Kuolen häpeästä. Pakko lähteä kesken päivän kotiin töistä.
Mahassa kiersi ja päästin työhuoneessani pienen paukun. Se tuntui oudolta, lämmin tunne jäi housuihin. Kävin vessassa ja tajusin, että paukku oli tullut niin sanotusti varren kanssa. Lapsella on ollut viikonloppuna oksennustauti, joten ehkä tarttunut minuun.
Ei tullut paljon, mutta tarpeeksi. Kävin sanomassa pomolle, että lapsi sairastui kesken päivän ja pitää hakea se koulusta.
Aikuinen ihminen, voi että hävettää nyt matkustaa puolen kaupungin läpi tavarat housuissa.
Kommentit (29)
Tänään on kyllä hauskoja aloituksia. Valtakunnallinen kakkasotku-päivä.
Miksi matkustat tavarat housussa? Itse olisin kyllä käynyt ensin vessassa siisiytymässä.
Kakka-ja pieruvitsit naurataa aina. Sekä miehen pukeutuminen naiseksi.Not.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:55"]
Miksi matkustat tavarat housussa? Itse olisin kyllä käynyt ensin vessassa siisiytymässä.
[/quote]No varmaan kaikkea nestemäistä tai puolinestemäistä materiaalia ei voi vessavälineistöllä saada pois vaan vain pesukoneessa.
-Mies 29v-
[/quote]
Miten? Ei näet ollut mitenkään kiinteää ainetta. Alushousut otin kyllä pois, mutta kokonaan housuttomana olisi kyllä ollut vielä nolompaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:57"]
[/quote]No varmaan kaikkea nestemäistä tai puolinestemäistä materiaalia ei voi vessavälineistöllä saada pois vaan vain pesukoneessa.
-Mies 29v-
[/quote]
No, itse en kyllä olisi kakkaisia pikkuhousuja laittanut jalkaan takaisin. Itseni olisin putsannut ja sit housut jalkaan ilman kakkapikkareita.
No, luulisi saavan nyt kaavittua sieltä enimmät "varret" pois, ettei ihan täydet tavarat housuissa tarvitse matkustaa. Ellei muu auta niin kalsarit roskiin ja loppupäivä kommandona...
Kuinka pian mahataudin jälkeen voi mennä töihin? Jos tänään oireita, mutta ei enää illalla, voiko mennä töihin huomenna?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:02"]Kuinka pian mahataudin jälkeen voi mennä töihin? Jos tänään oireita, mutta ei enää illalla, voiko mennä töihin huomenna?
[/quote]
Älä nyt saatana kovin aikausin sinne töihin mene.
Kohta on muuten kaikki "varrellisia"
Uskon että AP on perverssi joka saa jotain mielihyvää tälläisten juttujen satuilusta tänne palstalle, hyi.
En näe mitään muuta selitystä sille miksi joku tulisi jakamaan tälläisen stoorin tänne palstalle.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:02"]
Kuinka pian mahataudin jälkeen voi mennä töihin? Jos tänään oireita, mutta ei enää illalla, voiko mennä töihin huomenna?
[/quote]
Minä en mene ainakaan kahteen päivään.
ap
En oo Ap, mutta kysyn vielä siitä kuinka nopeesti voi palata töihin? Aloin oksentaa ym. yöllä ja niin teen edelleen eikä mikään pysy sisällä. Jos illalla olo ois jo parempi voiko mennä huomenna töihin? Töissä on kiire enkä halua olla pois jos ei oo pakko!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:12"]
En oo Ap, mutta kysyn vielä siitä kuinka nopeesti voi palata töihin? Aloin oksentaa ym. yöllä ja niin teen edelleen eikä mikään pysy sisällä. Jos illalla olo ois jo parempi voiko mennä huomenna töihin? Töissä on kiire enkä halua olla pois jos ei oo pakko!
[/quote]
Työpaikoilla, päiväkodissa ja koulussa on kahden OIREETTOMAN päivän sääntö meilläpäin. Jos tänään oksennat ja olet keskiviikkona ja torstaina oksentamatta ja ripuloimatta, voit mennä perjantaina töihin. Et aiemmin.
Miksi tuo piti lapsen "syyksi" pistää? Olisit sanonut, että sairastuit mahatautiin tai oksensit tms. tuskin pomo sen kummemmin olisi kysellyt.
Mulla on suolistosairaus ja on joitain kertoja käynyt noin. Luulee, että on ilmaa vatsassa, mutta vesiripulia se onkin. Vatsa jotenkin tottuu, eikä se ripulipläjäys aina aiheuta mitään etukäteisvaroitusta (vatsakipua tai kiertämisen tunnetta vatsassa). Tulee ihan yllärinä. Inhaa :(
Sen takia vältän piereskelyä muualla kuin wc-istuimella...
Ja pidän minigrip-pussissa vaihtopikkareita mytättynä käsilaukussa. Kerran pari on ollut tarvetta. Töissä pidän pukkarissa vaihtohousuja, ihan vaan kaiken varalta. Koskaan ei tiedä mikä menkkakatastrofi tai isompi ripulivahinko yllättää, koskaan kyllä ei ole ollut tarvetta ;)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:22"]
Miksi tuo piti lapsen "syyksi" pistää? Olisit sanonut, että sairastuit mahatautiin tai oksensit tms. tuskin pomo sen kummemmin olisi kysellyt.
[/quote]
No näin jälkeenpäin olisi tietenkin voinut sanoa noin, mutta en siinä likaisine housuineni keksinyt tuota. Oli vain pakko päästä äkkiä pois ja lapsi tuli ekana mieleen, koska yksi lapsista oli oksentanut viikonloppuna.
Nyt jo pian kotona ja pääsee suihkuun.
ap
Tuli siis ns. teelusikallinen.
Sattuuhan näitä..koomista, kiitos.
Mies
Hah hah haa.... Kiitti päivän nauruista. ;)