Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantaisitko asetta mukana jos se olisi laillista

Vierailija
18.12.2020 |

Ja miksi?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Samoin se varautuminen ja siihen aseeseen liittyvät riskit lisänä ei kiitos.  Sitä joutuisi selittelemään niin ei kiitos.   Ja kadulla ja muuallakin liikkumisen pitöisi olla turvallista ilmankin.

Inhan mulla nyrkit, kyynärpäät polvet, sääriluut, otsa jne, jos pakko ja nopeet jalat. tosin sitä ei tajuta ettei pakenemiseen  usein ole mahdollisuutta.   koira auttaa myös.

Varsinaisesti aseena ei koskaan mitään.   Vaikka olen kohdannut väkivaltaa ja ollut kohde.

Mielestäni pikkuri sumute torvi yhdestelmät olisi parhaita.  saattaa mahdollstaa pakenemisen jos hyökkäy pysähtyy.

Vierailija
62/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ampuisin sillä kuitenkin itseäni päähän, joko vahingossa tai tahallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ,jos olisi mahis.Eihän sitä koskaan tiiä.Jos vaikka tulee karhu vastaan.Tai alieni.

Vierailija
64/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi.

Minulla ei ole tarvetta tämänkaltaiselle voimalle. Asiat pitää pystyä ratkaisemaan muilla tavoin, jos ei pysty pitää kutsua paikalle voimankäytön ammattilainen eli virkavalta.

Vierailija
65/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joss teräasettta kantaa mukanaaan niin kyllä siinä on myös vahva olettamus siiitä että sitä tulee silloin myös käyttämään varsinkin päihteiden vaikutuksen alaisena joten on hyvä etttä ne kerätään pois.

Ja päiihteiden vaikutuksen alaiiisena on se ettet kykene enää arvioimaan tekjesi seurauksia niiin hyvin kuiin selvinpäin.

Että se että mikää esiim tänäpäivänä on havaiiittu niin esiim ssri läääkkeiden ja päihteiden yhteisvaikutus kooska esiim ssri posi sulkee tunteiita ja taaas päiteeet voimistaa sitä agression tunnetta.

Arveleen että esim nuo suomessa tapahtuneet kouluampumiset oliisivat jääneeet tekemättä ilman ssri läääkitystä. Tuossa ei vissi ollut ssri ja alkoholi vaaan enemmän ssri läääkitys ja agressio hankitttuna sen esiim hevi/rock musiiikin ja sen adrenaliiinin voimin yhtenäiiisenä tekijänä ja kostonnhimo siteen että tekijä keäsi kostolleeen ssri lääkityksessäään ja agresssiossaan tavallaan todistusaineistoaaan joka antaaa perusteeet ja myöös teko tapa eli ampuma ase jollla on helppo suorittttaa teko senkuin vain liipaisinta painaen. Kylllähän sumalaisille sotolaillekkin syötettiiin amfetamiiinia jotta jaksoivat sotia.

Lääkket kyllä.  Sotajutu myös. muuta en allekirjoita.

Vierailija
66/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Python kirjoitti:

Kannan asettta mukana viikoittain. Mutta muut eivät näe sitä. Metsälenkillä lähinnä, ei yleisellä paikalla. Ja olen nainen.

Aika sairasta, onko sulla kaikki hyvin?

Ikävä kyllä joudun tekemään näin. Kukaan ei tiedä asiasta eikä toivottavasti tule tietämäänkään. Voimankäyttöni on harkittua ja harjoiteltua, jos joudun siihen turvautumaan. Ei tarvitse kenekään pelätä, jos ei uhkaa minua.

"Voimankäyttöni on vakaata ja harjoiteltua.." siis mä kuolen nauruun näistä jutuista. Voin vaan kuvitella millainen pyssysankaritar metsässä kierii.. Ettei vaan olis joku märkä fetissiuni noista tussareista.🤣🤪

Vierailija
67/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Python kirjoitti:

Kannan asettta mukana viikoittain. Mutta muut eivät näe sitä. Metsälenkillä lähinnä, ei yleisellä paikalla. Ja olen nainen.

Minäkin otan mukaan pienen teräaseen jos menen lenkille kahdeksan jälkeen illalla. Valitettavasti naisen elämä on tällaista. Miehenä ei varmaan tarvitse pelätä puskaraiskaajia, mutta naiselle tämä on ihan arkipäivää. En minä sitä käytä ellei ole aivan pakko.

Vierailija
68/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Guns don't kill people, people kill people".

On todettu, että jos poliisi esim. varustautuu isommilla aseilla, rikolliset asestautuu vielä suuremmilla.

Kilpavarustelu tässä asiassa johtaa aina vain suurempiin aseisiin rikollisten osalta. Voiman käyttö ainoastaan sallittua pakkotilanteessa. Jos rikollinen tietää, että tästä en selviä hengissä, ei varmastikaan myöskään voiman käyttö poliisia kohtaan vähene, vaan pyritään pysymään siis hengissä. Tästä seuraa Amerikan malli.

