Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin aikuisen pelaamassa pokemonia

Vierailija
19.12.2020 |

Olisi tehnyt mieli mennä kysymään, että saako liittyä seuraan, mutta en kehdannut. Itsekkin haluaisin pelata, mutta se on tylsää yksin. Pelaako monikin vielä? Mistä voisin löytää peliseuraa, kun lapset ovat jo ehtineet kyllästyä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu talvesta olisi se isompi maksullinen tapahtuma. Meinaako kukaan muu ostaa lippua? Tälle viikonlopulle en viittinyt ostaa, kun ollaan lasten kanssa keskenämme eikä ne pienillä jaloillaan jaksa juosta mun perässä tekemässä tehtäviä.

Vierailija
42/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelaan Jurassic World alivea. Kokeilin pokemonia, mutta ei vaan ollut mun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 83 kirjoitti:

Itse pelaan Jurassic World alivea. Kokeilin pokemonia, mutta ei vaan ollut mun juttu.

Siitä on myös se Harry Potter versio. Katsoin kun kaveri pelasi, mutta hän vaihtoi pian takaisin pokemoniin.

Vierailija
44/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua myös peliin nimeltä Ingress. Pokemonin edeltäjä, mutta tietääkseni enemmän strateginen ja sitä pelataan tavallaan joukkueessa. Pelaajat pääosin aikuisia. Itse en ole pelannut, mutta mies pelasi joskus aktiivisesti ja tapaa satunnaisesti yhä muita pelaajia.

Vierailija
45/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotias pelaaja täällä moi! :) 4 vuotta pelannut aktiivisesti. Meillä on ihan oma porukka vähän tätä vanhempaa ikäryhmää, sitten on myös paikallinen raidiryhmä whatsapissa. Ja tosiaan kannattaa noihin facebook ryhmiin liittyä. Facesta löytyy myös kansainvälisiä ryhmiä. Suosittelen myös playkaupasta sovellusta: Pokeraids. Sen kautta pääsee raidaileen pitkin maailmaa. Ihan helppo käyttää, kun juonen tajuaa. Aamulla just raidasin Ausseissa ja Thaikuissa :)

Vierailija
46/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei ikinä kasva aikuisiksi.

Vierailija
47/48 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei ikinä kasva aikuisiksi.

Miksi pitäis?

Vierailija
48/48 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin kyllä ottaa pari pokemon kaveria Mun kaverikoodi on 3136 4044 8139.

Olishan noihin FB-ryhmiin kiva mennä mutta en haluais että FB-kamut näkis että pelaan, ja omistautuneimmilla taitaa olla omat whatsapp-ryhmät. En halua olla ihan niin omistautunut, enkä kovin julkinen. Aina vähän nolottaa kun kaltaiseni keski-ikäinen mies juoksee pokestopilta toiselle pyöräyttelmässä. Puhumattakaan että hengaisin gymin vieressä räpyttämässä kännykkää sormilla :D  Kävelen kuitenkin mielelläni. Aloitin viime syyskuussa ja nyt olen tasolla 34.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi