Minulla on "täydellinen" mies, mutta olen rakastunut rikolliseen.
Seuraava kirjoitus sisältää avautumisen, pahoittelen jo etukäteen!
En tiedä onko tämä jokin viime hetken paniikki vai mikä, mutta siis asiaan.
Olen seurustellut ns. täydellisen miehen kanssa nyt 5 vuotta ja ensi kesänä olisi tarkoitus juhlia häitämme.
Vieraslistat on laadittu, paikat varattu jne.
Nyt minua on kuitenkin alkanut epäilyttämään, että onko mies sittenkään mulle se oikea.
Tavattiin ja alettiin seurustella 18-vuotiaina ja ollaan oltu koko tämä aika tiiviisti yhdessä. Mies kosi minua jo vajaan puolenvuoden jälkeen ja tietysti suostuin kun elin jossain pilvilinnoissa ja näin kaiken vain pinkkien lasien lävitse.
Mies on kiltti, huomaavainen, kohtelias, komeakin jnejne, lista on loputon ja hän onkin vanhempieni ja ystävieni + sukulaisteni mielestä aivan täydellinen mies minulle. Kaikki hehkuttavat ympärillä kuinka ihana pari olemme ja olemme kuin luodut toisellemme.
Mies suunnittelee jo millaisen omakotitalon rakentaa meille, montako lasta tehtäisiin, millainen koira ja montako autoa..
Samaan aikaan minä käyn mielessäni kamaalaa vääntöä, että mitä tehdä, olen nimittäin rakastunut, tai ainakin korviani myöten ihastunut erääseen rikolliseen mieheen.
Hän on luvannut laittaa asiansa järjestykseen takiani ja on luvannut parantaa tapansa, jos vain olisin hänen kanssaan.
En ole ikinä oman mieheni kanssa tuntetut tuollaista kipinöintiä kun minulla on tuon toisen miehen kanssa. En voi lakata ajattelemasta häntä.
Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä? Järjellä ajateltuna tietysti pitäisi mennä naimisiin ja perustaa perhe tämän mieheni kanssa ja elää vaikka sitten omalta puoleltani intohimottomassa mutta turvallisessa suhteessa loppu elämä.
Sydän taas kaipaa tämän rikollisen miehen luo.. Olen aivan pihalla :-(
Kommentit (38)
Sulla on huoran luonto. Jätä se kunnon mies rauhaan ja anna sille mahdollisuus
löytää joku arvoisensa nainen. Mene ja paneta itsesi paksuksi sillä rentulla ja
rupea yksinhuoltajaksi; kyllä me maksetaan.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:03"]
Sulla on huoran luonto. Jätä se kunnon mies rauhaan ja anna sille mahdollisuus
löytää joku arvoisensa nainen. Mene ja paneta itsesi paksuksi sillä rentulla ja
rupea yksinhuoltajaksi; kyllä me maksetaan.
[/quote]
No huh, miten paksua tekstiä. Tässä on tietysti vähän tottakin taustalla: sinulla ap on todella pahat wt-kuviot elämässäsi. Usko minua, kun sanon että unohda uskovainen mies ja unohda se vanki. Kyllästytät rikollista heti kun antaudut hänelle. Nyt olet hänelle kiehtova saalis, sitten myöhemmin et todellakaan ole.
Hanki itsellesi sosiaalinen asema, ts. mene opiskelemaan ja opettele ihmisten tavoille. Kun sinnitelet, pääset hyvässä lykyssä jopa keskiluokkaan ja sitten kun olet vähän vanhempi ja viisaampi, ihmettelet itsekin millaisissa porukoissa nuorempana matalan sosiaalisen statuksesi vuoksi luuhasit.
Huom: sekä uskovaiset että rikolliset ovat friikkejä. ILmeisesti tulet alkoholisti- tai muuten friikkiperheestä, joten jumitat noissa friikkikuvioissa. Pelasta itsesi friikkitulevaisuudelta. Mene opiskelemaan. Tulevaisuutesi on sinun käsissäsi. Älä jätä sitä kenenkään miehen käsiin.
Fiksusti ajateltu, että et halua vedättää "täydellistä" miestäsi. Ota vastuu omasta elämästäsi ja omista päätöksistäsi. Älä alistu saneluun, olipa se kuinka lempeää ja hyvää tarkoittavaa tahansa. Kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:57"]
Kiitos kannustavista kommenteista!!
