Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mässääjät hei, kirjottakaa illan menuu, tässä mun:

Vierailija
13.05.2014 |

-vajaa paketti haankorppuja runsaalla voilla ja juustolla

-n. 1l creme brulee- uutuus jäätelöä

-puoli pussia ässämix karkkeja

-vaja pussi vaaleaa leipää voilla

-lihapiirakka ketsupilla

-omenapakastepullia

On kivaa mässätä kerrankin rauhassa yksin kotona, vähän omaa aikaa.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mässää arki-iltoina, mutta tämä on yleisin yksin-kotona-mässymenuni:

- Fazerin sininen

- Pringles-putkilo

- pussillinen hedelmäkarkkeja esim. Haribo tai irttareita

- vehnäpaahtoleipiä

- kokista tai appelsiinimehua

Vierailija
2/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:0 olen sanaton... Ja tuon söit missä ajassa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10 palaa leipää juustolla

-pussi sipsejä

-1 levy Fazerin sinistä

-jogurttia myslillä

-keksejä

170/55

Vierailija
4/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 16 jälkeen: lautasellinen kasvissosekeittoa, viipale itsetehtyä leipää juustolla ja kinkulla, neljä suklaakeksiä, yksi pulla, kaksi kurkkupastillia.

Vierailija
5/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhh.. minä luulin että minä oon mässännyt.. söin jämät sipsipussista, 2 ruisleipää, viinirypäleitä ja läjän rahkaa ja jukurttia

Vierailija
6/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään mässää yleensä arki-iltoina mutta tänään söin suklaapatukan uuden työpaikan kunniaksi.

Vierailija
7/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin valmistamaan leipiä ja laittamaan tarjolle buffet tyylisesti pyödälle viiden jälkeen kun mies lähti mökille lasten kanssa. :-) Jätin siis päivällisen välistä ja tein oman herkkubuffetin! Olen 170/65.

ap

Vierailija
8/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän vatsat vetää noin paljon! Mä en ikipäivänä voisi syödä litraa jäätelöä oksentamatta. Tai kymmentä palaa leipää, johan siitä maha tukkeutuu.

Vierailija
9/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalea vehnäleipä on vaan niin hyvää. kyllähän se turvottaa mutta niin maukasta oivariinillä!

Vierailija
10/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hauskaa olla länsimaalainen, diabeteslääkkeet ja ulostuslääkkeet ja bodypump ja elintasovatsa <3

Vierailija
11/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatekonen pekoni/munatuplajuusto hamppari ISO sellainen ja kylmä bisse. Aamulla pari palaa juustoruisleipää ja lasi puolukkamehua..niin ja kävin salilla treenaamassa pari tuntia siinä välissä ;) 

RÖYH!

Vierailija
12/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:27"]

vaalea vehnäleipä on vaan niin hyvää. kyllähän se turvottaa mutta niin maukasta oivariinillä!

[/quote]

On hyvää joo, mutta ei mun maha vedä. Ei kertakaikkiaan mene kurkusta alas enää kun on täynnä.

Vierailija
13/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli pussia juustonaksuja, 2/3 rainbown tiramisu purkista, croissantti.

Vierailija
14/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:23"]Miten teidän vatsat vetää noin paljon! Mä en ikipäivänä voisi syödä litraa jäätelöä oksentamatta. Tai kymmentä palaa leipää, johan siitä maha tukkeutuu.

[/quote]

Amatööri

Vierailija
15/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaappas joskus kun oikein himo tulee, se vaan yltyy syömällä, namskis :P

Vierailija
16/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro + sokeriton mehukeitto aamulla...siihen se terveellisyys sitten jäikin...

3kuppia kahvia

2purkkia rasvatonta rahkaa

4 pikkupizzaa

irtokarkkeja varmaan 400 grammaa :((

Vierailija
17/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pullaa ja teetä, pala eilistä pizzaa, noin 10 karkkia ja homejuustoa ja kaksi hapankorppua.

Karkkia menee yleensä helposti enemmän, mut noita ei pystynyt syömään kuin muutaman.

Vierailija
18/74 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla on kyllä syömishäiriö. Ja olen itsekin tehnyt tuota joskus. Enää en pystyisi. Vatsalaukku voi oikeasti venyä, jos sitä kauheasti venyttää. Mutta sitten tulee muulloinkin syötyä helposti liikaa ja on vaikea hahmottaa, mikä on sopivasti. Aina voisi vetää överit.

Vatsalaukku kyllä onneksi myös kutistuu hiljalleen, kun alkaa syödä säännöllisemmin ja kohtuullisia (King Sizeihin tottuneiden mielestä pieniä) määriä.

Vierailija
19/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mässyt kuuluu tyyliin klo 15-loppu ilta, syön siis kevyen aamupalan ja salaattilounaan, sit mässyt<3

Vierailija
20/74 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:17"]Mua jäi vähän kiinnostamaan, että onko nää nyt sellaisia mässysatseja, mikä tehdään esim. tunnin tai kahden sisässä, vaikka leffaa katsellessa. Siihen määrät tuntuu isoilta. Mutta sitten jos koko päivälle, niin eihän noissa nyt loppuen lopuksi kauheesti ole? Joku pizza, jätski, kilo karkkia. Jos sen jakaa aamusta iltaan tai jotkut jopa sanoneet, että "mun viikonlopun mässäämiset"... niin tarkoittaako se että siinä on kaikki mitä on koko viikonloppuna syöty? Ei edes ole paljoa jaettuna kolmelle/kahdelle päivälle. Itse asiassa aika vähän, jos sen lisäksi ei syödä mitään. Tai vaikka syötäisiinkin joku normaali lounas (mutta en usko, koska eikö tuossa se pizza/subi/nuggetit ole juuri se lounas).

[/quote]

Olen vastaaja 39, ja viikonlopun mässyillä meinaan perjantain mässyjä :) Lauantaille saattaa olla toiset samanlaiset. Mutta helppsti menee neljä-viis leipäpalaa kaakaolla, puolikas jäätelöpaketti ja karkkia puolituntisen ohjelman aikana ja sit kaikki luettelemani mässyt yhden leffan aikana :)