Oletko päässyt eroon maksaläiskistä?
Käytin ensin 3 kk Colosén Crème Blanchea, nyt olen kokeillut apteekin Arbutinia kohta 2 kk. Ei mitään vaikutusta kummallakaan (laitoin vähintään kahdesti päivässä). Mulla on pieniä ruskeita läiskiä silmien alapuolella. Mitä ihmettä voisi vielä kokeilla? Kosmetologin neuvo oli silmänympärysvoide, mutta sitä olen käyttänyt jo vuosia.
Kommentit (5)
Mun pelastus on ollut suojakerroin auringossa ollessa, säännöllinen kuorinta ja sen lisäksi oon käyttänyt arbutin seerumia sekä päivävoidetta. Kosmetologi teki jotain tehohoitoa, joka häivensi läiskiä. Nyt on pysynyt omilla teoilla ja tuotevalinnoilla ok kunnossa. Eipä niistä pääse eroon täysin koskaan.
Mitä tarkoitat apteekin arbutinilla? Minulla on ollut käytössä jo vuoden detria arbutin seerumi ja silmänympärysgeeli samaa sarjaa. On kyllä toiminu vaikka pitkäjänteisyyttä vaati alussa että hävisi läiskät. Silmänympärysgeeli on tarkoitettu juuri maksaläiskiin ja muutenki hyvä ku ei tee silmiin turvotusta. Oma mielipide on että maksaläiskät on hävitettävissä. Muista suojakerroin nyt ku aurinko paistaa. Tiedän joitakin joilla laserhoito on myös auttanut.
Sitruuna vaalentaa ainakin jonkin verran. Luonnollinen ja halpa keino häivyttää maksaläiskiä. Kannattaa kokeilla!