^^^TAMMENTERHOJEN maanantai^^^
Kommentit (22)
Nyt on kesäloma melko tarkasti ohitse, aamulla pitäisi raahautua töihin. No, ihan kivahan sinne on mennä. Tuo kuumuus vaan hirvittää, tulee niin helposti huono olo.
Kotona yksikseni istuskelen (siis siivoan ja teen kaikkea mukavaa ihan rauhassa) kun muu perhe jäi vielä pariksi viikoksi lomille pohjois-suomeen. On vaan niin kumman hiljaista, täytyy pitää telkku päällä =)
Tervetuloa joukkoon wei ja sowweli, kiva saada mukaan uusia terhoja!
Beatitudelle iloiset onnittelut :-) bd bd bd
Mirabella: minäkin osallistun tuohon EASET-tutkimukseen. Oon vähän semmoinen et osallistun tälläisiin jos kysytään. Oon ollu mm. e-pilleri tutkimuksessa. Vielä kiinnostaisi napanuora-verenluovutus tai mikä nyt olikaan... Edellisessä raskaudessa oli tarkoitus luovuttaa, mutta jostain syystä eivät sitä ottaneetkaan :-/
Amalia-Joel: pahoitteluni koko perheelle =( suru on valtava. Itselläni on ollut yksi km tänä vuonna helmikuussa juuri rv12+0, kun luuli että vaara rupeaa olemaan ohitse. Odotimme km:n jälkeen yhdet kuukautiset ja sitten jo tärppäsikin. Paljon onnea teille uuteen yritykseen kun olette siihen valmiit. bd bd bd bd
(.) Tänään oli neuvola ja siellä kaikki hyvin. Pikku sydän jumpsutti hyvin (150) ja kohdun korkeuskin on jo hurjat 11,5cm HEH HEH! Mulla on myös ollut vihlaisuja alavatsalla, kuten taisi Sapa mainita. Illalla tuntuu enemmän ja varsinkin asentoa vaihtaessa. Kasvukivuilla kuittasi neuvolan täti, josko se niin sitten olisi. Edellisistä raskauksista en moista muista. Rakenneultraan vielä 3 viikkoa ja seuraavaan neuvolaan 5 viikkoa....
Noh, kamppeita kasaamaan, huomenna on työpäivä!
Sunmom ja pirpana rv 16+1
Joku kirjoitteli kun on niin pitkä aika neuvolaan, ja kun liikkeetkään välttämättä vielä tunnu, niin ei tiedä välillä onko kaikki vaavilla siellä masussa hyvin. Itselläni on sama tunne. Viimeisin virallinen neuvola oli kesäkuussa, ja nyt on tämän viikon torstaina seuraava. Tosin kävin tuossa puolessa välissä heinäkuuta terkkarilla tarkistamassa hemoglobiinin kun olin niin väsy. Silloin samalla kuunneltiin sydänäänet ja kaikki oli hyvin. Mutta silti, kun ei niitä liikkeitä vielä tunnu, on välillä sellainen olo et onko kaikki OK. Mut sittenhän torstaina saa tietää. Meillä tulee lapset mukaan kuuntelemaan sydänäänet ja leikkimään neuvolan leluilla.
Mut kirjoittelen sit torstaina niitä neuvolakuulumisia!!!
birgit 14+4