Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavaraa olette ostaneet Lidlistä ja onko se osoittautunut hyväksi?

Vierailija
19.12.2020 |

Lidlissähän on myynnissä muutakin kuin ruokaa. Kaikkea sekalaista tavaraa siinä keskellä kauppaa. Oletko ostanut mitään ja millainen oli laatu?

Olen ostanut alusvaatteita, jotka ovat olleet joka kerta hyviä ja kestäviä. Olen ostanut myös kattilan, sekin ok.

Kaveri osti kengät ja sanoi, että ne oli käyttökelvottomat. Samannäköiset ja -kokoiset mutta sisältä kuin kaksi täysin eri kenkää. Toinen paljon tiiviimpi ja tiukempi, toisessa tilaa niin että kenkä hölskyy jalassa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa kakkoslaatua on tullut liikaa.

Enää en osta mitään.

Sincc

Vierailija
2/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin paistinpannun, johon olen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä itse olen ostanut on ollut priimalaatuista ja esim. laitteilla ja monella muulla onkin kolmen vuoden takuu. Myös vaatteet ovat olleet hyviä ja istuvia, kestäviä, pestäviä, olen usein pessyt paljon kuumemmassa, mitä ohjeissa lukee ja hyvin ovat kestäneet kaikki. Eivät päästä väriä, eivätkä hajoile. Lasten tussit ihan piirtää niinkuin pitääkin jne. 

Vierailija
4/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistokasari, helposti hintansa väärti. Ruokapuolella bring the pain chilikastike yllätti.

Vierailija
5/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ainakin juoksupaidan ja legginssit, kummatkin ihan hyvälaatuisia.

Vierailija
6/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin skinny fit farkut ovat ihan parhaat! Sopivat hyvin persevälle ja reitevälle ilman, että vyötärö hölskyy.

Vierailija
7/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni irrallinen sähköuuni noin 50€. Vaimo lähti jo aikaa sitten ja iso omakotitalo vaihtui vanhaan pieneen omakotitaloon, johon tein keittiöremontin. Pieni keittiö, joten jätin hellan pois ja laitoin vain induktiotason sekä erillisen Lidlin pikku uunin, riittää vallan mainiosti, voi paistaa ruoat vaikka kuudelle henkilölle.

Vierailija
8/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne liidelin 12 erkin Silvercrest kuulokkeet tarjouksesta, joissa johto, ei bluutuuthia. Peruskuuloke, ääni hyvä, toimii. Ihan huippuostos hinta-laatusuhteeltaan.

Vierailija
9/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo vuosia vanha Lidlin rikkaimuri, olen tyytyväinen. Niin ja hiustenkuivaaja sekä jumppavaatteita, vihannesveitset ovat myös huippuja.

Vierailija
10/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kermajuusto on supersäästö. Maistuu niin pahalta että juuston kulutus perheessä puolittui!

Vierailija
11/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kaikkea hyvää. pitkät t-paidat on mahtavia, ei nouse selästä paita ja saa ristiselkä kylmää. Vielä kun saisi sellaisia pitkähihaisina.

Tosi usein joissain kuluttajatesteissä on kehuttu lidlin tiettyjä tuotteita.

ärsyttävää on se että jos jotain haluaa ehtiä ostaa, se pitää ostaa heti, ei voi ajatella että säästän ensin, tai ostan ensi kuussa tms.

kerran tosin vertasin farkkujen kokoa vierekkäin ja 38 oli reilusti isommat kuin verrattavana olevat 42 kokoiset, pieni virhe käynyt tehtaalla. :D

Saattaa olla että kokonumerot meni tässä itellä väärin, mutta pienemmäksi merkattu kuitenkin oli paljon isompi.

12/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomakelaatikoita ja oli toimivia. Tosin tänään sain yhdestä kiskon hajalle, mutta oma vika, olin vähän kovakourainen.

Vierailija
13/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien hiusöljy ollut parasta, mitä olen kokeillut. Ei liian paksua kamaa, joten hius jää kevyeksi

Vierailija
14/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on usein polven kohdalta liian löysät, alkaa pussittamaan, olen ostanut useita, alkaa toivo loppua jo, että sieltä löytyisi housuja jotka ei itsellä pussita.

Hankalaa kun ei voi sovittaa housuja, edes peili olisi kiva lidleissä jos sovittaa takkia siellä.

Vierailija
15/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympillä sai äitiysfarkut!

Vierailija
16/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoslaatua, ei tehty kestämään.

Ostin pikkareita, aivan väärä mitoitus. Parempi ostos oli ohuenohut fleece, joka åalveli muutaman vuoden tallikäytössä välikerroksena toppiksen tai liivin alla.

Vierailija
17/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavat talvikengät ostin hintaan 20e.

Vierailija
18/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperi on paljon parempaa kuin muualla

Vierailija
19/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagnevuoka, tai mitä nyt vuoassa laittaakaan. Hinta alle 5 euroa ja kolmen vuoden takuu.

Vierailija
20/53 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden/teenkeitin on ollut vuosia, oikein hyvä. Villakankainen hame, loistava. Toisaalta pellavatoppi meni parissa pesussa muodottomaksi ja siihen tuli reikiä. Taitaa kovasti olla vaihtelevaa laatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän