Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ystäviä 6/11 syntyneen pojan 28v äidille?

23.06.2011 |

Löytyisiköhän tätä kautta kaveria kahviloihin ja kauppakeskuksiin pyörimään ja vaikka leikkipuistoon 28-vuotiaalle äidille? Lapsia löytyy kolme, 2004 syntynyt tyttö, 2006 syntynyt poika ja tuorein tapaus 6/2011 syntynyt poika.

Ensi syksynä isommat lapset ovat koulussa ja päiväkerhossa joten aikaa olisi vauvan kanssa liikkua ja treffailla kavereita. :)

Pidän kirpputoreilla kiertelystä, kaupoissa myös, kahviloissa istuskelusta ym.

Olen luonteeltani avoin ja iloinen, tykkään jutella ja osaan myös kuunnella. :)

Laittakaapa viestiä jos tuntuu että voisi löytyä jotain yhteistä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutetaan espooseen ens kuun puolenvälin tienoilla, ja en tunne en niin ketään sieltä. :) oikeen kiva olisi tutustua toisiin äiteihin! :) Minä oon vielä aloittelija lasten teossa, vasta yksi kappale, about 10 kk vanha poika lapsi! :) olisi kiva tutustua...

Vierailija
2/7 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka BigMaame ja tervetuloa pk-seudulle :) Minne päin Espoota olette muuttamassa? Me asumme Espoon ja Helsingin rajalla :)

Uusia tuttavia on aina kiva saada, jos tahdot niin laita yksityisviestiä tai sähköpostia ja jutellaan enemmän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutetaan Matinkylään. :) sitten kun vielä osais lähettää jotain niinkin hienostunutta kuin yksityisviesti... :D

Vierailija
4/7 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä onnistu minultakaan näemmä :)

Tässä sähköpostiosoitteeni, gab0re@yahoo.com

Vierailija
5/7 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis 28v äiti Helsingistä.

Lapsia on 5, 7/02, 10/04, 10/06, 5/08 ja 7/10 :)

Seuraa ei ole.. eli uudet ystävät ovat tervetulleita :)

hkilpelinen@gmail.com

Vierailija
6/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan muuttamassa elokuussa Matinkylään. Oon 30 v. ja meidän poika on 8 kk. BigMaame ja muutkin sillä suunnalla asuvat voitte halutessanne laittaa viestiä karoliina08 (ät) suomi24.fi.

Vierailija
7/7 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan esikoistani, la syyskuussa, lapsi+äiti ystäviä ei hirvittävästi ole, joten olisi kovin tervetulleita!

Jos joku intoutuu kirjoittamaan ja ehkä kerämään jonkinlaista porukkaa kasaan, niin ilmoittaudun mukaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi