Ootteko huomanneet: mobiililaitteella voi peukuttaa vaikka sata kertaa putkeen?
Huomasin just omalla iphonella että voin peukuttaa jotakin kommenttia vaikka sata kertaa putkeen jos haluan... selittää joidenkin kommenttien saamat valtavat alapeukku- tai yläpeukkumäärät! :)
Kommentit (29)
Sama androidilla :) Tarvii vain tyhjätä puhelimen nettihistoria välillä ja taas saa antaa ylä/alapeukun samaan viestiin ;). Harvoin silti jaksan tuplapeukutella ;)
Aha. No ei toimi ainakaan iphonella, ipadilla tai htc:llä mitä olen kokeillut.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:48"]Sama androidilla :) Tarvii vain tyhjätä puhelimen nettihistoria välillä ja taas saa antaa ylä/alapeukun samaan viestiin ;). Harvoin silti jaksan tuplapeukutella ;)
[/quote]
Jaa, no tällä tyylillä sitten ehkä, mutta hei... Ihan oikeesti... Ketä kiinnostaa?! -4-
Mulla Samsung galaxy s 3
Terkuin 2
Mulla Samsung galaxy s 3
Terkuin 2
Pitäs varmaan sit jo miettiä muuta tekemistä.
"sama androidilla" voi vittu, tiesithän sen olevan käyttöjärjestelmä jolla se luurisi toimii?
joo. oon täällä nähnyt peukkumaanikoita, jotka ylä- tai alapeukuttaa maanisella raivolla kommentteja, ja epäillyt tota peukutuksen monistamismahdollisuutta. itse en ole omalla mobiililaitteella viitsinyt kokeilla. ei kiinnosta.
Heh. Kyllähän tuon on "tiennyt" jo aikaa sitten, kun jotkut hörhöt on itselleen yläpeukkuja ja vihollisilleen alapeukkuja tehtailleet. Tuo pakkoruotsihörhö esmes on/oli näitä.
Olen ihmetellyt sitä, kun välillä olen jotain peukuttanut, niin saman tien se numero kasvaa 2-3:lla. Siis vaikka napsautan vain kerran. Tekeekö joku just samaan aikaan saman vai onko tuo ihan mielivaltaista?
Ei toimi mun Samsung Galaxy s 3 :O
Mun puhelimella ja tabilla ei voikaan, lällällää. Mutta voin kaikilla erikseen kerran.
Saman olen huomannut eräissä erästä blogistia koskevissa haukkumis ja pilkka-aloituksissa, jotka jostain syystä poistetan aika äkkiä, kun erään kauniin blogistin nimi alkaa vilahdella vähän liian tiheään tahtiin nettikiusaamisen yhteydessä. Peukkuja tulee niin paljon kuin aloituksen tekijä jaksaa napauttaa omia mielipiteitään.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:04"]
Olen ihmetellyt sitä, kun välillä olen jotain peukuttanut, niin saman tien se numero kasvaa 2-3:lla. Siis vaikka napsautan vain kerran. Tekeekö joku just samaan aikaan saman vai onko tuo ihan mielivaltaista?
[/quote]
Väsynyttä! Älkää edes leikkikö noin yksinkertaista!
Mun iphone pitää ainakin laittaa ensin yksityiselle selaimelle, että onnistuu. Normiselaimella ei ellei tyhjennä sivuhistoriaa aina peukutusten välissä
Sama androidilla :) Tarvii vain tyhjätä puhelimen nettihistoria välillä ja taas saa antaa ylä/alapeukun samaan viestiin ;). Harvoin silti jaksan tuplapeukutella ;)