Lue keskustelun säännöt.
Noin yleensä ei kannattaa pitää ainakin metrin väli
13.05.2014 |
eli keskusteluväli naisen ja miehen välillä. Liian lähelle tuleminen paljastaa intiimin kanssakäymisen. Pysy siellä autossa!
Kommentit (2)
Aina on parempi jos ei oo auki laatikko kun keskustelee illalla vastakkaisen sukupuolen kanssa edustajaa vastaan. Joskus se vaan menee niin eikä sille mitään voi. Ehkä kannattaa koittaa parempi keskustella vain sen oman kanssa. Vaikka saunasta. Mut ilman ei alkoholia!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä?