***ELOisat heinäkuun viimeisenä, elokuun kynnyksellä***
Kommentit (47)
Yhtenä isona kappaleena edelleen...! Huomenna taas neuvolaan!
Onniteltavia onkin kertynyt sitten viime kirjoitteluni! =D Elikä PALJON ONNEA PEPPER, PETRAELENA, AURORAM, KARMIINI, JESSELIINI, OMPPUPOMPPU2 JA BABYBEL!!!!!! Toivottavasti nyt tuli kaikki! =)
PUUHAPETET mainitsi käsien puutumisesta... Täälä sama ikävä vaiva varsinkin, kun pitäisi nukkua...! =( Useasti myös päivisin, mutta ei sillon ihan niin voimakkaana! Olen kanssa miettinyt et mistä vois johtua, mutta kaippa se vauva sielä vaan jotain hermoja painaa...!
SYNNYTYS jännittää myös mua! Kovasti sitä kyllä jo odotan, mutta myös samalla vähän " pelkään" ! No mutta eiköhän siitä selvitä! =)
Nyt en muista enää mitä muuta piti kommentoida, kun en kaikkee laittanu lapulle ylös, joten poistun koiran ja avokin kanssa iltalenkille! =)
-Mömmeli06 rv39+3-
Onnittelut Babybellille ja koko perheelle vaaleanpunaisista nyyteistä :)
Ode: Minulla on ollut elämäni aikana 5-6 kertaa hieman samanlainen kohtaus. Itselläni silmät mustenee. Se on vaikea tunne selittää. Eli näen kyllä mutta mulle tulee sellainen höntti olo ja jotenkin tuntuu kuin seuraisin tilannettakauempaa. Esim jos olen pöydältä jotain ottamassa niin saatan yrittää ottaa tavaraa lähempää käteeni kuin se onkaan (siis ymmärtääköhän tästä mun selityksestäni mitään). Varsinaista päänsärkyä ei mulla liity tuohon silmien sumenemiseen, muutaan kerran on vasemman käden sormet puutuneet. Viimeksi mulle sattui tuo silmien pimeneminen alkuraskaudesta jolloin otin 1g Panadolia ja mittasin verenpaineeni joka olikin ihan normaali. Viime kerran jälkeen pyhästi vannoin ja vakuutin itselleni että seuraavalla kerralla menen lääkäriin. Isälläni on myös ollut saman tyyppisiä oireita, hänellä vaan näkö pimeni lähes kokonaan. Mitään syytä hänellä ei kohtauksiin löydetty mutta kova tupakka-mies hän on ja esim hartia seutu ihan jumissa. Tulipas tekstiä. Sinuna kuitenkin ottaisin yhteyttä äitipolille ja kysyisin asiasta noin niinkuin varmuuden vuoksi. Tietenkin on hyvä poissulkea raskausmyrkytys ja saat itsellesi muutenkin levollisemman mielen.
pubu ja Unski
Sekä Omppupompulle että tuplana babybelille!!!
Mua taas nauratti tuo elo22:sen päiväni murmelina vertaus.. :)) Musta nimittäin tuntuu ihan samalta.
Viime keskiviikkona alkoi kamala flunssa, joka nyt tänään on alkanut tuntua jo hiukka hellittävän. Koko viikonlopun olin ihan tööt. Nukuin vaan minkä pystyin.
ODE, mulla tuli esikoisen odotus aikana samanlainen kohtaus. En nähny mitään, en vaan nyt muista että oliko se molemmissa silmissä vai vaan toisessa. Mä säikähdin kans silloin ihan hirveesti ja itkin kans ihan hysteerisenä. Sit mun äiti sanoi et sillä oli kans odottaessa ollu monta kertaa, että sille oli lääkäri meinannu et liittyy migreeniin. Mä ajattelin sit kans et on varmaan migreeniä, enkä mistään kysellyt mitään. Ei onneksi tullut enään uudestaan. Sen verran inhottavalta se tuntui. Jos jostain kyselet, niin tuu kertomaan mitä sanoivat.
Nyt lättyjä syömään.. nam...
calathea 36+0
BABYBELILLE JA PERHEELLE PIENISTÄ PRINSESSOISTA. HYVÄN KOKOISIA OLIVAT NEIDIT JOTEN ON MUKAVA HEITÄ HOIDELLA. JAKSAMISTA TEIDÄN VAUVA-ARKEEN.
MAHAKKAILLE JAKSAMISTA...
MYRY JA POIKA 2VK 3PV
Oikein Paljon Onnea OMPPUPOMPPU ja BABYBEL!!
Näitä vauvauutisia tosiaan satelee nyt joka päivä. Elokuu näyttää olevan aikamoisen vilkas vauva-kuukausi. Saas nähdä kuinka kiireistä tuolla sairaalassa on, jahka sinne tästä joskus pääsisin¿
Erittäin hyvä ystäväni soitti tänään ja sanoi, että nyt voi lähteä synnyttämään! Oli kuulemma vihdoinkin löytänyt vauvalle ihanan syntymälahjan sairaalaan tuotavaksi. Mua rupes naurattamaan, tätäköhän vauveli onkin vaan odotellut :o) Niin ja toinen ystäväni yritti tänään saada vauvaa puhumalla ulos mun massusta. Eipä vaan näytä ottavan käskyjä kuuleviin korviinsa. Taitaa tästä ipanasta tulla samanlainen luupää, kuin sisarensakin ;o)
Taidanpa tästä painella yöpuulle. Vaikka nyt nämä illat alkaa olla yhtä kärsimystä. Kun isken pääni tyynyyn, en tee muuta kun odottelen, että millon se eka kunnon supistus tulee. Toivottavasti taju lähtee mahdollisimman nopeasti!
Kirppu ja masu aamulla tasan 40 vkoa
Kyllä nyt pipo alkaa kiristyätän vatsan kanssa se on tänään 40+1 aaaaaaaaa tulisi vain jo aika kiitää kohti naikkaria. En ole jaksanut yhtään olla koneella moneen herran kuukauteen. joskus olen käynnyt pikasesti vilkasemassa kuulumisianne. Mutta odotusta ja osotusta kun loppuis vain. Koittakaa mamit jaksella ja yritän palata riveille kun jotain tapahtuu.
T:Domi the isomasu.........
Ps: Kaikille voimia viimeiseen rutistukseen masujen kanssa
Kiva kun pääsit koneelle kertomaan kuulumiset. Hieno homma että noin isot tytöt sait! Varmaan helpompaa kun ovat jo noin kehittyneitä ja kotiinkin pääsitte.
Minä olen päättänyt, että tällä viikolla synnytän (itseänihän näillä päätöksillä vain kiusaan). A-vauva roikkuu jo niin alhaalla että tuntuu kuin voisin sen tuosta vaan punnertaa vaikka kotioloissa. Just joo, todellisuus astuu kehiin viimeistään huomenna, kun oon äitipolilla. Saas nähdä mitä sanovat.