Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantaisitko asetta mukana jos se olisi laillista

Vierailija
18.12.2020 |

Ja miksi?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Python kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Python kirjoitti:

Kannan asettta mukana viikoittain. Mutta muut eivät näe sitä. Metsälenkillä lähinnä, ei yleisellä paikalla. Ja olen nainen.

Aika sairasta, onko sulla kaikki hyvin?

Ikävä kyllä joudun tekemään näin. Kukaan ei tiedä asiasta eikä toivottavasti tule tietämäänkään. Voimankäyttöni on harkittua ja harjoiteltua, jos joudun siihen turvautumaan. Ei tarvitse kenekään pelätä, jos ei uhkaa minua.

Onko nämä taas näitä "mulle ei vittuilla" miss koviksia.

En todellakaan ole, en ole edes juuri kenellekään kertonut, että mulla on ase tai oikeastaan kaksikin. Itsepuoluolustustaitoja kannattaisi kaikkien naisten opetella ilman asettakin, koska lamautuminen uhkatilanteessa voidaan siten estää.

Hyvä :) Älä välitä noista asekielteisistä, antaa niiden houria juttujaan.

En, mutta ovat onnekkaita, kun ei tarvitse pelätä. Pelkoa vastaanhan ase on, tervettä varovaisuutta ja varautumista. Lisäksi aseet ovat kauniita ja on ihana tuntea aseen paino lantiolla.

Selkis. Siis miehiä pelkäävä, tai juuri miesten hylkimä oudokki joka saa kiksit siitä kun lanteilla roikkuu pyssy. Okei. Hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
82/86 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koko ikäni nähnyt aseita. Isäni ammatin vuoksi. Ja oppinut myös aseen käyttöä. Itsekin opetellut ampumista. Harrastuksena olisi mielenkiintoinen mutta likinäkö on tosi vahva. Luvallisilla aseilla on tehty paljon pahaa. Ja luvattomiakin on liikenteessä.1888

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä suomessa rikollisilla on usein paremmat oikeudet kuin uhrilla.  Määrätty ideologia on pesinyt oikeuskäytäntöön.  

Vierailija
84/86 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon koko ikäni nähnyt aseita. Isäni ammatin vuoksi. Ja oppinut myös aseen käyttöä. Itsekin opetellut ampumista. Harrastuksena olisi mielenkiintoinen mutta likinäkö on tosi vahva. Luvallisilla aseilla on tehty paljon pahaa. Ja luvattomiakin on liikenteessä.1888

Ei tilaisuus tee varasta, vaan varas käyttää tilaisuutta hyväkseen.

Samoin se on rikollisuudessa, ei ase tee rikollista, vaan rikollinen käyttää asetta rikollisesti.

Vierailija
85/86 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa aseiden ihannoijat ovat samoja tyyppejä kuin Trumpin kannattajat eli eivät kovin älykkäitä.

Vierailija
86/86 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää palkata aseenkantaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi