Kotiuduimme tänään äitienpäivänä syntyneen tytön kanssa :) <3
Niin, mulla oli siis laskettu aika äitienpäivänä ja pikkuinen syntyikin täsmällisenä tyttönä juuri silloin :D <3. Oikeasti, ihanaa olla kotona! Tuntuu jotenkin paljon todellisemmalta tämä tilanne <3. Olo on miltei sellainen kun en olisi ollenkaan synnyttänyt, mitä nyt maha on "hieman" kadonnut :D. Tästä se nyt sitten alkaa, meidän perheen arki <3. Hassua muuten puhua meidän perheestä kun on tottunut puhumaan minusta ja miehestä :). Eipä minulla oikeastaan muuta... Kiitos vielä minun ja pikku Miljan puolesta teidän ihanista viesteistä joita laitoitte minun aiempiin aloituksiin :) <3.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:55"]
25v ja nyt jo lapsi.... Ei taida olla hääppöistä koulutusta sinulla
[/quote]
Et varsinaisesti kysynyt, mutta olen koulutukseltani ekonomi, että mikä nyt sitten on hääppöinen koulutus... Itse ainakin olen tyytyväinen :). (Aloittaja)
[/quote]nykyään tulee KTM eli olet nk vanha synnyttäjä jolloin tuli vielä Ekonomeja, ihan hyvä koulutus ja onnea sulle, nauti, elät suurenmoista aikaa
[/quote]
Kiitos, nautin taatusti :) <3.
Onnea ja kaikkea hyvää sinulle ja pienen elämän alkutaipaleelle sekä koko elämälle!
Onnea ja kaikkea hyvää sinulle ja pienen elämän alkutaipaleelle sekä koko elämälle!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:04"]
Onnea vielä kerran ja tsemppiä!
[/quote]
Kiitos <3. Kaikki on uutta ja ihmeellistä, joten tsemppiä todella tarvitaan :). (Aloittaja)
Millainen olo sinulla on fyysisesti? Oliko helppo vai vaikea synnytys?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:02"]
Kiviäkin kiinnostaa.
[/quote]vittuaks vastasit... onnea ap:n perheelle :)
Onnea teille! Tämä jotenkin kosketti mua, olin itse 26 v ja tyttö syntyi laskettuna päivänä melkein samoin mitoin kuin teidän. Nimikin lähes sama :D ja synnytys oli helpohko. Tästä nyt jo yli 4v aikaa. Nauttikaa!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:07"]
Paljon onnea ja nauttikaa nyt pienokaisestanne !
[/quote]
Kiitos <3. Nautimme aivan varmasti :). Ps. Mies on kyllä hurahtanut täysin :D. Äsken sanoi tytölle että odota siinä, isi käy tuolla noin. Kun palasi sanoi tytölle että noniin ja kysyi että mitäs sinä olet täällä puuhaillut sillä aikaa :D. Niin kuin tuo käärö nyt sitten pääsisikin johonkin lähtemään tai hirveästi puuhailisi jotain muutaman sekuntin aikana :D <3. (Aloittaja)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:07"]
[/quote]
Voi kiitos :). Täysin sitä samaa myös sinulle <3.
Sinäkö taas! Onnea paljon perheellenne!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:08"]
Millainen olo sinulla on fyysisesti? Oliko helppo vai vaikea synnytys?
[/quote]
Fyysisesti olo on kyllä tosi hyvä! :) Ajattelin että olisin ensimmäiset päivät aivan poissa pelistä, mutta ei. Hieman väsynyt olo on, se lienee kuitenkin ihan normaalia :D. Mitään muita oireita ei juuri sitten olekkaan pientä kipua lukuun ottamatta.
Synnytys ei ollut mielestäni kovin vaikea. Tai jotenkin olin varautunut paljon pahempaan ja pelkäsinkin synnytystä aikalailla, ensisynnyttäjä kun olin. Kaikki kuitenkin meni onneksi hienosti :). (Aloittaja)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:02"]
Kiviäkin kiinnostaa.
[/quote]vittuaks vastasit... onnea ap:n perheelle :)
[/quote]
Kiitos sinulle :) <3. (Aloittaja)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:55"]25v ja nyt jo lapsi.... Ei taida olla hääppöistä koulutusta sinulla
[/quote]
Jo on aikoihin eletty jos 25-vuotias on liian
nuori tai kouluttamaton hankkimaan lapsia :D
Terv 28v juristi ja kolmevuotiaan pojan ylpeä äiti.
Paljon onnea teidän perheelle AP!
[/quote]
Itsekkin vähän mietin tuota, mutta jokaisella on tietysti oikeus omaan mielipiteeseen :). Minä olen sitä mieltä että valmiutta äidiksi ei mitata iän tai koulutuksen perusteella. Toki iän myötä tulee elämänkokemusta ja useimmiten viisautta, mutta ne ovat vasta hyviä eväitä äitiyteen, kuten myös koulutus. Joka tapauksessa, kiitos paljon :) <3. (Aloittaja)
Ps. En aina meinaa muistaa "allekirjoittaa" näitä viestejä mutta fiksuina varmasti osaatte päätellä mitkä ovat minun viestejäni jos tämä "allekirjoitus" on unohtunut :D.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:13"]
Sinäkö taas! Onnea paljon perheellenne!
[/quote]
Minäpä minä :)... Alkaa varmasti tulla kyllä jo korvistakin ulos nämä hehkutus aloitukset :D. Kiitos ja anteeksi <3. (Aloittaja)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:21"]
Onnea teille! Tämä jotenkin kosketti mua, olin itse 26 v ja tyttö syntyi laskettuna päivänä melkein samoin mitoin kuin teidän. Nimikin lähes sama :D ja synnytys oli helpohko. Tästä nyt jo yli 4v aikaa. Nauttikaa!
[/quote]
Voi, ihana viesti :). Kiitos paljon <3. Aivan varmasti nautimme, onhan tuota pientä pitkään ja hartaasti odotettu <3. (Aloittaja)
ok, sinä olet ekonomi hyvä juttu. onko miehelläsi koulutusta vai onko joku perus amis duunari?
Sait äpärän äitienpäivälahjaksi, ihanaa <3
Paljon onnea ja nauttikaa nyt pienokaisestanne !