Vierailija
69/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on katana mukana voimaantumis lenkillä luontopolulla. Eihän sitä koskaan tiedä milloin puskasta loikkaa joku , mikä pitää pistää poikki ja pinoon. Joo, ja kyllä mä vähän kiihotun sellaisesta miekan sivelystä. Terv. Mandy Pyytön

Vierailija
70/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla olis siihen mitään tarvetta.

Vierailija
71/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Python kirjoitti:

Ihana :) ☺

Meeppä sanoon tuo päin naamaa niin se ampuu sut.

Ja sinä olet arvatenkin stadilainen viherpeippo? Miksi ihmeessä hän minut ampuisi, en ymmärrä logiikkaasi. Samaan aikaan kun hyväksyt poliisin kantavan asetta, et voi sallia sitä tavallisen ihmisen kantavan hankkiakseen ruokaa ja puolustaakseen itseään. Onko poliisi se isoveljesi siis, joka suorittaa ne väkivaltaiset teot puolestasi? Tarvitset kuitenkin väkivaltakoneiston turvaksesi, eikö vaan? Sitä poliisi pohjimmiltaan on. Väkivaltakoneisto joka aseistettuna pakottaa ihmiset ruotuun. Ja sinä nukut yösi hyvin.

Poliisit on koulutettu käyttämään asetta hyvin paljon suuremmalla harkinnalla kuin joku wannaberambo.

Vierailija
72/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ,jos olisi mahis.Eihän sitä koskaan tiiä.Jos vaikka tulee karhu vastaan.Tai alieni.

Meinaatko pistoolilla tappaa karhun? Mahdatkohan osua päähän kuolettavasti, jos et osu niin karhu tulee päälle ja tappaa sinut.

Vierailija
73/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Python kirjoitti:

Minäkin otan mukaan pienen teräaseen jos menen lenkille kahdeksan jälkeen illalla. Valitettavasti naisen elämä on tällaista. Miehenä ei varmaan tarvitse pelätä puskaraiskaajia, mutta naiselle tämä on ihan arkipäivää. En minä sitä käytä ellei ole aivan pakko.

Ei tuossa ole mitään järkeä. Se r iskaaja vääntää sen sun linkkarin sun kädestä ja tökkää sua sillä kurkkuun. Parempi olisi kun ottaisit hälyttimen. En tiedä tuleeko kukaan kun sellainen huutaa, mutta siinä on niin viheliäinen ääni ettei ainakaan pysty keskittymään r a i s k aamaan siinä metelissä.

Vierailija
74/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA:n etelävaltioissa neljällä viidestä on ase. Ajatuksena on se, että jokaisella pitää olla oikeus puolustaa itseään ja läheisiään sekä omaisuuttaan.

Käytännössä johtaa vuosittain satoihin tilanteisiin joissa lapset ampuu itseään tai toisiaan. Se siitä lisäturvasta.

Jos haluaa itsensä tappaa niin se onnistuu lukemattomilla keinoilla.

Suomessa tehdään enemmän itsemurhia kuin jenkeissä.

Erona on se että Suomessa sinulla ei ole mitään keinoja estää pahoinpitely, murha tai raiskaus.

En usko että ne tuhannet pikkulapset jotka on ampuneet vahingossa itseään tai toista lasta ihan tarkoituksella tekivät niin. Eli mitenhän tuo itsemurha nyt tähän liittyy?

Vierailija
75/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Python kirjoitti:

Missä maassa?

Minäkin tekisin noin Amerikassa/Afrikassa, jossa on paljon sekä neli- että kaksijalkaisia petoja.

Vierailija
76/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko pistoolilla tappaa karhun? Mahdatkohan osua päähän kuolettavasti, jos et osu niin karhu tulee päälle ja tappaa sinut.

10mm Glockia tyhjentää samalla kun karhu käy kimppuun. On siinä kohtuulliset mahdollisuudet selviytyä.

Vierailija
77/86 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litium ja asemetalli; mikä yhdistelmä.

Vierailija
78/86 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Python kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään järkeä. Se r iskaaja vääntää sen sun linkkarin sun kädestä ja tökkää sua sillä kurkkuun. Parempi olisi kun ottaisit hälyttimen. En tiedä tuleeko kukaan kun sellainen huutaa, mutta siinä on niin viheliäinen ääni ettei ainakaan pysty keskittymään r a i s k aamaan siinä metelissä.

Ei mun teräase lähde kädestä irti. Eikä se ole sellainen mikä saisi ketään hen giltä, vaan antaa mulle vain aikaa juosta pakoon. Pidä vain järjettömänä. Olen kerran ollut sellaisessa tilanteessa missä olisin tuollaista tarvinnut, siksi näin. Toinen vaihtoehto olisi olla liikkumatta ulkona myöhään, mutta siihen en kyllä suostu. Hälärin saa jalalla polkaistua rikki.

Vierailija
79/86 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ.

Vajaaälyiset ymmärtävät vain lyijyä.

Vierailija
80/86 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia täällä on valloillaan. Ottakaa määrätyt, niin pikku-ukot häipyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän