Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin aikuisen pelaamassa pokemonia

Vierailija
19.12.2020 |

Olisi tehnyt mieli mennä kysymään, että saako liittyä seuraan, mutta en kehdannut. Itsekkin haluaisin pelata, mutta se on tylsää yksin. Pelaako monikin vielä? Mistä voisin löytää peliseuraa, kun lapset ovat jo ehtineet kyllästyä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ne lahjat oo samanlaisia joka maassa?

Vierailija
22/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee muna ja sen hatchaa ja sieltä tulleen pokemonin vaihtaa toisen kanssa saa kilometrejä mitallia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjasta saatu munan pokemonin "kiinniotto" maa on se mistä muna on lähetetty. Hyvät kilsat mitaliin tai enemmän karkkeja vaihdossa. :)

Vierailija
24/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako kukaan laittaa kaverikoodia jakoon?

0720 1535 5609

Hei lisätkää nyt, tää on ehkä jännittävintä mitä mun viikonlopussa tapahtuu et jaan koodini tänne. :DD

Ainoa asia mikä koetaan nolompana kuin pokemonin pelaaminen on AV:n selaaminen. Kukaan ei halua ottaa riskiä, että kärähtäisi siitä. :D

Vierailija
25/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0720 1535 5609

Hei lisätkää nyt, tää on ehkä jännittävintä mitä mun viikonlopussa tapahtuu et jaan koodini tänne. :DD

Lisäsin :D :)

Vierailija
26/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0720 1535 5609

Kutsutko mukaan raideille jos lisään?

Vierailija
27/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeesti vaan pelaamaan 🙂 Missä päin asut? Itse olen Pohjois-Savossa tutustunut useaan 10-60 vuotiaaseen tyyppiin pelaamisen kautta. Jos haluat tutustua muihin, niin kannattaa mennä 5-tähden raideille paikan päälle ja jututtaa siellä muita pelaajia. Täällä päin pelaajat käyttää mm. Discordia muiden kanssa kommunikointiin.

Vierailija
28/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0720 1535 5609

Ainoa asia mikä koetaan nolompana kuin pokemonin pelaaminen on AV:n selaaminen. Kukaan ei halua ottaa riskiä, että kärähtäisi siitä. :D

Ei varmaan nykyään enää, kun ei oikein ole muita tämmösiä missä voi kirjottaa satunnaisia asioita.

Vierailija
29/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pikkuisen lapsen joka syntynyt pokemonin ansiosta :D

Vanhemmat tapasivat pelin merkeissä. Ensin kuuluivat eri tiimeihin, vähän kuin kilpaileviin jengeihin tässä osassa kaupunkia.

Pikku hiljaa se alkoi salaa muilta ja lopulta seurustelusta tuli virallista kun toinen vaihtoi tiimiä. Pian oli pikkuinen muna hautumassa.

Pokemon go-rakkaustarina.

Vierailija
30/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat tapasivat pelin merkeissä. Ensin kuuluivat eri tiimeihin, vähän kuin kilpaileviin jengeihin tässä osassa kaupunkia.

Pikku hiljaa se alkoi salaa muilta ja lopulta seurustelusta tuli virallista kun toinen vaihtoi tiimiä. Pian oli pikkuinen muna hautumassa.

Onnea Sepolle ja Antille onnensa löytämisestä.

Vierailija
31/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Awws!

Vierailija
32/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea Sepolle ja Antille onnensa löytämisestä. <3

Tarinan sanat saavat aivan eri merkityksen riippuen onko kyseessä Aatami ja Eeva vai Aatami ja Eero. :P

Vierailija
33/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea Sepolle ja Antille onnensa löytämisestä. <3

Tarinan sanat saavat aivan eri merkityksen riippuen onko kyseessä Aatami ja Eeva vai Aatami ja Eero. :P

Nainen ja mies jos sillä on kauheasti jollekin merkitystä.

Itsekin olen nainen jos nyt jostain syystä ajattelet että miehet sitä vain pelaisi.

Vierailija
34/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Salaa muilta" :D

Vierailija
35/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli sellainen julkinen salaisuus "näissä piireissä" :D

Vierailija
36/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli sellainen julkinen salaisuus "näissä piireissä" :D

"Ensin kuuluivat eri tiimeihin", "alkoi salaa muilta", "virallista kun toinen vaihtoi tiimiä", "pikkuinen muna hautumassa". Tervetuloa 2000-luvulle.

Vierailija
37/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko monta kaveria?

Vierailija
38/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0720 1535 5609

Laitoin kaveripyynnön :)

Vierailija
39/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemonin pelaamisessa ei aikuisena ole mitään noloa, päinvastoin. :D Aloitin itse pelaamisen 1,5 vuotta sitten. Tänä aikana oon kävellyt toistatuhatta kilometriä pogon ansiosta, saanut uusia ystäviä ja oppinut tuntemaan omaa kotikaupunkia paremmin. Myös puolisoni pelaa ja yhteinen lenkkeily on lähentänyt meitä. Muutaman työkaverin kanssa saatu myös yhteinen harrastus, kun selvisi, että kaikki pelataan. 

Monilla paikkakunnilla on Facebook-ryhmien lisäksi esim. Whatsapp-ryhmiä tai Discord -käytössä. Yleensä näistä saa tiedon sen oman kaupunkin pogo-facebookin kautta. Ainakin omassa kotikaupungissani merkittävä osa pelaajista (noissa ryhmissä esim.) on aikuisia. 

Vierailija
40/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokemonin pelaamisessa ei aikuisena ole mitään noloa, päinvastoin. :D Aloitin itse pelaamisen 1,5 vuotta sitten. Tänä aikana oon kävellyt toistatuhatta kilometriä pogon ansiosta, saanut uusia ystäviä ja oppinut tuntemaan omaa kotikaupunkia paremmin. Myös puolisoni pelaa ja yhteinen lenkkeily on lähentänyt meitä. Muutaman työkaverin kanssa saatu myös yhteinen harrastus, kun selvisi, että kaikki pelataan. 

Monilla paikkakunnilla on Facebook-ryhmien lisäksi esim. Whatsapp-ryhmiä tai Discord -käytössä. Yleensä näistä saa tiedon sen oman kaupunkin pogo-facebookin kautta. Ainakin omassa kotikaupungissani merkittävä osa pelaajista (noissa ryhmissä esim.) on aikuisia. 

Harmi, kun en käytä mitään noista some jutuista. Meidän saleilla käy vain lapsia raideissa ja minä outona fossiilina. Olisi kiva saada välillä sekä oman ikäistä, että tasoista seuraa. Olen liian lapsellinen kavereitteni aikuisten juttuihin ja liian aikuinen lapsien juttuihin. Olen ollut tässä oudossa välissä lapsuudesta asti ja kuvittelin, että nyt jo 35v olisin löytänyt itselleni paikan. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän