Töihin vai opiskelemaan uutta alaa?
En ole päivääkään tehnyt opiskelemaani alan töitä, enkä nytkään pysty. Siitä myös pitkä aika kuin valmistuin toisen asteen koulutuksesta. Toisaalta minulla on erittäin vähän työkokemusta ja täysin eri alalta, niin en tiedä palkkaako kukaan edes minua. Olen jo 29.
Kommentit (11)
Opiskelemaan, nykyään olet nuori opiskelijaksi aikuispuolella.
Eli päiväpuolelle vaan yliopistoon tai ammattikorkeakouluun?
riippuu niin alasta mä kouluttauduin 30v uudelle allalle. tekijöistä huutava pula. ainakin väitetään.
Vierailija kirjoitti:
riippuu niin alasta mä kouluttauduin 30v uudelle allalle. tekijöistä huutava pula. ainakin väitetään.
Mikä ala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
rakennus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
rakennus :)
Mikä koulutusaste?
Tarvitseeko näiden olla täysin vastakkaiset asiat? - Mitä ensinnäkin Ap haluaisit opiskella ja tulevaisuudessa työskennellä? - Niin olisi hieman helpompi pohtia asiaa...
Yliopisto-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko näiden olla täysin vastakkaiset asiat? - Mitä ensinnäkin Ap haluaisit opiskella ja tulevaisuudessa työskennellä? - Niin olisi hieman helpompi pohtia asiaa...
Yliopisto-opiskelija
Mitä alaa opiskelet? Se tässä onkin vaihtoehtoja on aivan liikaa, enkä tiedä edes sovellunko mihinkään niistä opiskelussa sekä töissä
Määkin tarviin uuden alan, kun ei nää lähäri hommat nappaakkaan. Tai hommissa ei ole vikaa, eikä asiakkaissa tai asukkaissakaan, mutta työkaverit ja työilmapiiri oli myrkkyä mihin vaan meni.
Up