Ylipainoiset (reilusti) naiset - mistä löysit miehesi?
Kumpi teki aloitteen? Mihin hän sinussa ihastui, mihin sinä hänessä?
Kommentit (6)
Olin laulamassa karaokea, ihan selvin päin ja mies oli samassa ravintolassa, kuskina, selvin päin.
Kun olin laulanut useamman kappaleen, mies tuli juttusille. Kysyi, kiinnostaisko tulla heidän bändin treeneihin kokeilemaan laulamista.
Noh, innostuin ja siinä kun tutustuttiin, niin alle kuukauden päästä jo seurusteltiin. Siitä aikaa jo n. 9v. Mies kuulemma ihastui ensin lauluääneen, sitten iloiseen ja mutkattomaan luonteeseen. Ulkonäöstä emme ole tainneet koskaan puhua, mitä ajatteli silloin alkuvaiheessa. Kauniiksi on sanonut "aina", siis alusta tähän päivään, vaikken itse itseäni kauniina pidäkään.
Painoin tuolloin n. 96kg ja olen 160m pitkä. Nyt painan 89kg. Olen tässä vuosien varrella painanut kaikenlaista 78 ja 98kg väliltä.
Mies itse oli ihan normaalipainoinen, urheilullinenkin. Nykyisin voi olla apri kiloa ylimäärästä, jos vaakaa tuijotetaan. Mun silmääni mukavannäköinen ja juuri sopivan kokoinen nallekarhu ;) Miehellä pituutta 180cm.
Mies tuli hakeen hitaille ravintolassa. Ei olla sen jälkeen erossa oltu. Tietty työmatkat jne. Mut hynttyyt lyötiin yhteen saman tein. Mies oli aika hintelä tuolloin. Pituutta 174 ja painoa n. 70kg.
Yhteisiä vuosia takana 19 ja 4 lasta.
Mies painaa nyt liki 90kg ja mä 63 :D
Ja rakkautta riittää edelleen:D
Mies teki aloitteen. Ihastui aluksi takamukseeni ;-) Minä koko pakettiin.
tavattiin kapakassa parikymppisinä, joku opiskelijailtahan se oli. Molemmat kateltiin toisiamme, en muista kumpi varsinaisesti teki aloitteen. Ja huom-- mieheni ei ollut silloin eikä ole nytkään ylipainoinen, ja minulla on edelleen isommat farkut kuin hänellä ;-)
kun se oli aika uus juttu.
Mies tykkäsi minusta vaikka olin yli 100kg, ei ole itsekään mikään pieni.
Huumorista kaikki sai alkunsa, kun ei heti nähty livenä, sillon mulla ei ollu vielä edes nettiä.
Kuulemma tykkäs kyllä mun tisseistä sit kun näki ne :)
Tottapuhuen en ehkä olis alkanu minkään lyhyen ja laihan miehen kanssa edes juttelemaan, olen aina tykännyt vähän isommista miehistä. Mutta suurin tekiä meidän suhteessa on ollut aina luonne, ja yhteen sopivat arvot.
Meistä kumpikaan ei käy kapakoissa, ja asuttiin aika kaukana toisistaan, eli muuten ei oltais edes tavattu, ja se huumorijuttu telkkaris jonka huomasin, oli vaan se yhdistävä tekijä.
Ja jännä juttu on se, kun ääni miellytti molempia, siinä se ulkonäkö jotenkin jäi sivuosaan, rakastin hänen nauruaan, ja yritin keksiä aina jotain hauskaa sanottavaa puhelimessa että kuulisin sen, ja mies sanoi minun ääntä seksikkääksi.
Tietysti se sitten hiveli itsetuntoa kun tavattiin ja ulkonäkökin kelpasi. Mieskin sanoi jälkeenpäin että oli pelännyt että käännytän hänet ovelta pois kun näen minkä näköinen on:)