Mistä voi tietää rakastaako mies minua vai ei, kun ei koskaan sitä ääneen sano.
Ihmeellinen jörö möllöttäjä mun mies, ei koskaan mitään kaunista eikä hempeää sano, ei halaa, ei suukota, ei yhtään mitään. Kuitenkin on " kunnon" mies, luotettava ja rauhallinen, vakaa. Yhdessä oltu jo kauan ja lapsiakin on.
Aika ajoin minua kuitenkin vaivaa tämä miehen " tunteettomuus" . Koen olevani huono vaimo kun mieheltä ei heru koskaan kauniita sanoja eikä edes halausta, koen että syy on minussa. Kun yritän asiasta ruveta puhumaan niin mies ei korvaansa lotkauta, eikä muuta tapojaan vaikka olen sanonut että kärsin tällaisesta. Ei kai tähän muutosta tule koskaan.
Miten mies voi olla noin jörö??
Kommentit (7)
eipä sillä kyllähän noita miehiä on tuolta väliltäkin, mutta parempi sinun mies on... luulisin. Kyllä minuakin tympäsis.
Hän saattaa tehdä sen vaikka joka päivä, mutta sinä et vain huomaa, kun olet niin sanojen lumoissa. Monet miehet osoittavat rakkautta esimerkiksi tekemällä töitä pidempään, jotta voisi tarjota sinulle hienomman loman tai kyyditä sinua paremmassa autossa. Tai hän antaa sinun valita päältä parhaat leivänpäälliset aamupalapöydässä. Ehkä hän soittaa lempimusiikkiasi, vaikka itse ei siitä niin välitä. Se voi olla ihan mitä vain.
Kun olette noin eri aaltopituuksilla, sinäkin luultavasti osoitat rakkauttasi hänen kannaltaan ihan väärin. Hän tuskin edes kuulee, kun sanot rakastavasi. Luultavasti hän toivoo jotakin muuta. Kuten seksiä, hierontaa, valmista ruokaa tai sitä, että laittaudut oikein kauniiksi vain häntä varten. Kysy! Ja rukoile, että hän vastaa ;) Sillä jos hän ei vastaa, suhteenne on jo aika huonolla mallilla.
Ihan kun omaa tekstiä olis lukenu.
Ja 4 taidat olla oikeassa, mies näyttää kai tunteensa eri tavalla kun itse haluan sen ottaa vastaan.
Otaksun, että aika monikin mies osoittaa rakkauttaan esim tekemällä kovasti töitä, jotta saisi perheelle rahaa ja rakastamaltaan vaimolta arvostusta. Nainen taas helposti sanoo rakastavansa ja ihmettelee, kun miehelle työ on niin tärkeää - vaikka tärkeää onkin se perhe. Työ on vain väline kuviossa.
Ihan kamalaa ettei mies sano koskaan rakastavasi sua! Meillä sanotaan se päivittäin ja myös tarkoitetaan sitä! Eikä pelkästään sanota, vaan myös näytetään halataan, pidetään hyvän, otetaan toinen huomioon, kuunnellaan jne. Mä tulisin ihan pöpiksi jos mies ois tuollainen jurottajajuntti! Mut jos kert ootte vuosia olleet yhdessä niin tiesit minkälaisen miehen otit! Ei ne mikskään siitä muutu, sitä on turha uneksiakaan! Kaipa hän sua rakastaa kun vieläkin yhdessä ootte ellei sitten ole mies tuuminut ettei se vaimo vaihtamalla parane, et pysytään nyt tässä.. =/ Mut mietihän mitä esim. tuo nro 4 sanoi. Jospa hän niillä teoilla sen kertoo kun ei kert sanoja osaa sanoa!
Itsekin aina välillä mietin, kuinka tuollaista jöröä ukkoa oikein jaksaa, mutta ihmiset on niin erilaisia, toiset kertoo/näyttää tunteensa helpommin kuin toiset... Mutta ÄRSYTTÄVÄÄHÄN se on!!!!
Aika monet miehet osoittaa rakkautensa mieluummin teoilla tyyliin vaihtavat talvirenkaat vaimon autoon hyvissä ajoin tms.
Seurusteluaikoina voi vielä valkkaa millaisen jörrikän tai runonlausujan ottaa... Itselle on tärkeämpää juuri se sanallinen puoli, renkaat vaihdan vaikka ite, kunhan saan kuulla mieheltäni olevani hänen eteerinen keijunsa, joka nummella nukkuu.