Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##XL-LAIHDUTTAJAT VIIKKOON 31##

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran " merkkiä" kyselit, mutta olin jo läksenyt reissuun ja nyt taas olen kotona koneen ääressä. Meille tulee Bichon frisee-poika, samanlainen kuin edellinenkin. Olen allerginen koirille, mutta tästä rodusta ei tule mitään oireita vaikka nukutaan vierekkäin. Siksi ei ole halua vaihtaa rotua ja on muutenkin niin ihana....;)

Oli mahtava kerärä tsemiään taas kuntoon kun kuin noita teidän tarinoita! Hieman vieläkin meinaan olla yskäinen, mutta kyllä kunto ainakin kävelyä jo kestää! Nyt täytyy saada paino alas! En onneksi tuonut kovin paljoa suklaata reissusta, mutta ne vähäiset on syötävä pois kiusaamasta ja sitten palaan taas namipäivänä vasta asiaan:)

Kuka se viimeviikolla kertoi gynen " käskeneen" laihduttaa/ tasottaa rasva ja sokeritasoa? Miten toteutit neuvon? Miten söit?Teho oli ainakin toivottu!!! Vaaleaa sleipää en juuri syö ja pastakin on tummaa. Perunaa en kovin usein syö kun se sulaa niin hitaasti. Kiitos jos viitsit vastailla!!!! En nyt laiskuuksissani tarkistanut kertojaa, sori....

Vierailija
22/24 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin Tervetuloa _Tinttu_! Mukaan mahtuu kyllä!=)

Toinen päivä, kun syön kromia. Tuntuu, että ei enää tee niin paljon mieli makeaa, mutta luulen että se on enemmän kromin psykologista vaikutusta vielä kuin fyysistä. Mutta hyvä näinkin!=) Jotain pientä hyvää teki päiväkahvi-aikaan mieli. Löysin kaupasta Ingmannin keyen vaniljarahkan. Hyvää oli, mulla ainakin riitti makeannälkään. Rasvaakin oli vaan 0.5% ja 70kcal/100gr. Ja purkin koko on 150gr.

Päivä on sujunut melko hyvin, lenkillä on käyty ja syöty kohtuudella. Huomenna olisi sitten ne kaverin polttarit. Mennään ihan mielettömän hyvään ravintolaan syömään. Jälkkäriksi saa luvan riittä kahvi ja pääruuan kanssa ei ranskalaisia. Mieluummin kyllä olen valinnut muutenkin perunaksi muun kuin ranskikset, ja kermaperunoistakaan en kauheasti välitä. Eihän se puhvi siinä annoksessa pahin olekkaan, vaan ne rasvaiset kastikkeet ja uppopaistetut perunat. Tämä olkoon mulle se koitinkivi miten syödään ravintolassa fiksusti.=) Tänään käytiin miehen kanssa lounaalla. Noissa lounaspaikoissa on hyvä, kun salaattipöytä on yleensä aika kattava ja voi sieltä sitten vatsansa täyttää alkuun.

Launtaina voi tehdä tiukkaa, kun on kummitytön synttärit ja niillä on aina ollut joku ihana täytskäri. Mutta kylhän sitäkin voi pienen palan ottaa, kun ei sitten lisäksi sorru pipareihin jne!

Taidan tästä vielä lähteä uimaan! Palailen taas, kun ehdin!=)

Miisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laihtunut yli kymmenen kiloa, minä alle viisi. Arvatkaa kumpi on laihduttanut, pantannut herkkuja ja hikoillut salilla? MINÄ! Ja kumpi on juonut olutta, puuhastellut vähän pihalla ja vetänyt grilliherkkuja? MIES! samperinsamperi.

Paino kävi ennätyksessään 83,9 kiloa, nyt 86,2 kiloa. Lähtöpainoa melkein yhdeksänkymmentä.

Geema: pureskelee enää kynsiä? Vai? Nääh...

Vierailija
24/24 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kyllä kaikista pyhistä lupauksista huolimatta meni sekä ravintolassa käynti, että synttärit poskelleen... Huomenna varmaan näkyy " mukavat" lukemat vaa' alla. Makeaa en niinkään ole syönyt, mutta suolaista aivan liian paljon. Tänään jos söisi sitten ananasta ja joisi vettä että saisi nesteet liikenteeseen. Lisäksi mua todellakin jo ärsyttää nämä kuumat ilmat, kun mitään ei jaksa tehdä. Itsekuria ja paljon, sitä syt tarvitaan! Toivottavasti muilla sujuu paremmin!=)

Miisa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi