myös syvempi, arkisempi rakkaus on kuvioissa nykyään. Mutta yhteenkuuluvuuden tunne on voimakas, meillä on niin syvä henkinen yhteys etten ole koskaan kokenut mitään niin suurta ja aitoa kenenkään kanssa elämässäni. Seksuaalinen kemiakin toimii, seksiä meillä on edelleen joka päivä ja meidän fetissit ja kinkyt mieltymykset käy yksiin täydellisesti ja intohimoa riittää. Tunnen voittaneeni lotossa pääpalkinnon, semmonen helmi tuli vierelleni löydettyä!

Vierailija
27/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa molemmat hullun rakastuneita toisiimme alusta saakka. Eilen illalla juteltiin että nyt ollaan yli 10 vuotta oltu yhdessä, neljällä lapsella siunattuina monenmoista koettu mutta edelleenkin olemme aivan hullun rakastuneita toisiimme.

Vierailija
28/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut, mutta tunteet kyti pikkuhiljaa voimakkaaksi kiintymykseksi. Mies oli se, joka rakastui nopeasti minuun. 20 vuoden jälkeen olemme edelleen kuin paita ja peppu, sekä sänkyelämä kukoistaa. En ole ollut kuin kerran elämässäni ihastunut johonkin, mutta se hiipui kun tapasin mieheni. Olisiko ollut himoa vaan sitten,koska en varsinaisesti edes tuntenut ko. ihmistä.

Vierailija
29/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tunne oli molemman puolista. Twin flame kumppani.

Vierailija
31/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan sekaisin hullaantumisesta mieheeni. Mies oli rehellisesti komein, charmikkain ja seksikkäin mies jota olin koskaan eläissäni nähnyt. Olin onnesta sekaisin kun hän halusi kanssani sänkyyn (olin ehkä elämäni uskomattomin yö, ainakin siihen asti). Edelleen vatsanpohjasta ottaa kun miestä katsoo. 15v naimisissa.

Vierailija
32/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvailisit tuota henkistä yhteyttä?

Vierailija kirjoitti:

Olin, ihan täysin kertakaikkisesti ja niin oli hänkin. Alusta asti meidät valtasi kiistämätön tunne, että sielunkumppani tuli löydettyä. Tästä on kuusi vuotta aikaa ja ollaan edelleen kuin vastarakastuneita, toki myös syvempi, arkisempi rakkaus on kuvioissa nykyään. Mutta yhteenkuuluvuuden tunne on voimakas, meillä on niin syvä henkinen yhteys etten ole koskaan kokenut mitään niin suurta ja aitoa kenenkään kanssa elämässäni. Seksuaalinen kemiakin toimii, seksiä meillä on edelleen joka päivä ja meidän fetissit ja kinkyt mieltymykset käy yksiin täydellisesti ja intohimoa riittää. Tunnen voittaneeni lotossa pääpalkinnon, semmonen helmi tuli vierelleni löydettyä!

Vierailija
33/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alkaessa olin ihastunut ja rakastunut. Yleensäkin teen aloitteen, jos ihastun. Välttämättä ei tapahdu heti kohdatessa. Nyt onnellisesti avoliitossa.

Miksipä hullaantua ilman, että kertoo ihastuksen kohteelle?

Vierailija
34/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alussa todella hullaantunut hänestä, niin myös hän minusta. En uskonut että meistä koskaan voisi tulla mitään, mies oli varattu. Mutta niin vain elämä johdatti meidät yhteen, ollaan naimisissa ja toinen lapsi tulossa. Hän on ainoa keneen olen ollut oikeasti rakastunut.

Vierailija
35/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kaksi kerta saanut juuri hänet, jonka olen halunnut. Ensimmäinen suhde päättyi 20 vuoden jälkeen siihen, että toisen osapuolen tunteet loppuivat. Piti minua jotenkin itsestään selvänä, että omatkin tunteet loppuivat sitten. Toinen suhde menossa ja tämä on tämä on syvempää ja aidompaa rakkautta kuin ed. suhteessa.

Vierailija
36/36 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän