Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Messenger ”merkki” kadonnut minun fb?!

Vierailija
18.12.2020 |

Kun kirjaudun puhelimella omaan fb niin näen siinä ylhäällä rivissä nyt jonkin typerän video-painikkeen, minkä paikalla ennen oli messengerin viestit ja näkyi siinä jos olin saanut viestin. Miten saan tuon video-jutun pois ja messengerin ”näppäimen” siihen takaisin? Anteeksi, että en osaa selittää paremmin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä.. Siis mihin ihmeeseen Messenger kadonnut siitä ylärivistä, missä on niitä eri vaihtoehtoja ja tämä video-juttu tullut sen tilalle! Nyt joudun menemään erikseen sinne pudotusvalikkoon ja sitä kautta messengeriin tarkistamaan onko viestejä, kun ennen näin heti viestit siinä yläreunassa. Huoh.. En edes ikinä tykkää katsella niitä fb-videoita niin nyt se on siinä ”suosikeissa” oikein.. Osaako kukaan auttaa?

Vierailija
2/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ei ole messengeriä puhelimessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on minulla Messenger puhelimessa, siinä iPhonen ”appikirjastossa” kyllä, mutta jostain syystä en käytä sitä ”suoraan” siitä vaan aina pelkästään, kun olen kirjautunut fb-sivulleni niin siellä käytän sitä viestien ja kuvien lähettämiseen. Ongelma on oikeastaan se, että jos käytän messengeriä siitä ”appikirjastosta” siis en kirjaudu faceen niin en tiedä mistä voin kirjautua ulos sieltä messengeristä ja minusta tuntuu, että se jää jotenkin auki tai päälle. Kun facestahan voi kirjautua ulos niin silloin kait kirjaudun myös sieltä fb-messengeristä ulos samalla? Huoh, joo.. tiedän, että en tajua näistä mitään, voisiko joku auttaa?

Vierailija
4/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyy vielä viestipainike, mutta jos yritän lukea viestejä niin näyttää että sivu on vanhentunut. Ei ole päästänyt moneen päivään enään viesteihin eli taitaa olla lopullinen uudistus. Yritetäänkö tällä pakottaa ottamaan facen sovellus käyttöön..

Vierailija
5/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Kuulostaa kyllä tosi kurjalle tuokin. Onko Sinulla siis fb-Messenger käytössä vain ihan se fb:n ”viestilaatikko”. Tuntuu, että viimeaikoina ei muuta ole ollutkaan, kuin jatkuvaa muutosta näissä asioissa, eikä ainakaan parempaan päin. Hirmu sekavaa ja koko ajan fb muuttuu vaan. Kohta varmaan messengerikään ei enää toimi, Huoh..

Vierailija
6/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu kuin ap:lla. En käytä fb:n appia vaan mobiilisovellusta ja eilen siitä hävisi messenger, on temppuillut jo aiemmin. Messenger on muuten appina kyllä, joku uudistushan tää taas on. Ärsyttää.

Vierailija
7/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista myös edelliselle vastaajalle ja voi ei, minne se mobiilisovelluksen Messenger onkaan yhtäkkiä häipynyt? Minulla myös tosiaan eilen häipyi se ihan yhtäkkiä kesken päivän ja siinä, missä ennen oli se Messenger-viesti painike tai kohta ylärivissä niin nyt siinä on se typerä video-kuvake! Mitä ihmettä? Miten se voi yhtäkkiä hävitä?

En haluaisi käyttää face book-appia, mutta pakko kait varmaan alkaa sitä käyttämään, kun siinä Messenger näkyy oikeassa yläkulmassa ja myös näkyy onko tullut viestejä.

Ja minulla myös temppuili useaan otteeseen, ennen kuin häipyi kokonaan. Tai löytyyhän se vieläkin mobiilisovelluksessa sieltä ”pudotusvalikon” kautta, mutta rasittavaa mennä aina sinne tarkistamaan viestit, kun tottui, että se on siinä etusivulla heti näkyvissä.

Jotenkin pelottavaa, kun ei koskaan tiedä, kun avaa facen, että miksi se on muuttunut taas ja toimiiko Messenger ym. Itse käytän myös tärkeiden työ ym. viestien ja kuvien lähetykseen niin ei ole ihan sama toimiiko vai ei.

Vierailija
8/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin hävinnyt. Enkä tajua yhtään, mikä toi videojuttu on. Videoita ihan oudoilta ihmisiltä.

Vierailija
9/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Kuulostaa kyllä tosi kurjalle tuokin. Onko Sinulla siis fb-Messenger käytössä vain ihan se fb:n ”viestilaatikko”. Tuntuu, että viimeaikoina ei muuta ole ollutkaan, kuin jatkuvaa muutosta näissä asioissa, eikä ainakaan parempaan päin. Hirmu sekavaa ja koko ajan fb muuttuu vaan. Kohta varmaan messengerikään ei enää toimi, Huoh..

Minulla ei ole fb messengeriä ollenkaan käytössä, en tykkää käyttää kun on aina päällä ja jotenkin hankala käyttää. Tykkään vain käydä fbssä ja sen jälkeen kirjautua ulos, en tykkä jos on koko aika auki niinkuin messengerissä on.

Vierailija
10/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vielä. Olen käyttänyt kännykän netillä normaalisti fbtä niinkuin lukisi vaikka uutisia :D siitä on saanut viestit näkyviin kun vaihtaa tietokonenäytöksi, tavallisella mobiilinäytöllä ei ole onnistunut aikoihin.

Vierailija
11/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama probleema täälläkin...

Vierailija
12/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb:n tietokoneversion messengeriin oli ilmestynyt ilmoitus, kaikki ominaisuudet ei ole saatavilla, syynä muuttuneet euroopan tietosuojadäädökset.

Vierailija
13/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Messenger merkki kadonnut minun Facebook." "Kun kirjaudun sisään omaan Facebook, niin..."

Aaarrrghhh, saan näppylöitä tästä!

Vierailija
14/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jää lataamatta silläkin uhalla se messengeri, sille kun pitää antaa ladatessa lupa mikrofoniin, kuviin, yhteystietoihin jne

Vierailija
15/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun olette jakaneet kokemuksia tästä asiasta. Ei kiva juttu, mutta kivempi kuitenkin yhdessä pähkäillään tätä asiaa, kuin yksin.

Minä myös ihmettelen, että miten nuo videot on yhtäkkiä ”korvanneet” sen messengerin paikan siinä ylhäällä ja kuka sen määrittelee, että pitäisi niitä videoita katsella, kun itseäni ei ne ainakaan voisi vähempää kiinnostaa. No, ymmärrän kyllä, että joku toinen niistä voi tykätä, mutta aika kummaa silti, että mielestäni paljon ”tähdellisempi” viestisovellus poistuu yhtäkkiä näkyvistä!

Miten te muut nyt ratkaisette asian eli miten meinaatte pärjätä viestien kanssa? Menettekö sieltä pudotusvalikosta messengeriin vai käytättekö face book-appia, jossa Messenger näkyy? Vai pitäisikö alkaa vaan käyttämään siitä puhelimen kotivalikosta ollenkaan menemättä face bookiin, mutta kun en osaa kirjautua ulos siitä puhelimen etusivulla näkyvästä messengeristä vai onko siitä tarkoituskaan kirjautua ulos?

Kamalan monimutkaisia asioita näin epätekniselle ihmiselle! Melkein menettänyt yöuneni tämän vuoksi..

Vierailija
16/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, täältä voi saada hyviäkin neuvoja. Onko kukaan kokeilmut onko eroa käyttääkö chromea tai mozillaa? Minä käyn varmaan jatkossa tietokoneella kattomassa viestit, mutta olenkin yksinäinen erakko niin ei ole tunnin eikä päivän päälle :D

Vierailija
17/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, minulle myös tuli tuo ilmoitus muutama päivä sitten, että kaikki ominaisuudet ei ole saatavilla ym. En silloin kiireessä vaan reagoinut koko asiaan, mutta ehkä sitten liittynee siihen jotenkin. Kumma, kun ei tunnu löytyvän tietoa asiasta mistään netistä, vaikka olen yrittänyt löytää.

Vierailija
18/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi enää Messenger ”vanhaan malliin” fb-mobiilisovelluksessa. Ääniviestit ei kuulu enää ollenkaan ym. Oli pakko vaihtaa käyttöön face book-appi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi