Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKSET-06 uuteen viikkoon!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu olemaan vanhemmilla siniset silmät, mutta kahdella heidän kolmesta lapsestaan on ruskeat silmät!! Äidin puolelta ainakin löytyy ruskeasilmäisiä.

Meidänkin vauvalle näyttäisi tulevan ruskeat silmät vaikka mulla ja mun miehellä on siniset! Miehen suvussa paljonkin ruskeasilmäisiä.

mama ja vauva 3 kk

Vierailija
22/28 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmilla siniset silmät, mutta kahdella heidän kolmesta lapsestaan on ruskeat silmät!!

Tuo mun teksti oli ihan puhtaasti oppikirjatietoa eli enpä mene väittämään vastaan jos poikkeuksia löytyy oikeasta elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain pikaseen viestimään. Meillä pienen Joonan suusta löytyi sunnuntaiaamuna hammas. Sitä se nyrkin jyystäminen tiesi. Ikää 3 kk ja 3 viikkoa. Nyt sitten toinen on tulossa. Pari päivää Joona oli rauhallinen, mutta nyt taas kärttyisä. Eilen oli pakko laittaa suppo, kun mulla oli lääkäri. Sain kortisoonipiikin päkiän niveleen.

Noista kääntymisistä. Joona osaa nyt kääntyä niin massulleen että käsi ei enää jää alle. Tosin vähän ajan päästä minun täytyy käydä kääntämässä pikkumies takaisin selälleen, massulla ei viihdytä kauaa.

Vaipoista meillä käytössä Libero, paras, tosin hintava.

Silmät näyttää pysyvän sinisenä. Meillä minulla ja pojilla siniset silmät ja miehellä ja tyttärellä vihertävän siniset.

Nyt täytyy tääs mennä, pikkuinen huutelee.

Mother ja Joona

Vierailija
24/28 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Meidän pojalla todettiin pari päivää sitten VGM ja olen ymmärtänyt että teidän tytöllänne on sama sairaus.

Olisin erittäin kiitollinen kaikesta tiedoista ja kokemuksista joita teillä tästä taudista on.

Käyn päivittäin tällä palstalla joten laita viestiä jos tahdot jakaa kokemuksia.

T: napa-akka (myöskin 76) perheineen

Vierailija
25/28 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olet ymmärtänyt oikein, meidän Martalla on VGM. Olen todella pahoillani että jouduitte myös kokemaan tämän sairauden, mutta lastenklinikalla on aivan ihanat ja taitavat lääkärit ja hoitajat!

Jos haluat, voit laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen leukkone@cc.helsinki.fi niin voimme jakaa kokemuksia hieman yksityisemmin.

Taistelutahtoa teidän perheelle toivotellen,

Lala ja perhe

Vierailija
26/28 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerrotaan hieman kuulumisia. Kovin oli pino valahtanut alas parissa päivässä. Olikin teidän kuulumisissa paljon lukemista, kun en viiteen päivään ollut koneella.

Oltiin A-lomien perhelomalla siellä Peurungassa. Suosittelen hakemaan kyseisiä lomia, kenellä vaan on siis mahdollisuus. Perheiden yhtiestä ohjelmaa oli kolmisen tuntia päivässä ja lopun ajan sai viettää omien halujen mukaan. Minäkin pääsin vähän altaaseen lotraamaan. Kävin yhdessä vesijumpassa ja sain käteni niin kipeiksi, etten tahtonut pariin päivään jaksaa kantaa Moonaa. =) Jotakin siis täytyisi tehdä.

Moona nukkuikin tuolla ilmastoidussa huoneessa tosi hyvin ja säännöllisesti, mutta ainakin päiväunet jäi tuonne reissulle. Ei ole neiti nukkunut kunnon päiväunia täällä pätsissä kumpanakaan päivänä, kun ollaan kotona oltu. Kyllä minä niin toivon näiden näin kuumien ilmojen loppumista.

Mutta keskiviikkona tai lähipäivinä lisää, kun meillä on keskiviikkona 4 kk neuvola, joskin pari päivää jälkijunassa.

Elliina

Vierailija
27/28 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa...oltiin mökkeilemässä viikko, oli ihanaa, mutta onni vaan nukkui aika huonosti, en tiiä oliko tuleva hammas vai että kun ei oltu kotona...mutta toivottavasti yöt alkaisi menemään kotona paremmin.

meillä vaippoina muumi vaipat..olikohan midejä?? ja välillä pirkka 6-8kg...ja liberoitakin tainnut joskus olla...kaikki toiminut hyvin.

meilläkään ei käännytä vielä, mutta istumaan oisi niin mukava päästä, sylissä vänkätään itseään ylöspäin ihan kiukkuiluun asti..sitterissä viihtyy kun se on enemmän istuma asennossa.

meillä menee nyt kaksi kertaa soseita päivässä, kasvis ja hedelmä..melkein koko purkki kerralla ja maidot päälle ja illalla syö vellin. hyvin näyttää maistuvan.

minäkin aloin miettimään että siitä on tosiaan kohta vuosi kun alkoi odottamaan onnia ja nyt vähän vauvakuumettakin iskee...mutta kaipa me odotellaan pari vuotta ennen kun toinen tehdään.

silmien väristä. meillä kummallakin vihreät silmät, onnilla ainakin vielä ihan siniset silmät, saa nähädä muuttuuko vihreiksi. muuta nyt onni nukkumaan ja sitten sohvalle lukemaan juha vuorisen vaippaihottumaa =D

peetu ja onni 3,5kk

Vierailija
28/28 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aivan nettipimennossa siitä lähtien kun maaliskuussa alkoi loma, kotona kun ei ole vielä(kään) nettiä.... Ajattelin tässä laskuja maksaessani nopsasti vilkaista vauvapalstaa ja heti pinkka pompsahti eteeni!

Meidän Otto syntyi siis huhtikuun 19, 4280g ja 53cm. Rauhallinen tapaus, syö ja nukkuu enimmäkseen. Tänään tosin yllätti minut, laitoin pojan makaamaan ruokapöydälle aamulehteni päälle kun luin sitä siinä, ja äkkiä hän pyörähtikin siitä mahalleen! Eipä lueta enää lehtiä yhdessä pöydällä... Poika onkin aika mötkö jo, 8040g ja 64,5cm oli viikko sitten lukemat 3kk neuvolassa. Iso mies on kuulemma tulossa!

Ihana kesä on kyllä ollut, on saanut olla pihallakin mielin määrin lasten kanssa, ja mikä parasta tällä lomalla ei ole tarvinnut laskea päiviä, milloin joutuisi taas toimistokoppiin istumaan!!

No niin, esikoinen kyselee jo iltasadun lukijaa, täytynee mennä!