ihastukseni kuoli
Tutustuin jokunen vuosi sitten erääseen johon ihastuin heti. Tuntui aivan täydelliseltä. Sitten nuoruuden hölmönä ihastuksen kohde vaihtuikin toiseen mutta tämä toinen jäi roikkumaan minuun ja homma alkoi mennä ahdistelun puolelle. Jatkuvaa viestin laittoa ja nähdessä väkisin halailua ja pepun puristamista. Se loppui kuitenki reilu parin vuoden päästä emmekä pitäneet yhteyttä puoleen vuoteen. Sitten nähtiin ja kyseinen pyysi heti anteeksi menneitä ja minä annoin koska minusta hän ansaitsi anteeksi annon. Vietettiin aikaa ja juteltiin. Ihastuttiin toisiimme mutta vain hän myönsi sen, minä en vaan pinnallisena annoin rukkaset koska häpesin menneisyytemme takia kyseistä henkilöä vaikka minulla oli suuria tunteita häntä kohtaan paljon. hänessä oli kaikki mitä olen aina kumppanilta toivonut. Kukaan ei tiennyt että olimme tekemisissä ja niin läheisiä. Sitten hän kuoli järkyttävässä onnettomuudessa. Kukaan ei tiennyt mille minusta tuntuu ja kuinka h*****in rikki olin. Tuntui ettei minulla ollut oikeutta surra koska kukaan ei tiennyt meistä. Nyt en saa häntä mielestä ja mietin vain millaista olisi jos hän olisi vielä tällä enkä olisi ollut niin itsekäs. Mitä voin tehdä? Kukaan ei ymmärrä.. olen aivan rikki ja poikki.
Kommentit (7)
Et voi tehdä muuta kuin jatkaa elämässäsi eteenpäin. Rakastavaisia ette olleet, mutta ystävää voi surra yhtä syvästi. Turha kuitenkaan jossitella mitä suhteestanne olisi voinut tulla. Auttaisiko, jos kerrot jollekin ystävällesi, että tunsit tämän kuolleen ystävän paremmin kuin muut osasivat arvatakaan ja saat hieman purkaa tuntojasi?
Kaikki mitä olet aina halunnut on siis seksuaalista ahdistelua? Ei ihme ettei kukaan ymmärrä :-/
Koitan sanoa etten tiedä miten päin olla kun ei ruoka maistu ja uni todella vähässä. En ole koskaan ennen menettänyt ketään. Ei tunnu jotenkin todelliselta vieläkään vaikka yli 2vk tapahtuneesta. Tahtoisin jotain helpotusta tähän arkeen..
Olen kyllä muutamalle ystävälle kertonut mutta koska eivät ihastustani tuntenut niin eivät juurikaan osanneet sanoa mitään.
"Kaikki mitä olet siis aina halunnut on seksuaalista ahdistelua" ei mennyt ihan näin. Unohdin mainita että hän teki niin vain humalassa, alkoholi ei sopinut hänelle. MUTTA NIINKUIN SANOIN OLIMME SELVITTÄNEET VANHAT ASIAT JA ALOITTANEET PUHTAALTA PÖYDÄLTÄ.
Olen tosiaan vielä todella nuori, 17 jos se auttaa yhtään ymmärtämään..
Annat ajan kulua ja yrität kuitenkin elää normaalisti. Sitten jos olo ei muutamassa kuukaudessa parane, käy lääkärissä.
Millä lailla siis teksti on sekava jos vaikka osaisin korjata "sekavuutta"?
Minä ainakin ymmärsin ap:n viestin, ei se ollut yhtään sekava.
Valitettavasti viestisi on todella sekava. Etkä kai voi tehdä juuri mitään, koska ihastuksesi on kuollut...? Mitä sinä haluat sanoa?