Tässä pitäisi aika kiireellä nyt päättää, että mitä tekisin.
En nimittäin halua vedättää nykyistä miestäni ja olla hänen kanssaan vain koska muut haluavat että olisin hänen kanssaan.
-AP
[/quote]
päätä ihmeessä nopeasti! toisten tunteilla ei sovi leikkiä! Tsemppiä sulle! :)
Sulla on tämä harvinainen, joillakin naisilla esiintyvä hybristofilia: http://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia .
Miehenä vaikea ellei mahdoton käsittää, mutta ilmeisesti tuo on ihan aivokemiallis-lääketieteellisesti sitten todettu. Mene rikollisesi käsivarsille ja jätä kunnon mies jollekin toiselle naiselle, et tule olemaan koskaan onnellinen normaalissa suhteessa.
Valitettavasti vaan rikolliset ovat suurin piirtein aina tosi epävakaita luonteita, sen takiahan he rikoksia ovat päätyneet tekemäänkin. Toivon, että selviät ehjänä uudesta suhteestasi, sillä mitään takeita siitä ei rikollisten kanssa todellakaan ole.
Minkä tason rikollinen on kyseessä? Kovemman luokan veijari vai joku täysin harmiton tapaus, esim. kannabiksen kotikasvattaja? (Tosin kannabiksen kotikasvattaja ei varmaan ole naisten mielestä vielä tarpeeksi "kipinöivä"....)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:14"] ja olisi varmasti voinut tarjota mukavan ja turvallisen elämän.
[/quote]
Töks. Tähän töksähti. Ei tullut sitten itselle mieleen rakentaa elämäänsä, vaan se olisi pitänyt jonkun tarjota? Ymmärrän tietysti, jos nuorena ei vielä tulevaisuus ollut mielessä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:59"]
Toisekseen, olen aina ollut ns. kiltti tyttö ja käyttäytynyt aina kohteliaasti ja sillä tavalla, millä muut olettavat minun käyttäytyvän.
En oikein osaa sanoa ei. Enkä osaa aina pitää puoliani. Siksi tämä tilannekkin on varmaan tämä, että elän mieheni mieliksi sellaista elämää kun hän haluaa.
[/quote]
Olet siis kiltti tyttö, joka ei osaa sanoa ei? Älä missään nimessä, koskaan ikinä milloinkaan, ala suhteeseen rikollisen kanssa!
Hälytysmerkit ovat nyt kissan kokoiset tässä asiassa, luulen valitettavasti, että tulet joutumaan alistettuun suhteeseen, josta et osaa hakeutua ulos! Seuraukset voivat olla vaikka kuinka pahoja.
Olet vielä niin nuori, ettet ole nähnyt tarpeeksi maailmaa. Tuossa ylhäällä on kirjoitettu ihan oikein, rikolliset ovat epävakaita, mistä todisteena on jo rikosten tekeminen ylipäänsä. Kiltti tyttö ei pärjää sellaisen kanssa!
Ap, aina mahdollisuus tehdä Anne Pohtamot.
Koe maailmaa salaperäisen ja kiihkeän unelmamiehen kanssa. Saat elämänkokemusta ja vertailua seksin saralla muustakin kuin tuosta teinirakkauden jatkosta. Jos homma menee pieleen, niin sulhasesi odottaa ja ottaa sinut takaisin, jos hän todella rakastaa sinua.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:31"]
Sulla on tämä harvinainen, joillakin naisilla esiintyvä hybristofilia: http://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia .
Miehenä vaikea ellei mahdoton käsittää, mutta ilmeisesti tuo on ihan aivokemiallis-lääketieteellisesti sitten todettu. Mene rikollisesi käsivarsille ja jätä kunnon mies jollekin toiselle naiselle, et tule olemaan koskaan onnellinen normaalissa suhteessa.
Valitettavasti vaan rikolliset ovat suurin piirtein aina tosi epävakaita luonteita, sen takiahan he rikoksia ovat päätyneet tekemäänkin. Toivon, että selviät ehjänä uudesta suhteestasi, sillä mitään takeita siitä ei rikollisten kanssa todellakaan ole.
[/quote]
Ihan OT,mutta mielenkiintoista,että tuolle "vaivalle"on ihan lääketieteellinen termi :D En siis henk.koht kiihotu nimenomaan murhaajista/raiskaajista,mutta olen epäillyt että minussa on joku vika,kun tunnen viehtymystä rikollisiin,en siis edes normirenttuihin.Kiitos tästä linkistä!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:14"] ja olisi varmasti voinut tarjota mukavan ja turvallisen elämän.
[/quote]
Töks. Tähän töksähti. Ei tullut sitten itselle mieleen rakentaa elämäänsä, vaan se olisi pitänyt jonkun tarjota? Ymmärrän tietysti, jos nuorena ei vielä tulevaisuus ollut mielessä.
[/quote]
En nyt tarkoittanut sitä noin,vaan siis jos mies on a)kiltti nörtti rakennusinsinööri tai b)seinähullu sekakäyttäjä sossupummi,niin kumman kanssa on helpompi "rakentaa elämäänsä"? Siispä minun ohjeeni ap:lle on,että pitää kynsin hampain kiinni siitä täydellisestä,tylsästä miehestä,niitä kun ei kasva puissa(toisin kuin niitä jännittäviä rikollisia).
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:34"]
[/quote]
[/quote]
En nyt tarkoittanut sitä noin,vaan siis jos mies on a)kiltti nörtti rakennusinsinööri tai b)seinähullu sekakäyttäjä sossupummi,niin kumman kanssa on helpompi "rakentaa elämäänsä"? Siispä minun ohjeeni ap:lle on,että pitää kynsin hampain kiinni siitä täydellisestä,tylsästä miehestä,niitä kun ei kasva puissa(toisin kuin niitä jännittäviä rikollisia).
[/quote]
Rakennusinsnöörit harvemmin on nörttejä. On muutama sellainen kaverina ja ovat todella häröjä tyyppejä. Jotkut IT-ingengöörit on niitä nörttejä...
Ap, jos mies on yhtään "rankempaan" rikollisuuteen taipuvainen, niin lue kirja: Prosenttijengit., kirj. Mika Mölsä. Sen lukemisen jälkeen ei tee yhtään mieli niihin porukoihin. Aivan säälittävää luuserijoukkoa. Ei se tavallinen elämä ole ollenkaan kamalaa. Ja korvaamatonta on, että mahdollisilla tulevilla lapsilla on hyvä ja luotettava isä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Rakennusinsnöörit harvemmin on nörttejä. On muutama sellainen kaverina ja ovat todella häröjä tyyppejä. Jotkut IT-ingengöörit on niitä nörttejä...
[/quote]
Se oli kärjistys,eipäs takerruta epäolennaiseen :D
Eipä taida kumpikaan olla sinulle sopiva.
Rikollinen ei yleensä, tai ainakin todella harvoin, paranna tapojaan ja saa elämäänsä järjestykseen.
Eikä uskovaisen miehen kanssa elämä ole järkevä ratkaisu.
Joudut varmaan etsimään itsellesi miehen, joka ei ole kumpikaan näistä.
Otat rakennusinsinöörin. Monasti näissä yhdistyy piirteitä kummastakin maailmasta.
Minulle ainakin iski muutama kuukausi ennen häitä ihan hirveä paniikki, että onko mieheni minulle se oikea. Ihastuinkin toiseen mieheen. Pidin ihastukseni kuitenkin salassa kaikilta, myös tältä kohteelta ja aikanaan ihastus laantui.
Naimisiin mentiin ja takana pian 5 onnellista avioliittovuotta. Jos suhde on tavallisen hyvä, niin tylsältä kuin se kuulostaakin, niin ei se hevin vaihtamalla parane.
Ystävissäni on näitä, jotka aina rakastuvat renttuihin. He eivät ole onnellisia. Ei ne miehet yleensä muutu, lupaavat kyllä vaikka kuun taivaalta. Ja mitäs jos muuttuisikin. Kohta kaivattaisiin taas lisää, uutta jännitystä?
Apua elämäsi on kun suoraan mun elämästä!
olen samassa tilanteessa :( seurustellut nyt 6 Vuotta uskovaisen ihanan miehen Kanssa joka haluaa namisiin ja perustaa perheen minä taas epäröin ja menin sitten ihastumaan rikolliseen! olen niin hukassa mitä pitäisi tehdä ..
l feel your pain sister
toivon shemppiä minkä polun ikinä valitsetkaan