Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko opettajat ja päikyntädit sai lahjat?

Vierailija
18.12.2020 |

Mitä saitte?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan saanut mitään?

Vierailija
2/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä, suklaata x4, kynttilä x2, joulukukka, koristetonttu, pipareita ja kortteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä aapee olet saanut?

Mitä sinä olet antanut?

Kuulostaa jotenkin siltä, että haastat.

Vierailija
4/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään. Olen kahden pienen päiväkodin varahoitaja. Vanhemmat muistavat vain ryhmän vakituista henkilökuntaa. Joskus se harmittaa mutta pääosin ei. Nyt on onneksi kahden viikon loma.

Vierailija
5/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun opet ei saa mitään, koskaan. Revi siitä tuo inhottava asenteesi. 

Vierailija
6/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi saada lahja? Työtään opettajatkin tekevät ja saavat palkan.

Vierailija
7/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulun opet ei saa mitään, koskaan. Revi siitä tuo inhottava asenteesi. 

Mun lasten koulussa saa. Vien aina opettajanhuoneeseen konvehteja, kahvia ja teetä. Ysin keväällä saa luokanvalvoja viinipullon tms. Ensi vuonna tulee vika lapsista yläkouluun, sen jälkeen toivottavasti joku muu tuo.

Vierailija
8/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "vanha" täti pitkästä aikaa liikuuttui kun sai erään pikkupojan hartaudella askarteleman glitterkortin mihin tosissaan uhrattu aikaa. Tuli tippa linssiin ,---> meni tunteisiin ja löytyi todellinen joulumieli.

Vanhemmat näyttivät kyllä ylenpalttisesti kiitollisuutensa lahjoin ja kukkasin kun olimme pitäneet extrahyvää huolta ryhmämme lapsista ja panostaneet tosissaan heidän hyvinvointiinsa ja pk-arkeen. Eli ansaitusti ja pystypäin ylpeinä otettiin vastaan mahdolliset muistamiset.

Vierailija
9/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut mitään. Olen kahden pienen päiväkodin varahoitaja. Vanhemmat muistavat vain ryhmän vakituista henkilökuntaa. Joskus se harmittaa mutta pääosin ei. Nyt on onneksi kahden viikon loma.

Totta. Ne on kivoja muistamisia kun tuodaan suklarasia, kakku tms.koko hlökunnalle kahvihuoneeseen. Yhdessähän niitä töitä tehdään ja järjestetään tonttupolkuja, lauluhetkiä kaikille lapsille.

Vierailija
10/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan kantanut mitään lahjoja lapseni päiväkodin hoitajille... En ymmärrä miksi pitäisi vähillä rahoillani ostaa heille jotain, heillehän maksetaan siitä että hoitavat lastani 🤔 tietysti hyvät joulut toivotin, mutta ei muuta

Vierailija
11/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein eskarissa keväällä hlökunta saa melkoisen määrän kivoja lahjoja kun lapsi lähtee koulutielle. Voi kuitenkin olla että lastasi on 5 vuotta hoitanut eri ryhmissä sama ihminen ja eskarissa "vain" vuoden jotku toiset. Mutta kiva on saada muistamia. Itse vien jouluisin äitini hoitokotiin muistamisia ja toivon että saan viedä monena jouluna.

Vierailija
12/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan kantanut mitään lahjoja lapseni päiväkodin hoitajille... En ymmärrä miksi pitäisi vähillä rahoillani ostaa heille jotain, heillehän maksetaan siitä että hoitavat lastani 🤔 tietysti hyvät joulut toivotin, mutta ei muuta

Hmmm...soiittavatkohan päikyn tädit herkemmin sinut hakemaan hieman nuhaisen lapsen kotiin näin korona-aikana kuin jonkun kivan vanhemman(joka pienellä joululahjalla muistaa) nuhanenän..

Vierailija
13/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä että "kannetaan lahjoja" lapsiensa hoitajille.

Kyse on arvostuksen osoittamisesta ja kiitollisuudesta että lasta on hoidettu hyvin.

Hieno perinne josta molemmille osapuolille jää hyvä mieli.

Perinteisesti muistaminen voi olla vain lapsen itsetehty kortti/joulukortti ja hyvän joulun toivotus.

Vierailija
14/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeilla ja päikyillä on parempi palkka ja vähemmän raskas työ kuin minulla ja minä en saanut lahjaa.

Vierailija
15/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta joulumuistamiset tarhaan tai kouluun on vähän sama kuin että vien joulunaikaan kyläillessäni jotain pientä esim.kahvipaketin kyläpaikkaan jossa käyn kylässä muutenkin. En sinne muilla kerroilla vie lahjaa, mutta näin jouluna on kiva viedä.

Vierailija
16/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeilla ja päikyillä on parempi palkka ja vähemmän raskas työ kuin minulla ja minä en saanut lahjaa.

"päikyn"tädeillä on järkky vastuu lapsilauman terveydestä ja hengestä päivän aikana (huom!),

siksi monesta ei yksinkertaiseti ole siihen kun hermot ei kestä -- tai moni väsyy ja vaihtaa alaa.

Fiksu ele muistaa hyviä "päikyn" hoitajia.

Vierailija
17/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta joulumuistamiset tarhaan tai kouluun on vähän sama kuin että vien joulunaikaan kyläillessäni jotain pientä esim.kahvipaketin kyläpaikkaan jossa käyn kylässä muutenkin. En sinne muilla kerroilla vie lahjaa, mutta näin jouluna on kiva viedä.

Juuri näin. Tavallaan huomaavainen ja kohtelias ele.

Ei pakollinen mutta fiksu.

Vierailija
18/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi kolmen viikon päänsäryn koulussa jatkuvasta maskin käytöstä, väsyneet työkaverit ja levottomat oppilaat. T.yläkoulun ope

Vierailija
19/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"päikyn"tädeillä on järkky vastuu lapsilauman terveydestä ja hengestä päivän aikana (huom!),

siksi monesta ei yksinkertaiseti ole siihen kun hermot ei kestä -- tai moni väsyy ja vaihtaa alaa.

Fiksu ele muistaa hyviä "päikyn" hoitajia.

Tiedän tämän koska olen aiemmin ollut päikyssä. Mutta nykyinen työni on vielä rankempi.

t. se jolle vastasit

Vierailija
20/46 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa ilahduttaa tarhan tai koulunopettajia, niin miksipä ei veisi pientä lahjaa kiitokseksi. Itse olen vienyt sairaalaan herkkukiitokset hlökunnalle kun pois pääsin. Toki saavat palkkaa työnsä tekemisestä mutta minä ainakin haluan kiittää pienellä muistamisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi