Mitä tavaraa olette ostaneet Lidlistä ja onko se osoittautunut hyväksi?
Lidlissähän on myynnissä muutakin kuin ruokaa. Kaikkea sekalaista tavaraa siinä keskellä kauppaa. Oletko ostanut mitään ja millainen oli laatu?
Olen ostanut alusvaatteita, jotka ovat olleet joka kerta hyviä ja kestäviä. Olen ostanut myös kattilan, sekin ok.
Kaveri osti kengät ja sanoi, että ne oli käyttökelvottomat. Samannäköiset ja -kokoiset mutta sisältä kuin kaksi täysin eri kenkää. Toinen paljon tiiviimpi ja tiukempi, toisessa tilaa niin että kenkä hölskyy jalassa.
Kommentit (53)
Pesen lidlin pesuaineilla ja ostan sieltäkäsisaippuat. Niistä 90% todella hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun kaverilla on erikokoiset jalat ja se on ihan normaalia. Kengissä ei siis ollut virhettä.
Voi niissä kengissä ollakin eroa. Lidlin kenkiä en ole ostanut, mutta sko punktenilla sen huomasi että parit ei olleet aina saman kokoisia, siellä pystyi onneksi kokeilemaan toisia ja valitsemaan sopivamman parin.
Urheilurintsikat ja joogavaatteet on oikeasti hyvälaatuisia. Pidän myös skinnyfit-farkuista, ne eivät tosin ole superkestäviä mutta jos hinta on hieman reilu kymppi, niin who cares. Luonnonkosmetiikkatuotteet myös ok, Suomen ulkopuolella niitä(kin) on tarjolla paljon laajempi valikoima. Myös erilaisia vegaanituotteita saa esim Espanjan Lidlistä tosi hyvin, toisin kuin Suomessa.
Vaikka mitä. Pitkiä trikoopaitoja, jouluvalot, tangle-hiusharjan, varpaiden kynsien erottelijan (sellaisiakin oli kesällä), kosmetiikkaa, sukkia, leggingsejä. Meinasin tupsupiponkin ostaa.
Kaikki muut olleet hyviä mutta tuo Cien-kosmetiikka on vähän halvanoloista ja pahantuoksuista; esim. lämpösuojasuihke haisee pahalta, samoin vartalovoiteet. En tykkää myöskään käsivoiteista eikä se Cellurar-päivävoide ollut yhtään hyvä.
Paperisilppuri, olisiko maksanut 15€, joskus läpällä heitin että sellaisen tarvitsen ehdottomasti, no on sitä käytetty ja hyvä on hintaansa nähden!
Cien jalkarasva 1.99€ on todella hyvä!
Aika lailla kaikki tavara on ollut hyvää, mutta joitain poimintoja tähän. En ole rakentamisen ammattilainen, joten Makitat ja vastaavat jää rautakaupan hyllyyn. Akkuvääntimet ovat olleet loistavia, niitä mulla on kaksi ja niillä on kolme terassia tehty, samoin multitool ja muutama muu työkalu.
Pojalle ostin ne 24 euron bluetooth-kuulokkeet, on ollut tyytyväinen äänenlaatuun. Keittiöön olen kaikenlaista ostellut, mitään ei ole tarvinnut palauttaa, viimeisimpänä hankintana sinällään simppeli suola&pippurimylly, manuaalinen versio.
M54
Laadukkaat ja lihaisat makkarat (made in Germany). Led-taskulamppu (10 vuotta vanha ja toimii). Salami-leikkeet. Bellarom tumma paahto kahvi.
Sienikuivurin. Hyvin edullinen mutta kuivattaa nopeasti ja tehokkaasti sienet. Oikea nimi on varmaan kasviskuivuri mutta olen kuivannut toistaiseksi vain sieniä. Takuu 3 vuotta.
Ap, sun kaverilla on erikokoiset jalat ja se on ihan normaalia. Kengissä ei siis ollut virhettä.