Miehen yhtäkkinen täyskäännös seurustelussa!
Olen pari kuukautta tapaillut miestä. Tutustuimme yhteisten tuttavien kautta ja tunsin heti "jotain suurempaa". Siis todella kuin olisi puulla päähän lyöty. Samoin hän, aloimme pitää yhteyttä, näimme mahdollisuuksien mukaan. Vaihdoimme päivittäin viestejä, puhuimme paljon, vietimme pari ihan mielettömän ihanaa yötä yhdessä. Oikeasti olin ihan varma, että tässä on jotain pysyvää. Hän ei peitellyt tunteitaan vaan oli ihan täysillä mukana, kuten minäkin. Suunniteltiin yhteistä tekemistä kesäksi. Olin ihan onneni kukkuloilla. Olen eronnut, kuten hänkin.
Tapasimme, ei olisi haluttu erota, hän pyysi vielä jos voisin jäädä yöksi mutten voinut. Sitten - kaksi päivää myöhemmin. Täysi viileys! Ei kuitenkaan kuulemma ole varma että mitä haluaa. Olen ihan että mitä ihmettä..? Mitä tapahtui? Kokemuksia? Eikä ole pelimies... ei takuulla ole, tiedän. Tai ehkä sitten pelimies heräsi?
Kommentit (58)
Todella vaikea uskoa että mies kykenisi suoraselkäisesti kertomaan mistä oli kyse. Jostain syystä on paljon helpompi kusettaa kuin selittää kusetuksensa.
excuse the french.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:29"]
Tunnevammainen mies.
Minä käräytin oman tapaukseni :) Sain toki kuuulla olevani nolo jne. mutta enpä ole...
Ajattele kuinka onneton olisit ollut jos olisit joutunut ansaan tuollaisen miehen kanssa! Olet onnekas!
[/quote]
Tää mies on taatusti enemmän kuin tunnevammainen... tulin raskaaksi tälle tyypille juuri ennen polkujemme erkanemista, enkä kyennyt aborttiin. Mies ei halunnut kuulla lapsestaan mitään. Eikä edelleenkään halua kuulla.
Kun poika täytti vuoden, ystäväni oli niin suivaantunut tän miehen käytöksestä että otti mieheen yhteyttä. Kuinkas ollakaan, paluuviestinä tuli uhkailua ja raivoamista uudelta puolisolta, että mies oli kertonut ettei mitään lasta voisi olla olemassakaan. Tai että jos olisi, niin he eivät haluaisi olla missään tekemisissä tämän kanssa. Lisäyhteydenotot minun taholtani aiheuttaisivat rikosilmoituksen (en ymmärtänyt oikein että mistä syystä), mutta että jos lapsi haluaisi pitää yhteyttä isäänsä, tämä olisi kuitenkin ok. Eihän se lapsi osaa isäänsä kaivata, jos tämä ei ole koskaan halunnut lastaan edes nähdä...
Surettaa ihanan, pienen poikani puolesta, mutta hän on pieni päivänsäteeni, enkä antaisi ainuttakaan hänen kanssaan vietetyistä hetkistä mistään hinnasta pois. Mies on menettänyt lapsensa ensimmäiset 7 vuotta kokonaan, eikä noita vuosia saa takaisin.
Mulle on myös käynyt noin, että mies ensin hehkuttaa rakkauttaan ja yhteenmuuttoakin jo suunniteltiin. Sitten yllättäen ihan täyskäännös ja pakottamalla sain irti että on kihloissa toisen kanssa? Siis What the ACTUAL Fuck? Noh, kysyin suoraan että mikä meni pieleen, niin miehet kuulemma haluaa metsästää ja mä olin liian nopeasti kertonut ihastuneeni. Ok? :) Noh, muutaman kuukauden kuluttua tämä mies soitti itkien mulle, että tämä hänen unelmiensa nainen oli jättänyt hänet toisen miehen takia. Sanoin, että olen pahoillani, mutta vaikea tuntea sympatiaa kun samoin teit mulle. Silloin tunsin vahingoniloa, pakko tunnustaa. Vieläkin hymyilyttää. :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:29"]
Tunnevammainen mies.
Minä käräytin oman tapaukseni :) Sain toki kuuulla olevani nolo jne. mutta enpä ole...
Ajattele kuinka onneton olisit ollut jos olisit joutunut ansaan tuollaisen miehen kanssa! Olet onnekas!
[/quote]
Tää mies on taatusti enemmän kuin tunnevammainen... tulin raskaaksi tälle tyypille juuri ennen polkujemme erkanemista, enkä kyennyt aborttiin. Mies ei halunnut kuulla lapsestaan mitään. Eikä edelleenkään halua kuulla.
Kun poika täytti vuoden, ystäväni oli niin suivaantunut tän miehen käytöksestä että otti mieheen yhteyttä. Kuinkas ollakaan, paluuviestinä tuli uhkailua ja raivoamista uudelta puolisolta, että mies oli kertonut ettei mitään lasta voisi olla olemassakaan. Tai että jos olisi, niin he eivät haluaisi olla missään tekemisissä tämän kanssa. Lisäyhteydenotot minun taholtani aiheuttaisivat rikosilmoituksen (en ymmärtänyt oikein että mistä syystä), mutta että jos lapsi haluaisi pitää yhteyttä isäänsä, tämä olisi kuitenkin ok. Eihän se lapsi osaa isäänsä kaivata, jos tämä ei ole koskaan halunnut lastaan edes nähdä...
Surettaa ihanan, pienen poikani puolesta, mutta hän on pieni päivänsäteeni, enkä antaisi ainuttakaan hänen kanssaan vietetyistä hetkistä mistään hinnasta pois. Mies on menettänyt lapsensa ensimmäiset 7 vuotta kokonaan, eikä noita vuosia saa takaisin.
[/quote]
Sairasta käytöstä miehen puolelta... :( Ihan kammottavaa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:13"]
Ai muutkin törmää näihin?
Mulla ihan vastaava tapaus, mutta me puhuttiin jo yhteen muuttamisesta, kunnes tää tyyppi vaan jotenkin hyytyi. Ei vastannut puheluihin, ei halunnut enää tavata, mitään selitystä ei tarjonnut.
Syy selvisi puolitoista kuukautta myöhemmin - oli mennyt kihloihin toisen naisen kanssa, naimisiin siitä puolta vuotta myöhemmin. Sydän särkyi, ja sattuu edelleen.
[/quote]
No toihan pyöritti useampaa kerralla. Kohta on taas pelailemassa. Onneksi ei ehtinyt tehdä sulle enempää pahaa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:29"]
Tunnevammainen mies.
[/quote]
[/quote]
Kai sä siltä paskalta vaadit elarit
Miettikääpä joskus millaista on olla se mies, joka ei kykene rakastamaan tai pysähtymään kenenkään kohdalla. Kaiken kokemani kivun jälkeen pystyn katsomaan etäältä ja tunnen myötätuntoa miestä, täyttä ihmisrauniota, kohtaan. Todella surullinen kohtalo tämän ainutkertaisen elämän aikana. Olkaa onnellisia, tiedätte nyt ainakin mitä ette halua, ja kykenette aivan varmasti vielä rakastamaan.
Minä en, minut tuhottiin niin perin pohjin. Mutta en ole surullinen vaan onnellinen omalla tavallani. Tulen elämään elämäni hyvin ja siitä nauttien, tehden asioita joista pidän.
Onpas niin tuttuja tarinoita että huhhuhh..valitettavasti.
Moni ihmettelee miksi olen ollut vuosia jo sinkku, mutta se syy on juuri näissä miehissä. Tulee se "muuri" vastaan, sitoutumiskammo, seksiä exän kanssa jne jne.... Ja todellakin, vaikka kesken yhteisen lomamatkan, asunnonsuunnittelun, lapsista puhumisen lomassa/jälkeen. Ilman varoituksia. Pahinta tässä on, että melkein alkaa jo tottumaan siihen paskaan. Silti välillä edelleen herää turhia toiveita. Kunnes taas... :) Täyttä vedätystä ja tyhjiä puheita ilman tekoja.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:57"]
Kai sä siltä paskalta vaadit elarit
[/quote]
En vaatinut, enkä vaadi. Lapsen elinkustannuksiin osallistuminen on mielestäni tässä tilanteessa merkityksetöntä, mikäli isä ei halua tavata lastaan. Rahaa on helppo siirtää tililtä toiselle, mutta isäksi ryhtyminen ja suhteen luominen lapseen vaatii jo enemmän. Jos olisin ollut työtön ja rahaton, olisi tilanne voinut toki olla toinen.
Tuota tuota... Näin miehenä olen kokenut saman monta kertaa naisten tahoilta. Ensin tapaillaan ja on olevinaan niin jumalattoman ihanaa. Sitten yhtäkkiä ei neiti enää ota yhteyttä, eikä vastaa viesteihin eikä puheluihin. Muutaman viikon päästä kuulee, että naisella on joku toinen. Kiva kun ei kerrottu. Sitten kun naisen näkee ja kysyy, niin haluaakin olla "vain kaveri". Niin vittu justiinsa. Jokainen mies tietää paljon puhutun "friend zonen". Paitsi, kun alku"seurustelun" jälkeen sinne päätyy, niin nippanappa ollaan enää hyvänpäivän tuttuja sen jälkeen.
Eli samanlaisia sikoja te naisetkin olette miehiä kohtaan.
Tietääpähän ap:kin, miltä miehistä tuntuu.
30 jatkaa..
Eli selvennyksenä, en todellakaan kuvittele ettei itsessäni olisi ikinä mitään vikaa. Vaan lähinnä uskon ongelman olevan siinä, etteivät nämä miehet pysty kommunikoimaan asioista, jotka todennäköisesti jo vaivaavat. Ja siksi ne asiat tulevat meille naisille lopulta päin naamaa yllätyksenä. Se on ehkä julminta, kun ei osaa varautua. Eilen oli vielä kaikki tosi "hyvin"..
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:48"]
Tuota tuota... Näin miehenä olen kokenut saman monta kertaa naisten tahoilta. Ensin tapaillaan ja on olevinaan niin jumalattoman ihanaa. Sitten yhtäkkiä ei neiti enää ota yhteyttä, eikä vastaa viesteihin eikä puheluihin. Muutaman viikon päästä kuulee, että naisella on joku toinen. Kiva kun ei kerrottu. Sitten kun naisen näkee ja kysyy, niin haluaakin olla "vain kaveri". Niin vittu justiinsa. Jokainen mies tietää paljon puhutun "friend zonen". Paitsi, kun alku"seurustelun" jälkeen sinne päätyy, niin nippanappa ollaan enää hyvänpäivän tuttuja sen jälkeen.
[/quote]
Harva nainen jättää lapsensa tämän isälle tapaamatta lastansa koskaan, mutta isät tuntuvat tekevän tätä jatkuvasti. Seksin seuraus voi aina olla raskaus ja lapsi, vaikka kuinka huolehtisi ehkäisystä. Se kun ei ole 100% varmaa missään tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:15"]
Mikä noita miehiä vaivaa? :o
Voisiko joku miespuolinen selittää tuon käytöksen, että miksi pitää valehdella ja vedättää?
[/quote]
Ei se johdu sukupuolesta vaan yksilöstä. Itse en koskaan toimisi epäkunnioittavasti.
M
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:48"]
[/quote]
Harva nainen jättää lapsensa tämän isälle tapaamatta lastansa koskaan, mutta isät tuntuvat tekevän tätä jatkuvasti. Seksin seuraus voi aina olla raskaus ja lapsi, vaikka kuinka huolehtisi ehkäisystä. Se kun ei ole 100% varmaa missään tilanteessa.
[/quote]
No tuo ei liity ap:n aloitukseen juuri millään tavalla.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:53"]
[/quote]
Meillä vaimo toistuvasti nostaa esille, että sietämätön lapsi pitäisi antaa pois, jotta hänen elämänsä normalisoituisi. Itse en koskaan voisi luopua lapsestani. Hän on aivan ihana, vaikka välillä vauhdikkaat lapset ovatkin rasittavia.
Ihmettelen näitä valituksia kun kysellään miksi mies teki täyskäännöksen?
Kyllä jokaisella on oikeus lopettaa suhde oli sitten uusi tai vanha, jos ei tyydytä ja parempi niin kuin jäädä siihen roikkumaan. Toki olisi fiksua antaa joku selitys mutta eihän se ole pakko. Hyytyy mikä hyytyy ja eikun uusiin seikkailuihin. Ihan turha alkaa syitä kaivella. Mieli voi muuttua itse kullakin ja siihen on jokaisella oikeus, oli syy mikä tahansa.
Löysi uuden. Eronneet miehet pyörittää aina useita yhtä aikaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 00:03"]
Ihmettelen näitä valituksia kun kysellään miksi mies teki täyskäännöksen?
Kyllä jokaisella on oikeus lopettaa suhde oli sitten uusi tai vanha, jos ei tyydytä ja parempi niin kuin jäädä siihen roikkumaan. Toki olisi fiksua antaa joku selitys mutta eihän se ole pakko. Hyytyy mikä hyytyy ja eikun uusiin seikkailuihin. Ihan turha alkaa syitä kaivella. Mieli voi muuttua itse kullakin ja siihen on jokaisella oikeus, oli syy mikä tahansa.
[/quote]Ei olekaan kyse suhteen hyytymisestä vaan kaksinaamaisuudesta. Mies sanoo rakastavansa aamulla ja illalla lopettaa suhteen, näin kärjistettynä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 00:06"]
Löysi uuden. Eronneet miehet pyörittää aina useita yhtä aikaa.
[/quote]
Samoin naiset.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:37"]
Eikö mielestäsi olisi kuitenkin asiallista ilmoittaa, että on alkanut seurustelemaan. Tai että jo seurustelee...
17 ei nyt ihan käsittänyt tuota asiaa.
[/quote]
jos ei ole alkanut seurustelemaan. Ei se tarkoita, että seurustelee jos käy panemassa ja leffassa silloin tällöin. Yksi kavereistani pyörri viittä miestä ennen kuin sitten alkoi seurustella kuudennen kanssa.
[/quote]
Edelleen pihalla kuin lumiukko...