Näin aikuisen pelaamassa pokemonia
Olisi tehnyt mieli mennä kysymään, että saako liittyä seuraan, mutta en kehdannut. Itsekkin haluaisin pelata, mutta se on tylsää yksin. Pelaako monikin vielä? Mistä voisin löytää peliseuraa, kun lapset ovat jo ehtineet kyllästyä.
Kommentit (48)
FB:ssä on isoja aktiivisia pokemon go ryhmiä, tervetuloa. Mä oon pelannu pokemonia joka päivä, latasin sen keväällä ku alko koronasulku. Tulee käveltyä nyt tihkusateisessa loka-joulukuussakin ja kiinnostaa lähteä ulos. Kaikki paikat on kiinni enkä halua ottaa turhia koronariskejä niin pokemon go on nyt se juttu.
FBssä on paljon ryhmiä: Pokemon go seniorit. Pokemon go Finland. Ja sit tietty kaupunkien omat ryhmät joskun haluaa samalta paikkakunnalta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
FBssä on paljon ryhmiä: Pokemon go seniorit. Pokemon go Finland. Ja sit tietty kaupunkien omat ryhmät joskun haluaa samalta paikkakunnalta seuraa.
Näitä löytyy paljon ja ainakin meidän paikkallisessa jaetaan telegramryhmiä jotta voi lähteä raideja pelaamaan yhdessä.
Minä olen 31-vuotias kahden lapsen äiti. Voit nähdä minut pelaamassa työmatkoilla korkkareissa ja siisteissä hameissa, sellainen perus toimistotäti :D
Missä päin suomea näin moni pelaa? Riihimäessä olen nähnyt pelaajia, mutta helsingissä (missä luulisi niitä eniten olevan) tuntuvat olevan piilossa. Tai pelaavat salaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin suomea näin moni pelaa? Riihimäessä olen nähnyt pelaajia, mutta helsingissä (missä luulisi niitä eniten olevan) tuntuvat olevan piilossa. Tai pelaavat salaa.
Kaikki kulkee puhelin kädessä niin ei sitä välttämättä huomaa kuka pelaa.
Itse pelasin, mutta sitten alkoi tuntua siltä, että se olisi jotenkin noloa pelata sitä tämän ikäisenä. Niin lopetin sitten. Voisikohan se olla syynä, ihmiset pelkää tuota tunnetta, että se olisi noloa, vaikka varmasti ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse pelasin, mutta sitten alkoi tuntua siltä, että se olisi jotenkin noloa pelata sitä tämän ikäisenä. Niin lopetin sitten. Voisikohan se olla syynä, ihmiset pelkää tuota tunnetta, että se olisi noloa, vaikka varmasti ei ole.
Varmaan tämä. Välillä otan töissä pokemonin esiin kun siinä on sali.
Yllättävän moni työkaveri huomatessa mitä teen nappaa oman puhelimen esiin "Ollaanko kavereita?"
Eli kaikki on ihan hiljaa kunnes näkee toisen pelaamassa. Mutta meitä aikuisia pelaajia taitaa olla enemmän kuin lapsia niin mukaan vaan! Faceryhmistä saa seuraa.
Kierreheitot tunnistaa aika helposti ku sellasia näkee tehtävän :D Turussa ainaki on paljon aikuispelaajia katukuvassa. Nyt Hkis oltiin raidaamassa salia niin siihen ajo joku nainen lähelle ja liitty mukaan, sitse vilkutti ajaessaan hetken pääst pois :D
Vierailija kirjoitti:
Eikä asiaan auta se, että poke stopit ja salit ovat usein lasten leikkipaikkojen lähellä. Ihmiset ei katso hyvällä kun pyörii puiston nurkilla puhelinta osoittaen. Varsinkin kun vähän hävettää ja koittaa peitellä ja pysyä näkyvistä niin antaa pahemman salakuvaaja fiiliksen.
Kehtaako kukaan laittaa kaverikoodia jakoon?
Vierailija kirjoitti:
Tänne en. Niissä faceryhmissä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
0720 1535 5609
Olin ihan varma että tämä on topiikki tyyliin "Näin aikuisen pelaamassa pokemonia (avaat topiikin ja se jatkuu:) vähänkö noloa xdxdxdxd". Oli kiva yllätys että olikin ihan asiallinen aihe.
Netistä varmaan löytyy jotain ryhmiä, just esim jotkut ovat jo facea ehdotelleetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää toisaalta ois anonyymimpi alusta. FB:ssä on omalla nimellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä asiaan auta se, että poke stopit ja salit ovat usein lasten leikkipaikkojen lähellä. Ihmiset ei katso hyvällä kun pyörii puiston nurkilla puhelinta osoittaen. Varsinkin kun vähän hävettää ja koittaa peitellä ja pysyä näkyvistä niin antaa pahemman salakuvaaja fiiliksen.
Nyt koronan takia näit etäisyyksiä milt yltää on kasvatettu sekä saleille että stopeille! Ei tarvii mennä pyörii puistoihin ku kadult yltää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faceryhmässä myös minä näen muut 😅
Ja kaverikoodini on yhden yrityksen pokemonyhteisössä, saan jo ympärin maailmaa kaveripyyntöjä täysin tuntemattomilta sen takia kun siellä nähtävillä. Eihän siitä siis tietenkään mitään haittaa ole mutta jotenkin ajatus noinkin pienen asian jakamisesta sinne tänne tonne kaikille häiritsee itseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faceryhmässä myös minä näen muut 😅
Ja kaverikoodini on yhden yrityksen pokemonyhteisössä, saan jo ympärin maailmaa kaveripyyntöjä täysin tuntemattomilta sen takia kun siellä nähtävillä. Eihän siitä siis tietenkään mitään haittaa ole mutta jotenkin ajatus noinkin pienen asian jakamisesta sinne tänne tonne kaikille häiritsee itseä.
FB:ssä et ees itseasiassa nää. Jos laittaa kaverikoodinsa sinne ni tulee pal pyyntöjä ihmisiltä jotka ei mitenkään kuittaa alle tms laittaneensa pyynnön. Lahjoista voi vähän päätellä mist päin ne on mut muuten ei tiiä mitään. Mut ne tietää kyl sut jos oot laittanu koodis sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0720 1535 5609
Hei lisätkää nyt, tää on ehkä jännittävintä mitä mun viikonlopussa tapahtuu et jaan koodini tänne. :DD
Sen kaverikoodin voi näppärästi vaihtaa, jos tulee liikaa kutsuja tai tulee muuten vain katuma päälle. Netissä on sivuja, minne ihmiset laittaa koodeja ympäri maailmaa. On kivempi saada yllätyslahjoja australiasta tai hondurasta kuin oman ostarin toiselta puolelta. :D
Suomessa on outo käsitys hauskasta ja pelaamisesta, monen mielestä ne kuuluu vain lapsille.
Jos katsoo ulkomaiden pokemon-tapahtumien kuvia, niissä on kaikki aikuisia, tai ainakin suurin osa.
Aloittajalle, anteeksi, mutta en tiedä. Ehkä muutto ulkomaille auttaa?