ANTEEKSI -ketju
Tässä ketjussa voit pyytää anteeksi tekemisiäsi tai tekemättä jättämisiäsi asioita.
Voit toivoa itsellesi tai toisille (tutuille/vieraille) jotain hyvää tai kivaa.
Voit rukoilla tai mitä keksitkin, jotain mitä koet ehkä vaikeaksi sanoa suoraan.
Ehkä se täältä vaikuttaa positiivisesti ♡
Tämä on positiivinen ketju!
Kommentit (9)
kiitos hyvasta aiheesta! toivon etta isa paasisi sairaalasta. toivon etta suhteeni mieheeni kestaisi. toivon etta veli ja mina ymmartaisimme terveyden arvon.toivon kaikkea hyvaa kaikille pelkaaville/sureville/vaikeuksissa oleville. (itekin sellanen, itsekasta? :( )
Anteeksi? Kuin voit rypeä enemmän vai? Anteeksi mutta en ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 02:52"]Anteeksi? Kuin voit rypeä enemmän vai? Anteeksi mutta en ymmärrä.
[/quote]
Kaikkea kivaa sinulle :)
Toivon läheisilleni ja itselleni terveyttä ja pitkää ikää.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 02:52"]Anteeksi? Kuin voit rypeä enemmän vai? Anteeksi mutta en ymmärrä.
[/quote]
[/quote]
No Kiitos vain niin hän Mulle kuuluukin kaikkea hyvää ja ihanaa ja kivaa. johtunee siitä että ei tarvitse anteeksi pyydellä. olen onnellinen ilmankin rypemistä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 02:52"]Anteeksi? Kuin voit rypeä enemmän vai? Anteeksi mutta en ymmärrä.
[/quote]
[/quote]
No Kiitos vain niin hän Mulle kuuluukin kaikkea hyvää ja ihanaa ja kivaa. johtunee siitä että ei tarvitse anteeksi pyydellä. olen onnellinen ilmankin rypemistä.
[/quote]
Itsekin olen oikeestaan aika onnellinen ♡
Ei tässä kukaan ryve, katsoo vaan välillä peiliin. Mikä on erittäin tervetullutta jokaiselle silloin tällöin. Ihminen ei sentään niin täydellinen ole, ettei sitä joskus tarvitsisi :)
Kuinka tämänkin aloituksen tulkkaa ja kertooko se enemmän aloittajasta vai kommentoijasta. Kuinka sen kukin näkee ♡
Toivon että äitini palautuu sairauskohtauksesta.
Toivoisin, että kaikki olisi mennyt toisin.
Et olisi valehdellut, käyttänyt aineita, ollut pelimies, taparikollinen ja raiskannut.
AP:
- anteeksi juuri sinä, jolle ole sanonut tylysti täällä tai muualla
- anteeksi, että en osaa aina olla tämän parempi ihminen
- anteeksi, kun olen välillä tyly sitä tarkoittamatta
LOVE ♡